Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Nazdarec Všem.

Po přečtení této sekce jsem se rozhodl taky se podělit o mé zkušenosti ohledně brzd.

Před cca 12000 jsem se, zprvu kvuli bubnum, rozhodl měnit zadni napravu. Protože jsem chtěl mít 100% vše dal sem i nový předek. Na předu mám ATE Powerdisk 280 + desky ATE, vzadu ATE (tuším 232)+ ATE. Bez jedinného problému, brzdí jako ďas. Styl jízdy na spotřebu z 90%, zbyvajici je mazec, provětrat se to musi :palec2:

Styl zajiždeni normalka, brzdy si po cca 200 km sedly a nebyl s nimi zadny pocit vadnuti či drnčeni vrněni atd.(ani s předchozimy). Po asi 500 km jsem musel brzdit ze 160 na 20 a tehdy mě ATE podržely, nedala mi přednost tatra a stal sem snad na 20metrech :) tim asi zajizdeni ukonceno :palec2:

Tlumiče mají najeto bůhví kolik, chystá se výměna asi Blistein 4, ale to jsi jdu přávě číst, nepředbíhejme. S ložiskem v pr.. najeto 3000 - než sem byl schopen vzít si dovču :feve: Po gumách(silentblocích) v ramenech je prd. Chystá se výměna, ale proč to píšu - chtěl sem jen naznačit že i přes tohle to neháže, nevrní atd.

Díky bohu, ťuk ťuk, že jsem v cajku a nemám takové problémy jako Vy.

Přál bych si komplet vyměnu za brzdy z RS, ale to bohužel je ve hvězdach - finance, čas ...

Jinak zároven s tím sem dal kámošovi na to saný TRW - bylo levnější a taky bez problému. Na předchozím Fáčku(buď mu země lehka) najeto 60000 s nejlevnějšímy šity tuším Skyline, hold studia take bez problem. Bude to asi kus od kusu, věčná záhada.

C.

Editováno: , autor: Cirdaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potřebuju poradit co se týče destičk...chci si tam dát vrtané cimrmany..:-) a k nim destičky ferodo Thermoquiet.... Nemáte s ěmito destičkami zkušenosti ? jak vydrží a tak...Sebo jer nabízí za hodně dobrou cenu ale jestli by třeba nebyly nějaký lepší ??

Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nonic, po procteni vsech prispevku jsem se rozhodl zkusit do me oktavky namontovat kotouce Lucas/TRW , protoze jak se tak divam tak problemy jsou prakticky se vsemy znackami a proto asi nema vyznam jit hned do nejdrazsich. Az tak moc zase nejezdim, za ten rok nejakych 10 tis km, tak se necham prekvapit co to udela. Kotouce uz mam pod limitem - 18,1mm , takze uz to vymenit musim. Jak to trochu zajedu tak se podelim o zkusenosti.

Editováno: , autor: kareell
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak píšu ohledně brzd po dlouhé době. Mám najeto na předních kotoučích Zimmermenn a deskách Ferodo 123 000km a pořád jsou v poho. Jěště je tam tak 4mm. Ale už při brždění to teď začalo házet tak je asi už brzy vyměním. Jinak jsem spokojen. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hojte,

nevim jestli to sem patri, ale mam brzdice z Octavie I a zajimalo by me jak vypada konec hadice, ktera vede do brzdice. Jedna se o brzdy z 1.8T a 4x4 k tomu.. Ale nemam tam kolicky, bylo mi receno ze by tam meli byt.. kdyz si vezmu pro srovnani brzdic z Fabie RS, tak v blizkosti sroubeni vstupu hydrauliky, je kolicek.. U techto brzdicu z 1.8T nejsou? Nevite nekdo jak je to? Nemate nekdo foto toho ukonceni.. nebo cislo hadice?

Pry by meli mit brzdice i z 1.8T tyto kolicky co maji ty z RSka..

Diky za pomoc..

PS: foto s detailem na brzdice (ten zeleny je z Fabky RSka)

post-26298-1237127525_thumb.jpg

post-26298-1237127558_thumb.jpg

Editováno: , autor: Bobik_a
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten kolíček na drzdách RS a ta hrana na brzdičícch je vlastně dosedací plocha o kterou se opírá vlastní hadička a tím se zamezuje jejímu natáčení při dotahování hadičky.Když jsem předělával brzdy FS III (ty mají taky konec na kolík)na brzdy FN III z 1.8 T tak jsem tu dosedací plochu pro ten kolíček prostě ubrousil a udělal jsem je na tu hranu. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to sedi? A jak ma vypadat ta hadicka origo.. Nikde to nemuzu dopatrat, ani u Ate takou hadicku nemaji.. Trebas co jsem koukal do sekce prodam - nabidka brzd 312mm, je hadicka primo do brzdice...

