Honza130 Vloženo 1. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 resite ruzne porovnani brzd (Brembo, Zimmermann, Ferodo, Ate) ale co srovnani s origo kotoucema a deskama? Zkousel nekdo porovnavat? Nebo proc vubec nezvazujete origo skodovacky brzdy? ja měl před těma ATE Powerdisc origo kotouče i destičky.. a po cca 5 tisicích konec... a to jezdim úplně normálně, sice pořád po Praze kde se brzdí dost, ale zase z jakejch rychlostí ... tak už nevim co s těma brzdama ... A jaký byl brzdný účinek? no moc velkej rozdíl jsem mezi originálem a ATE nezaznamenal... možná že tolik nevadnou... Ale na normální ježdění stačej origo, jen kdyby vydržely víc jak 5 tis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chose Vloženo 1. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 Je vůbec někdo, komu se Ate Power Disc, nebo Brembo Max nezkroutily? ty ATE se nám zatím nezkroutily, najeto 1000km ale jezdí s tím manželka! až do toho sednu tak nevím .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 tak ja mam na tech Brembach uz skoro 2 a taky porad drzi,nicmene podle me je i po 5000 jeste brzo na nejaky zavery Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 začínám přemejšlet o brzdách z RS ... za kolik se to dá komplet tak pořídit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 začínám přemejšlet o brzdách z RS ... za kolik se to dá komplet tak pořídit? Já už na tom pracuju! Já tu přestavbu budu mít celkem dost drahou. Musím vyměnit i těhlice! Ty máš tdi, určitě budeš mít taky takovej problem. Brzdiče z RS se shánějí dost špatně, já už je mám. Pak se přirav na to, že musíš přejít minimálně na 16ctky kola, který nemáš napsaný v TP. Já si na STK přezul ze 17ctek na 15 a hotovka. Ale s takto velkýma brzdama už to nepůjde! ceny se pohybují: těhlice z 1.8 turbo 3-4-tácy za pár do nich nový ložiska od 1500,- /1 ks (já si je určitě vyměním) kotouče 312 mm cca 3500 - 6000,- desky cca 1500 - 6000,- RS př. brzdiče od 3500,- Tak co! Ještě do toho chceš jít?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 začínám přemejšlet o brzdách z RS ... za kolik se to dá komplet tak pořídit? Já už na tom pracuju! Já tu přestavbu budu mít celkem dost drahou. Musím vyměnit i těhlice! Ty máš tdi, určitě budeš mít taky takovej problem. Brzdiče z RS se shánějí dost špatně, já už je mám. Pak se přirav na to, že musíš přejít minimálně na 16ctky kola, který nemáš napsaný v TP. Já si na STK přezul ze 17ctek na 15 a hotovka. Ale s takto velkýma brzdama už to nepůjde! ceny se pohybují: těhlice z 1.8 turbo 3-4-tácy za pár do nich nový ložiska od 1500,- /1 ks (já si je určitě vyměním) kotouče 312 mm cca 3500 - 6000,- desky cca 1500 - 6000,- RS př. brzdiče od 3500,- Tak co! Ještě do toho chceš jít?? 16" ti snad do TP dodatečně zapíšou ne? Ja je mám i na zimu tak to neni problem.. ale ty ceny .... dneska jsem jel z MB a když si třeba ze 130 jen lehce přibrzdim tak se nedá udržet volant jak to kope ... nevím jestli ty kotouče nezkusim vyreklamovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 (editace) je jedno, jestli budeš zapisovat 16 nebo jako já 17 palců! Jsou to stejný problémy! Ke kolům musíš mít typový list. Máš ho? Já teda ne! Ale už na tom pracuju! Pokud ti pedál při brzdění "kope" do nohy, tak ty tvý kotouče už šli do kopřiv... To, že se ti tak moc třese volant, to ale dělá jen jeden kotouč! Jen zjistit kterej. Musí se stejně stočit oba. Editováno: 3. Listopad 2006, autor: Milan II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 je jedno, jestli budeš zapisovat 16 nebo jako já 17 palců! Jsou to stejný problémy! Ke kolům musíš mít typový list. Máš ho? Já teda ne! Ale už na tom pracuju!Pokud ti pedál při brzdění "kope" do nohy, tak ty tvý kotouče už šli do kopřiv... To, že se ti tak moc třese volant, to ale dělá jen jeden kotouč! Jen zjistit kterej. Musí se stejně stočit oba. novější octavie maj 16" v techničáku z výroby... těm starším to zapisujou dodatatečně, jen o to zažádat a myslim si že ke kolům nic mít nemusíš! vim že to jsou kotouče, jenže jak jsem psal o pár řádek vejš.. po cca 3 tisících !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 po 3 tisících km??? Tím hůř pro tebe! Mám ještě origo kotouče Ate. Je na nich 143 tkm. Taky mi jeden házel. Olízl mi je jemě nějakou desetinou na soustruhu + nový desky a hotovka! A že jim na takových kolech dávám zabrat, tak to si piš!!! Hulím je tak, že jsou někdy fialový. A vůbec se nekroutí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 3. