Cirdaf Vloženo 9. Únor 2009 Sdílet Vloženo 9. Únor 2009 (editace) Nazdarec Všem. Po přečtení této sekce jsem se rozhodl taky se podělit o mé zkušenosti ohledně brzd. Před cca 12000 jsem se, zprvu kvuli bubnum, rozhodl měnit zadni napravu. Protože jsem chtěl mít 100% vše dal sem i nový předek. Na předu mám ATE Powerdisk 280 + desky ATE, vzadu ATE (tuším 232)+ ATE. Bez jedinného problému, brzdí jako ďas. Styl jízdy na spotřebu z 90%, zbyvajici je mazec, provětrat se to musi Styl zajiždeni normalka, brzdy si po cca 200 km sedly a nebyl s nimi zadny pocit vadnuti či drnčeni vrněni atd.(ani s předchozimy). Po asi 500 km jsem musel brzdit ze 160 na 20 a tehdy mě ATE podržely, nedala mi přednost tatra a stal sem snad na 20metrech tim asi zajizdeni ukonceno Tlumiče mají najeto bůhví kolik, chystá se výměna asi Blistein 4, ale to jsi jdu přávě číst, nepředbíhejme. S ložiskem v pr.. najeto 3000 - než sem byl schopen vzít si dovču Po gumách(silentblocích) v ramenech je prd. Chystá se výměna, ale proč to píšu - chtěl sem jen naznačit že i přes tohle to neháže, nevrní atd. Díky bohu, ťuk ťuk, že jsem v cajku a nemám takové problémy jako Vy. Přál bych si komplet vyměnu za brzdy z RS, ale to bohužel je ve hvězdach - finance, čas ... Jinak zároven s tím sem dal kámošovi na to saný TRW - bylo levnější a taky bez problému. Na předchozím Fáčku(buď mu země lehka) najeto 60000 s nejlevnějšímy šity tuším Skyline, hold studia take bez problem. Bude to asi kus od kusu, věčná záhada. C. Editováno: 10. Únor 2009, autor: Cirdaf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2Tall Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Zdravim, potřebuju poradit co se týče destičk...chci si tam dát vrtané cimrmany..:-) a k nim destičky ferodo Thermoquiet.... Nemáte s ěmito destičkami zkušenosti ? jak vydrží a tak...Sebo jer nabízí za hodně dobrou cenu ale jestli by třeba nebyly nějaký lepší ?? Předem díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazz7 Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 K vrtaným Zimmermannum bych určitě dal Ferodo DS Performance.Jsou dražší než Thermoquiet,ale učinek je mnohem lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2Tall Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 ok, podívám se ně....a nevíš cca o kolik ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazz7 Vloženo 20. Únor 2009 Sdílet Vloženo 20. Únor 2009 Já jsem je sehnal na foru za 1500kč.Jinak cena se pohybuje kolem 2200kč.Zeptej se Seba,určitě ti poradí a má i dobré ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 23. Únor 2009 Sdílet Vloženo 23. Únor 2009 Jo jo k vrtaným zimmermannum sport zasadně jen Ferodo DS Performance - predek uz je dobre zajety (312mm) a zadek (256mm) si teprve seda, ale vyviji se to zatim velmi dobre :)myslim ze je to dobrá kombinace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filipo_CZ Vloženo 27. Únor 2009 Sdílet Vloženo 27. Únor 2009 Zdravim, muze mi nekdo poradit, ktere z techhle desek? Popripade k nim doporucit nejake kotouce? Predem diky http://www.brzdove-desticky.com/zbozi/4711...DA-OCTAVIA-.htm http://www.rajautodilu.cz/zbozi/3613/Texta...avia-predni.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kareell Vloženo 3. Březen 2009 Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 (editace) nonic, po procteni vsech prispevku jsem se rozhodl zkusit do me oktavky namontovat kotouce Lucas/TRW , protoze jak se tak divam tak problemy jsou prakticky se vsemy znackami a proto asi nema vyznam jit hned do nejdrazsich. Az tak moc zase nejezdim, za ten rok nejakych 10 tis km, tak se necham prekvapit co to udela. Kotouce uz mam pod limitem - 18,1mm , takze uz to vymenit musim. Jak to trochu zajedu tak se podelim o zkusenosti. Editováno: 3. Březen 2009, autor: kareell Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobik_a Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Hoj, ma nekdo zkusenosti s prestavbou 256mm brzd na 288mm? Co jsem zatim koukal tak maji 256mm integrovany trmen do tehlice, takze tehlice je asi jina, je zamenna s tehlici s otvory pro trmen brzdice 288mm.. Zkousel to uz nekdo predelavat? Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocky Vloženo 11. Březen 2009 Sdílet Vloženo 11. Březen 2009 Tak píšu ohledně brzd po dlouhé době. Mám najeto na předních kotoučích Zimmermenn a deskách Ferodo 123 000km a pořád jsou v poho. Jěště je tam tak 4mm. Ale už při brždění to teď začalo házet tak je asi už brzy vyměním. Jinak jsem spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2Tall Vloženo 13. Březen 2009 Sdílet Vloženo 13. Březen 2009 Tak mi přišli od Seba cimrmany s deskama Ferodo, tak jsem na ně zvědavej.:-) ....mohu jen doporučit, supr domluva, supr cena.....Ještě jednou díky Sebo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobik_a Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 (editace) Hojte, nevim jestli to sem patri, ale mam brzdice z Octavie I a zajimalo by me jak vypada konec hadice, ktera vede do brzdice. Jedna se o brzdy z 1.8T a 4x4 k tomu.. Ale nemam tam kolicky, bylo mi receno ze by tam meli byt.. kdyz si vezmu pro srovnani brzdic z Fabie RS, tak v blizkosti sroubeni vstupu hydrauliky, je kolicek.. U techto brzdicu z 1.8T nejsou? Nevite nekdo jak je to? Nemate nekdo foto toho ukonceni.. nebo cislo hadice? Pry by meli mit brzdice i z 1.8T tyto kolicky co maji ty z RSka.. Diky za pomoc.. PS: foto s detailem na brzdice (ten zeleny je z Fabky RSka) Editováno: 15. Březen 2009, autor: Bobik_a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobik_a Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 .. jo a jeste jedna vec, kdyz kouknu vsude na net i na ate.de .. tak mi to u 1.8T nabizi jen hadici s tim kolickem viz foto.. tak tomu uz vubec nerozumim, nevite nekdo jak je to? Popripade nemate nekdo foto brdice 288mm s detailem na pripojeni brzdove hadice? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Ten kolíček na drzdách RS a ta hrana na brzdičícch je vlastně dosedací plocha o kterou se opírá vlastní hadička a tím se zamezuje jejímu natáčení při dotahování hadičky.Když jsem předělával brzdy FS III (ty mají taky konec na kolík)na brzdy FN III z 1.8 T tak jsem tu dosedací plochu pro ten kolíček prostě ubrousil a udělal jsem je na tu hranu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobik_a Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 A to sedi? A jak ma vypadat ta hadicka origo.. Nikde to nemuzu dopatrat, ani u Ate takou hadicku nemaji.. Trebas co jsem koukal do sekce prodam - nabidka brzd 312mm, je hadicka primo do brzdice... Kdyz nasadis tu puvodne s klinkem a dotahnes ji k 1,8T brzdici, tak ti presne licuje s vystupkem na brdici? Je mi divne ze zadny dodavatel dilu nema jinou hadici nez s tim vystupkem pro klinek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Jen tak pro info. Parkrat uz jsem tu prispel do diskuse,takze kdyz si prectete,co jsem vsechno vyzkousel s brzdama,tak si udelate malinkej obrazek. Naposledy jsem vymenil brembo max za ATE poverdisc vcetne ATE desticek a zvlnily se mi jeste driv,nez ty Bremba s Textarem. Uz me to sere a tudiz na to taky seru, Holt budu jezdit asi se zvlnenejma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Kochtiku a Zimmermanny uz si mel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 Taky jezdím se zvlněnejma! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 Uz som tu raz pisal moju kombinaciu. Starline kotuc a Lucas/TRW oblozenie. Kotuce 312 mm. najazdenych 10 000km a zatial nehadzu. Cez vikend som ich k tomu poriadne uvaril do bordovo-ruzovo-lilavo-brnkasta na sprintoch. 4 x hore dole rovinka 190 km/h do 0 km/h a bolo.... Pri poslednom sprinte bol fading citelny ale stale sa dalo hovorit o tom, ze auto brzdi. Bol som milo prekvapeny nakolko o Starline si vsetci myslia ze je šunt. Skoda ze som to nenafotil. Stalo to za to, ta farba.... Nemyslim, ze to zvlnenie je iba v znacke. A na druhej strane z financneho hladiska predne brzdy na RS-ko vysli cca. 4500 Sk +- 100 Sk. Uz si vazne nepamatam presne. Z tohto pohladu tiez spokojnost... Na 1,6 mam tuto istu kombinaciu, bez problemov. Taktiez nieco cez 10 000km. Nepiska, netrase, pekne zbehnute po celej ploche... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 1. Duben 2009 Sdílet Vloženo 1. Duben 2009 Jen tak pro info. Parkrat uz jsem tu prispel do diskuse,takze kdyz si prectete,co jsem vsechno vyzkousel s brzdama,tak si udelate malinkej obrazek. Naposledy jsem vymenil brembo max za ATE poverdisc vcetne ATE desticek a zvlnily se mi jeste driv,nez ty Bremba s Textarem. Uz me to sere a tudiz na to taky seru, Holt budu jezdit asi se zvlnenejma ja nevim jak se ti to povedlo ale ja mam ty ATE desky i kotouce uz asi 2 roky, najeto maji cca 40tkm a jeste tam tak na 20tkm a jsou naprosto bez problemu a brzdi to krasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kareell Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 Tak jsem nahodil kotouce LUCAS TWR a desky Ferodo, po 3 tis. km vse super, brzdi to vyborne. A vyslo to levne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nohic Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Jen tak pro info. Parkrat uz jsem tu prispel do diskuse,takze kdyz si prectete,co jsem vsechno vyzkousel s brzdama,tak si udelate malinkej obrazek. Naposledy jsem vymenil brembo max za ATE poverdisc vcetne ATE desticek a zvlnily se mi jeste driv,nez ty Bremba s Textarem. Uz me to sere a tudiz na to taky seru, Holt budu jezdit asi se zvlnenejma ja jsem taky zvlnil ate a to jenom diky tomu, ze jsem mel vyjezdeny loziska na kolech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 QUOTE(Ignác @ 4.5.2008, 16:29 ) Mně se začaly kroutit neděrované po 3 tis.km ale nedávám to za vinu kotoučům - ty jsou sami o sobě kvalitní - já měl přední tlumiče KO a s tím to doufám souviselo - tlumiče jsem vyměnil i se vším možným, co by mohlo mít na kroucení vliv (horní uložení, čepy atd.) - nyní mám ujeto tisíc km a je to pobržděníčko P.S.:u mne je hranice ujetých cca 3 tis.km - pokud se do té dobyi nezkroutí tak to beru jako úspěch quote name='Ignác' date='16.7.2008, 22:31 ' post='826734'] takže ujeto 3500 km a zatím ani kop 7500 km a drží 10 000 km - no problemo tak přesně po roce ujeto 15000 km a kotouče jsou perfektní, tak doufám, že vydrží - už tu psát nebudu, napíšu až se kotouče zvlní :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drroman Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 dlouho jsem se tim nezabyval,a jezdil jsem na tri sady kotoucu,ktere jsem stridave odnasel k soustruznikovi,ale vlneni se u mne zhorsovalo a nakonec kotouce zacinaly kopat uz po 2000km,po precteni vyjadreni vyrobcu kotoucu jsem si myslel,ze budu mit popisovane vyjete plosky dane hazivosti naboje ci loziska.uz jsem chtel kupovat naboje,loziska a silentbloky.nastesti jsem se zminil pred onim soustruznikem a on mi pujcil uchylkomer,kterym jseem zacal merit hazivost naboje a nasledne kotoucu.naboj mel hazivost temer nulovou ,ale kotouce hazely tusim 0,3mm coz je moc,ale hazely plynule po celem obvodu tzn,ze byly klasicky zvnene a nemely vyjete plosky jak popisuje vyjadreni vyrobcu.nasadil jsem tedy novou sadu kotoucu zmeril hazivost a dle montazniho navodu byla hazivost jeste pod toleranci takze ok.a co se nestalo?kotouce kopaly po 2000km jak za stara,takze jsem jsem auto znovu rozebral a zkoumal a zkoumal a prisel jsem na to,ze pokazde kdyz jsem delal kotouce tak jsem vycistil a rozhybal ty cepy co drzi trmen.vsiml jsem si,ale ze pokazde ten trmen je jakoby zasekly,ale po poverglovani podotykam,ze bez nejake velke sily trmen chodil relativne lehce.napadlo mne teda prozkoumat ty gumove voditka ve kterych jezdi ty cepy trmenu a zjistil jsem,ze po zasunuti cepu maji asi 1mm vuli .tak jsem zajel do skodovky,koupil jsem asi za 750kc nove voditka a at to zkratim,mam zatim najeto cca5000km a je klid.doufam,ze jsem to nejak nezakriknul.jo a toto vsechno se udalo na aute ktere ma najeto 120000km takze relativne malo.nerikam,ze to je 100procentni navod na vlneni kotoucu,ale treba to nekomu pomuze cus drroman. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DaveTDI Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 Zdar, mam najeto 57 tis a stale mam puvodni kotouce a desky, tedy ATE. Zatim jsem nemeril tloustku kotoucu (dle prirucky je min. 19mm), ale desky maji jeste tak 40%. Docela me to prekvapuje, kdyz ctu jak nekomu jinemu nic nevydrzi. A nemyslim si, ze jezdim zrovna nejpomaleji. Po teto zkusenosti si klidne koupim opet ATE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.