r-hanz Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Nazdar. Mám týden fabku 1,9 Tdi 74 Kw dva roky starou. Chtěl bych vědět jak se projevují problémy s váhou vzduchu. Nemám s díslem moc zkušeností , ale při akceleraci z nižších otáček dochází k cuknutí motoru okolo 2000 ot. a taky se mi zdá že náběh do otáček bez kvaltu je poměrně pomalý. Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bastien Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Mně to necuklo během 60 tis km ani jednou, asi někde problém bude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Kolik máš najeto???nebo kolik má ta fabka najeto??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_r-hanz Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Mám 55 tisíc ale nejsem si jist jestli to není jenom můj pocit. Dá se váha vzduchu nějak změřit a jaké by měly být hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rass Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 nekdo rika ze se zmerit da jiny ne. Pokud je v haji a nejede to tak to vag prozradi, pokud postupne odchazi tak nevim nevim. Me sice taky ukazuje jinou hodnotu nez by mela, ale na druhou stranu auto jede jak z praku, takze si asi nevyberes. Ale dam sem prihodu: V zime se mi pri snehu s destem po cca 300km jizdy zasrala a zkolabovala, myslel jsem ze je k.o., na druhy den to obcas zabralo, ale jen takove zachvevy, auto netahlo, max.rychlost 70km/h. Zajel jsem do spec.servisu Bosch, tam me rekli, za to dokazou zmerit, "merili" presne 3min., auto vyjelo z garaze a ze je tedy asi vaha hotova. Za to ze "asi" chteli 380kc, tak jsem se tam neskutecne rozcilil, navic jim zkolaboval PC a nemohli vytisknout doklad a tak rekli at jedu, ze priste, podle me nic nenamerili, ale aby me zkasli, tak delali ze jo, vah jim nic nehlasil, auto nejelo, tak mistri vyrkli "asi" vaha. Prijel jsem domu, vytahl vzduch.filtr, ktery byl cely mokry a i zbytek boxu v prefiltrovane casti stopy vody a soli, vytahl vahu prostrikal cisticem brzd, vysusil fenem, dal novy filtr a auto uz pul roku jezdi jak nove, mam PD 180tis.km. Takze "odbornici" od bosche. Moje rada pokud mas pochybnosti, zkus vycistit, neublizi ji to, bude-li to lepsi - vis proc, nebude-li hledej dal. Tak at se ti dari. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r-hanz Vloženo 10. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Díky zítra ji vytáhnu , musím sehnat torx s dírkou nechci aby bylo poznat že jsem se v tom hrabal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Mě když odešla váha,tak se to projevovalo asi takhle: Nejdřív to tak kolem 1900 otáček občas cuklo (na zlomek vteřiny ztratilo výkon), pak se tohle cukání začalo stupňovat až nakonec auto vůbec nechtělo jet, kouřilo jak tovární komín, spotřeba 8 litrů a víc než 120 se z něj nedalo dostat. Váhu můžeš zkusit pročistit a třeba budeš zase chvíli jezdit ale stejně tě bude brzy čekat výměna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Mě když odešla váha,tak se to projevovalo asi takhle: Nejdřív to tak kolem 1900 otáček občas cuklo (na zlomek vteřiny ztratilo výkon), pak se tohle cukání začalo stupňovat až nakonec auto vůbec nechtělo jet, kouřilo jak tovární komín, spotřeba 8 litrů a víc než 120 se z něj nedalo dostat. Váhu můžeš zkusit pročistit a třeba budeš zase chvíli jezdit ale stejně tě bude brzy čekat výměna přesně takhle se nám chovala koktávka. Pro stejnou ztrátu výkonu stačí mít hodně zas..nej vzduchovej filtr - koukni první tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r-hanz Vloženo 12. