Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Loni jsem dával na 1,8T nové kotouče a desky. Na MJ Auto mi dopuručili ATE, dopředu powerdisc 2 za 3420, desky 1500, dozadu 2 1580 a desky 940. Měnil mi to bratranec ve značkovce "bokem" a doporučil po výjezdu ze servisu vyjet na obchvat, připoutat se, rozjet se pořádně, podívat se před sebe a za sebe, abych někoho neohrozil a "zaťápnput to natvrdo". Kotouče si s diskama sedli a brzdí to skvěle. Hlavně jsou PD znát v marastu nebo dešti, kdy je špína a voda hned odvedena z prostoru mezi diskem a deskami

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loni jsem dával na 1,8T nové kotouče a desky. Na MJ Auto mi dopuručili ATE, dopředu powerdisc 2 za 3420, desky 1500, dozadu 2 1580 a desky 940. Měnil mi to bratranec ve značkovce "bokem" a doporučil po výjezdu ze servisu vyjet na obchvat, připoutat se, rozjet se pořádně, podívat se před sebe a za sebe, abych někoho neohrozil a "zaťápnput to natvrdo". Kotouče si s diskama sedli a brzdí to skvěle. Hlavně jsou PD znát v marastu nebo dešti, kdy je špína a voda hned odvedena z prostoru mezi diskem a deskami

no někdo zase říka že brzdy se maj cca 500km zajíždět zlehka než si sednou ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ale aby nebyl úplnej klid, tak se mi zase začne dost klepat auto od cca 160 vejš :(.. při přidávání plynu se klepe trochu volant  :angry:  .. jeden problém se vyřeší, druhej objeví.. asi abych se nenudil ... kola jsou vyvážený... nemá něko zkušenost než založim nový téma ?

Honzo,

taky jsem jednou měl takový starosti s Filckou. Nový gumy a digi vyvážený kola a přesto některý př. kolo kmitalo. Zkusil jsem přední kola mezi sebou prohodit a stratilo se to. Druhá věc: zkusit jinou vyvažovačku. Nikde v servisu nenajdeš napsáno, kdy se naposledy vyvažovačka cejchovala...

Já znám v Renocaru maníka, a ten je super. Obouvá hliníky tak, že je neodře a jsou přesně vyvážený. Kola musí krásně "běžet" od 0 - po max 220 km/h - víc mi to nejede. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mel uplne krivej disk. Byl tam rozdil ve vysce tak dobry 2cm. Oval jako fotbalovej stadion. Auto uz jsem s tim koupil. Kdyz jsem ted prezul z letnaku,tak to bouchalo jako svine, v zime mi to neprislo. Tu gumu jsem nechal nazout na fungl novej rafek a stejne to porad trochu boucha. Vsechny kole zkontrolovany ,vyvazeny se spravnym smerem otaceni......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Loni jsem dával na 1,8T nové kotouče a desky. Na MJ Auto mi dopuručili ATE, dopředu powerdisc 2 za 3420, desky 1500, dozadu 2 1580 a desky 940. Měnil mi to bratranec ve značkovce "bokem" a doporučil po výjezdu ze servisu vyjet na obchvat, připoutat se, rozjet se pořádně, podívat se před sebe a za sebe, abych někoho neohrozil a "zaťápnput to natvrdo". Kotouče si s diskama sedli a brzdí to skvěle. Hlavně jsou PD znát v marastu nebo dešti, kdy je špína a voda hned odvedena z prostoru mezi diskem a deskami

To "zaťápnutí natvrdo" moc nechápu. O tom jsem tedy nikdy od nikoho neslyšel. Všude jen že se mají nové brzdy zajíždět zlehka :o:o:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teoreticky nemusíš vyvíjet takový tlak na pedál a tím pádem i na kotouče - by se nemusely vyhřát a pokroutit, ne?

A asi zatím nevíš jestli ty kotouče žerou víc destičky?

Jsem moc dotěrný-omluva, ale kotouče jsou u mně akutní a tvoje kombinace zatím vypadá nejlépe. Jo a cenofka?

Jinak teda zpatky k tomu sjizdeni.

Dneska jsem na to koukaL,JAK JSOU HODNE OHOBLOVANY DESTICKY a bud jsem bblej,nebo jsem spatne koukal,ale predeni porad presne dolehaly az ke kotouci a zadni mely tak 1mm mezeru. Ze by se zadni na obyc. Brembo Easy Check kotoucich sjizdely vic nez na drazkovanych MAXech? No kazdopadne to tak vypadalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mel sem taky problem z brzdama FS III nekde sem to uz resil a prej to vyklani do volantu delaj spatny a unaveny naboje kol...??mozna to bude pravda ja na aute vymenil komplet silembloky ramen stabilizator plovouci tremy brzdice fakt vsechno a nic at sem dal kotouce ate nebo origo stejnak se po 2000km zkroutili a to sem stejnak moc nebrzdil takze mozna to jsou spatny ty naboje....jeste jedna vec kdyz mate na nekdo zvas na aute brzdy 288mm takze /TEVES/ a chcete to predelat na RS tak nemusite menit tehlici atd ale jen drzak brzdice kterej pasuje napriklad z jakyho koliv TT protoze jakykoliv ma vzakladu brzdi 312mm..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem je taky vyměnil... Kotouče Zimmermann a desky ferodo DS Performance. Zatim jsem s nima najel cca 200 km, takže je hezky pomaloučku, polehoučku zajíždim. Jinak subjektivně jsou trošíčku ostřejší než origo, ale ještě jsem je pořádně nezašláp (naštěstí jsem nemusel), takže až najedu zase nějaký kilometry, tak sem písnu víc... :D

Zatim aspoň foto ;)

post-27-1166520645.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kuči:

ty brzdy vypadají fakt super!!! :palec2: Přesně takto mají vypadat brzdy.

Sakra, ještě ani nenapadl sníh a už mě ta zima pěkně sejří. Taky se nemůžu dočkat, až na svou octu nasadím 312 mm kotouče, na zadek větrané 256 mm a na př. ramena silentbloky Powerflex. ;)

Máš recht... Akorát jsem se dozvěděl, že dovča asi nebude, takže ani výměna kostí a silentbloků :angry: Takže asi až na jaře...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...