Přejít na obsah

1.9TDi přibývá olej


Roy Jones jr.

Doporučené příspěvky

Tak to jseš na dobrý cestě zadřít motor. To co pošíšeš je ůnik nafty do oleje. Důvodů může být víc. Prasklá hlava,nebo netěsný kroužek na vstřikovačích,příp teče sám nějakej vstřikovač. Tak jak tak,musí dolů rozvody,takže bych sundal rovnou hlavu a nechal ji natlakovat. Vstřiky Ti nikdo nedokáže zkontrolovat tak,aby Ti zaručil že jsou na 100% v pořádku. Takhle jsme řešili jedno auto a dopadlo to až výměnou všech vstřikovačů. Auto bylo v záruce. Nezávidím Ti to,to je důvod proč jsem šel do starý rotačky :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nejprv nech změřit tlaky na válcích pokud je opravdu některej špatnej tak to bude jistota.Ale jen tak to od boku plácnout je docela dobrej kšeft.Dalším projevem by byly horší starty vyšší kouřivost a spotřeba a horší výkon.Jediný co do oleje přibývá je nafta ta by měla být z oleje cítit.První co bych zkusil by bylo vyndat vstřiky nechat je seřídit (možná některej už teče a pořádně nerozprašuje)a do válců bych nalil petrolej vypustil olej a občas pootočil klikovým hřídelem by se případně zapečený kroužky uvolnily.Pokud by to nepomohlo tak pak by teprv přišla na řadu rozborka sborka motoru. Cena za těsnění pod vanu je dobrá 800kč až na to že je vana lepená na silikon,to je dobrej kšeft.:prc:

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je otázka zda jsou poctivý? Ale než to necháš rozkuchat tak začni vstřikama tam bude hlavní to jak jak fungují pokud jsou špatný jako že budou tak když budou venku nalej tam do válců ten petrolej tím nic nepokazíš ba naopak rozpustí to ten karbon a uvolní připečený kroužky.Můžeš sehnat i jiný vstřiky a dát je tam.Pokud by to opravdu nepomohlo pak by bylo potřeba udělat poloGO motoru rozebrat ho.Nebo je ještě jedna možnost koupit jinej motor a vyměnit ho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsou důsledky těch co chtěj od slabších motorů víc než na co jsou postavený a pak to zhuntujou prodaj a ten kdo to ponich koupí se může akorát střelit do makovice.A pak ti tvrdí že se správným používáním se tomu nic nestane a že to vydrží.No doufám že se ti to podří dát dohromady a nechat to na někom kdo to dá do původního stavu nahraje ti origo soft do řící jednotky motoru. Nebo sehnat origo motorovou jednotku a tuhle čipnutou někomu prodat.

Ale důležitý je přijít na to kudy tam jde nafta.Pokud je to špatnej vstřik tak cena jednoho je stejná jako koupě jinýho celýho motoru a vyplatí se koupit jinej motor než jeden vstřik.

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsou důsledky těch co chtěj od slabších motorů víc než na co jsou postavený a pak to zhuntujou prodaj a ten kdo to ponich koupí se může akorát střelit do makovice.A pak ti tvrdí že se správným používáním se tomu nic nestane a že to vydrží.No doufám že se ti to podří dát dohromady a nechat to na někom kdo to dá do původního stavu nahraje ti origo soft do řící jednotky motoru. Nebo sehnat origo motorovou jednotku a tuhle čipnutou někomu prodat.

Ale důležitý je přijít na to kudy tam jde nafta.Pokud je to špatnej vstřik tak cena jednoho je stejná jako koupě jinýho celýho motoru a vyplatí se koupit jinej motor než jeden vstřik.

To že teče nafta do oleje nemá s chipem nic společného.

Koupit motor? Fajn a jakou má záruku, že tam nebudou vstřiky ve stejném stavu, nebo horšim?

Nahrazovat tak důležité věci jako jsou vstřiky staršími díly je hloupost!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele za tu cifru co zaplatí za opravu pokus omyl by měl funkční jetej motor to se vsaď.Pokud bude vymačakná hlava tak asi z jakýho důvodu že?Není to postavený na větší výkon než je z fabriky.Sice to může fungovat nějaký čas ale někde se ten vyšší výkon prostě projeví. A co se týče čipu tak jsem už za tu dobu slavnýho navyšování výkonu viděl dost(kombinace čipu s debilem má na to vliv určitě) a těch debilů co s tím jezděj a dojebou to a pak to střelej jako super káru je nepočetně a tím nechci říct že tu není nikdo kdo s čiplým autem jezdí normálně a nic se tím nestane,je jich tady dost ale proč?umí se k tomu chovat a většina si to nechala čipnout sama ví jak s tím zacházet. Ale důsledky rádoby závodníků jsou jednoznačný a popravenejch motorů mi prošlo rukama dost.Tak vím o čem mluvím.Pak si kup ojetý auto!!!

Co se týká ceny jednoho novýho vstřiku tak sám asi víš kolik stojí.To raděj jinej motor protože pokud ho následně rozebereš tak díly z něj prodáš za víc než za celek.Holej motor seženeš okolo 10tis. a ustrojenej za 20tis. a za tu cenu jedno vstřiku mi to rozhoně stojí jít do staršího motoru.

Tady si myslím bude rozhodují cena opravy.Tu musí posoudit sám kdo to bude financovat a co proněj bude výhonější. To je můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ti názor neberu a z části s tebou souhlasím, ale vzhledem k tomu jak se lidi k těm autům chovají a zase někteří mají k svému autu vztah, je lepší to za více peněz opravit a vědět co v tom máš.

Navíc platí staré známé heslo: chceš opici, musíš mít i na banány.

Stále častěji dělám, dle většiny ekonomicky nevýhodné GO motoru a hlav. Použité a dobré věci docházejí závratným tempem.

Navíc úplě novým vozům se v servisech zalíbilo :p a díky překombinovanosti mechanických tak elektrických skupin, jsou permanentně nespokojene :feve: a chcou do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na hlavu bych to netipnul, ta výměna o-kroužku je předepsaná při každé výměně. I u nových to ale propouští a v práci to řešíme tak že vezmeme vstřik a původní kroužky a koupíme abnormální velikost v kšeftě s o-kroužkama.

Jak se zjistí,že to je těsněním na vstriku? Ta abnormální velikost kroužku..pomůže i když je vymačkaná hlava? Vyměnil jsem tandem a teď jezdím a koukám na měrku oleje jestli stále přibývá,ale vypadá to,že ne..zatím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se těm vstřikům vyhnu..koupil jsem za 1000 zanovni tandem, vyměnil ho a po 150km zatím olej na merce stále na stejné urovni. Taky jsem se rozhodl odpojit ten můj "čip" tedy powerbox..svítil mi furt protiskluz a ejhle, po odpojení powerboxu už kontrolka nesvítí a ESP funguje. Taky klesla spotřeba,už ho tam dávat nebudu..nechcete ho někdo? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...