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Dík A jak je to s cenou? Za kolik origoš ŠKODA a za kolik no name od BOSCHe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Halfi Vloženo 13. Červen 2006 Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 Co se vahy tyce tak doporucuju od firmy PIRBURG. da se koupit okolo 2 tisic a jeji zivotnost je udajne mnohem vyssi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. Červen 2006 Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 Motorové díly od Německé firmy PIERBURG jsou velmi dobré, mohu jen doporučit. Tin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 13. Červen 2006 Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 A vyrabej se v Usti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romaneek Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Ahoj.. Omlouvám se r-hanzovi,že se sem navážím,ale nechtěl jsem zbytečně zakládat nové téma... Takže-chtěl bych se vás zasvěcených zeptat zdali může být na vině váha i v mém případě. ---Nemám moc zkušeností s Tdi,ale překvapilo mne,jak mi u mého combíku1.9Tdi(74Kw)padá rychlost při jízdě do kopce..Např.když jedu okolo 180km/h a přijde stoupání tak mi i při plném plynu auto spomalí tak na 140km/h.. Navíc mi to na 5ku neukáže na palubáku víc než 9,2Lna 100 a to při jakémkoliv zatížení plynu,což mi přijde dost málo.. Auto má najeto 84000km.. Předem děkuji..... Romaneek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Ahoj..Omlouvám se r-hanzovi,že se sem navážím,ale nechtěl jsem zbytečně zakládat nové téma... Takže-chtěl bych se vás zasvěcených zeptat zdali může být na vině váha i v mém případě. ---Nemám moc zkušeností s Tdi,ale překvapilo mne,jak mi u mého combíku1.9Tdi(74Kw)padá rychlost při jízdě do kopce..Např.když jedu okolo 180km/h a přijde stoupání tak mi i při plném plynu auto spomalí tak na 140km/h.. Navíc mi to na 5ku neukáže na palubáku víc než 9,2Lna 100 a to při jakémkoliv zatížení plynu,což mi přijde dost málo.. Auto má najeto 84000km.. Předem děkuji..... Romaneek.. No přiznám se,že netuším,čím je tvůj problém způsobován,ale určitě to není normální.Při 180 to na pětku točí kolem 3500 a při těchto otáčkách se tomuhle motůrku moc zpomalovat nechce i když je auto plně naložený .A na palubáku není přoblém poslat okamžitou spotřebu hodně přes 20l...Takže bych tě odkázal na na www.dieselpower.cz, kde jsou profíci na diesly a tam ti dobře poradí (vlastní zkušenost). Jinak jak se tu někdo ptal na cenu origo váhy, tak já jsem za ní dal něco přes 3 jako iksovej díl (tzn. že si nechají tu starou). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rass Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 no 9,2 je na 5-tku na okamzitou malo, ale taky ne pres 20!to je blbost, jedine s cipem. Normal je u 1,9PD okolo 12-14. Napojit na vag a podivat se na hodnoty vahy a egru, mozna ti to napovi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virgin Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 no 9,2 je na 5-tku na okamzitou malo, ale taky ne pres 20!to je blbost, jedine s cipem. Normal je u 1,9PD okolo 12-14. Napojit na vag a podivat se na hodnoty vahy a egru, mozna ti to napovi. Jo jasně, přehlídl jsem, že psal o spotřebě na pětku. Tam je asi dvacítka fakt moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 opakuju se ale než to šoupneš na diagnostiku, tak se koukni na filtr sání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jumper Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Jak je to s fitrem vzduchu a váhou.... chtěl bych místo klasického fitru hříbka, ale co na to váha, nerozhodí se to? jinak motor samo 1,4 TDI 59 KW, má tu někdo nějaké foto, jak to tam napasovat? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rass Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 u TDiPD jsem pouzil sport. filtr a vykon se nezmenil, ba naopak kolem 3000ot to jelo hure jako by me nekdo drzel, celou cestu do Chorvatska, cestou zpet jelo uz auto lepe, temer normalne, vysvetluju si to ze zvysene mnozstvi propousteneho vzduchu nema u PD bez upravy software vyznam, pote co se jakoby castecne zanesl, problemy okolo 3tis.ot. ustaly, tot muj zaver. Po navratu jsem vratil zpet origo. U SDI ci benzinu to je jina, osobne sdi slo lepe do otacek. Po prechodu od sdi na tdi mi filtr tak lezi v garazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.