Kdyz nasadis tu puvodne s klinkem a dotahnes ji k 1,8T brzdici, tak ti presne licuje s vystupkem na brdici? Je mi divne ze zadny dodavatel dilu nema jinou hadici nez s tim vystupkem pro klinek..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak pro info. Parkrat uz jsem tu prispel do diskuse,takze kdyz si prectete,co jsem vsechno vyzkousel s brzdama,tak si udelate malinkej obrazek. Naposledy jsem vymenil brembo max za ATE poverdisc vcetne ATE desticek a zvlnily se mi jeste driv,nez ty Bremba s Textarem. Uz me to sere a tudiz na to taky seru, Holt budu jezdit asi se zvlnenejma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Uz som tu raz pisal moju kombinaciu. Starline kotuc a Lucas/TRW oblozenie. Kotuce 312 mm. najazdenych 10 000km a zatial nehadzu. Cez vikend som ich k tomu poriadne uvaril do bordovo-ruzovo-lilavo-brnkasta na sprintoch. 4 x hore dole rovinka 190 km/h do 0 km/h a bolo.... Pri poslednom sprinte bol fading citelny ale stale sa dalo hovorit o tom, ze auto brzdi. Bol som milo prekvapeny nakolko o Starline si vsetci myslia ze je šunt. Skoda ze som to nenafotil. Stalo to za to, ta farba.... :palec2:

Nemyslim, ze to zvlnenie je iba v znacke. A na druhej strane z financneho hladiska predne brzdy na RS-ko vysli cca. 4500 Sk +- 100 Sk. Uz si vazne nepamatam presne. :palec2: Z tohto pohladu tiez spokojnost...

Na 1,6 mam tuto istu kombinaciu, bez problemov. Taktiez nieco cez 10 000km. Nepiska, netrase, pekne zbehnute po celej ploche...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak pro info. Parkrat uz jsem tu prispel do diskuse,takze kdyz si prectete,co jsem vsechno vyzkousel s brzdama,tak si udelate malinkej obrazek. Naposledy jsem vymenil brembo max za ATE poverdisc vcetne ATE desticek a zvlnily se mi jeste driv,nez ty Bremba s Textarem. Uz me to sere a tudiz na to taky seru, Holt budu jezdit asi se zvlnenejma

ja nevim jak se ti to povedlo ale ja mam ty ATE desky i kotouce uz asi 2 roky, najeto maji cca 40tkm a jeste tam tak na 20tkm a jsou naprosto bez problemu a brzdi to krasne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Jen tak pro info. Parkrat uz jsem tu prispel do diskuse,takze kdyz si prectete,co jsem vsechno vyzkousel s brzdama,tak si udelate malinkej obrazek. Naposledy jsem vymenil brembo max za ATE poverdisc vcetne ATE desticek a zvlnily se mi jeste driv,nez ty Bremba s Textarem. Uz me to sere a tudiz na to taky seru, Holt budu jezdit asi se zvlnenejma

ja jsem taky zvlnil ate a to jenom diky tomu, ze jsem mel vyjezdeny loziska na kolech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

QUOTE(Ignác @ 4.5.2008, 16:29 )

Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko

P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch

quote name='Ignác' date='16.7.2008, 22:31 ' post='826734']

takže ujeto 3500 km a zatím ani kop

7500 km a drží

10 000 km - no problemo

tak přesně po roce ujeto 15000 km a kotouče jsou perfektní, tak doufám, že vydrží - už tu psát nebudu, napíšu až se kotouče zvlní :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

dlouho jsem se tim nezabyval,a jezdil jsem na tri sady kotoucu,ktere jsem stridave odnasel k soustruznikovi,ale vlneni se u mne zhorsovalo a nakonec kotouce zacinaly kopat uz po 2000km,po precteni vyjadreni vyrobcu kotoucu jsem si myslel,ze budu mit popisovane vyjete plosky dane hazivosti naboje ci loziska.uz jsem chtel kupovat naboje,loziska a silentbloky.nastesti jsem se zminil pred onim soustruznikem a on mi pujcil uchylkomer,kterym jseem zacal merit hazivost naboje a nasledne kotoucu.naboj mel hazivost temer nulovou ,ale kotouce hazely tusim 0,3mm coz je moc,ale hazely plynule po celem obvodu tzn,ze byly klasicky zvnene a nemely vyjete plosky jak popisuje vyjadreni vyrobcu.nasadil jsem tedy novou sadu kotoucu zmeril hazivost a dle montazniho navodu byla hazivost jeste pod toleranci takze ok.a co se nestalo?kotouce kopaly po 2000km jak za stara,takze jsem jsem auto znovu rozebral a zkoumal a zkoumal a prisel jsem na to,ze pokazde kdyz jsem delal kotouce tak jsem vycistil a rozhybal ty cepy co drzi trmen.vsiml jsem si,ale ze pokazde ten trmen je jakoby zasekly,ale po poverglovani podotykam,ze bez nejake velke sily trmen chodil relativne lehce.napadlo mne teda prozkoumat ty gumove voditka ve kterych jezdi ty cepy trmenu a zjistil jsem,ze po zasunuti cepu maji asi 1mm vuli .tak jsem zajel do skodovky,koupil jsem asi za 750kc nove voditka a at to zkratim,mam zatim najeto cca5000km a je klid.doufam,ze jsem to nejak nezakriknul.jo a toto vsechno se udalo na aute ktere ma najeto 120000km takze relativne malo.nerikam,ze to je 100procentni navod na vlneni kotoucu,ale treba to nekomu pomuze cus drroman.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar, mam najeto 57 tis a stale mam puvodni kotouce a desky, tedy ATE. Zatim jsem nemeril tloustku kotoucu (dle prirucky je min. 19mm), ale desky maji jeste tak 40%. Docela me to prekvapuje, kdyz ctu jak nekomu jinemu nic nevydrzi. A nemyslim si, ze jezdim zrovna nejpomaleji. Po teto zkusenosti si klidne koupim opet ATE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...