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2006 po 3 tisících km??? Tím hůř pro tebe! Mám ještě origo kotouče Ate. Je na nich 143 tkm. Taky mi jeden házel. Olízl mi je jemě nějakou desetinou na soustruhu + nový desky a hotovka! A že jim na takových kolech dávám zabrat, tak to si piš!!! Hulím je tak, že jsou někdy fialový. A vůbec se nekroutí... proč hůř pro mě ? ... no ty máš taky benzín, lehčí motor a tam asi náprava a brzdy tak netrpěj... ale je to peklo no, zkusim vyreklamovat a uvidim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RyVeS Vloženo 4. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2006 Nezkousel jste nekdo kombinaci Brembo MAX kotouce a desky Ferodo Premier? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 5. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2006 Nezkousel jste nekdo kombinaci Brembo MAX kotouce a desky Ferodo Premier? doporučuje se Brembo MAX a desky Jurid nebo Textar.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 6. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2006 MAX + Textar po cca 2500 km OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 po 3 tisících km??? Tím hůř pro tebe! Mám ještě origo kotouče Ate. Je na nich 143 tkm. Taky mi jeden házel. Olízl mi je jemě nějakou desetinou na soustruhu + nový desky a hotovka! A že jim na takových kolech dávám zabrat, tak to si piš!!! Hulím je tak, že jsou někdy fialový. A vůbec se nekroutí... proč hůř pro mě ? ... no ty máš taky benzín, lehčí motor a tam asi náprava a brzdy tak netrpěj... ale je to peklo no, zkusim vyreklamovat a uvidim.. Proč jsem napsal "tím hůř pro tebe"? za 1. vůbec jsem to nemyslel zle. Jen to, že kotouče musí najet minimálně 50tkm. za 2. kdybych já měl po 3 tkm problém s kotoučema, tak je prodejci okamžitě omlátím o hlavu. Chtěl bych prachy nazpět a šel si koupit jinou značku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 po 3 tisících km??? Tím hůř pro tebe! Mám ještě origo kotouče Ate. Je na nich 143 tkm. Taky mi jeden házel. Olízl mi je jemě nějakou desetinou na soustruhu + nový desky a hotovka! A že jim na takových kolech dávám zabrat, tak to si piš!!! Hulím je tak, že jsou někdy fialový. A vůbec se nekroutí... proč hůř pro mě ? ... no ty máš taky benzín, lehčí motor a tam asi náprava a brzdy tak netrpěj... ale je to peklo no, zkusim vyreklamovat a uvidim.. Proč jsem napsal "tím hůř pro tebe"? za 1. vůbec jsem to nemyslel zle. Jen to, že kotouče musí najet minimálně 50tkm. za 2. kdybych já měl po 3 tkm problém s kotoučema, tak je prodejci okamžitě omlátím o hlavu. Chtěl bych prachy nazpět a šel si koupit jinou značku. jo v pohode .. uz se chystam na reklamaci, jenze musim koupit jiny nez tyhle vyndam, auto potrebuju ... takze asi Brembo Max.. nebo obyc Brembo .. jen nevim jestli k nim necham ty desticky ATE co maj najeto 3 tisice nebo i ty koupim novy... desticky tezko vyreklamuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 10. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2006 tak po dnešní cestě do MB a zpět jsem se rozhodl že už ty kotouče musim koupit, to se nedá .. takže kde mají Brembo za dobrou cenu? Vím jen o MJAUTO.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 no vedu tady trošku monolog ale to nevadí . Bremba prodává ELIT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 no vedu tady trošku monolog ale to nevadí . Bremba prodává ELIT Cena oproti MJauto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 12. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2006 no vedu tady trošku monolog ale to nevadí . Bremba prodává ELIT Cena oproti MJauto ? rozdíl asi 10kč... ale snad budu mít přes známýho lepší cenu a hlavně nerad kupuju něco na dobírku a MJauto je z Brna a ja si skočim tady v Praze do Elitu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 JJ,kupoval jsem je u Elitu. Jak kotouce,tak desky. Zatim 4000 OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 JJ,kupoval jsem je u Elitu. Jak kotouce,tak desky. Zatim 4000 OK a destičky máš Textar ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Brembo MAX+TEXTAR predek , Brembo Easy Check + TEXTAR vzadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Brembo MAX+TEXTAR predek , Brembo Easy Check + TEXTAR vzadu Změnilo se nějak rozložení brzdného účinku na nápravách ? Nemáš foto těch Easy Check, mají drážku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 Brembo MAX+TEXTAR predek , Brembo Easy Check + TEXTAR vzadu Ty jo sem se chtel podivat jak to vypada a ouplne sem na to zapomel !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza130 Vloženo 16. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2006 (editace) tak Bremba MAX+Textar už jsou doma .. jinak ty EasyCheck jsou obyc bez drazky, asi o 400kc levnější než MAX.. Editováno: 16. Listopad 2006, autor: Honza130 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.