3enit Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Ahoj, po zahřátí se mi stávalo, že motor z ničeho nic začal přidávat plyn tak, že otáčky kolísali třeba mezi 1000-3500 tak dlouho, dokud jsem nevypl zapalovaní a chvíli jsem počkal. Pak to většinou přešlo (po chvíli se ale objevilo znovu). Byl jsem upozorněn na špinavou škrtící klapku. Tu jsem absolutně vyčistil, namontoval z5 a nastal (při prvním nastartování) další problém a to, že když jsem přidal plyn, otáčky zůstaly viset + když jsem jezdil tak se mi stávalo to co před tím, tedy že mi dost silně začaly kolísat otáčky (když se člověk rozjíždí v koloně na křižovatce tak je to celkem průser). Nechal jsem klapku nastavit přes vag, tak jsem si řekl že to bude OK. Po nastavení jsem ujel cca 5km a stále ten samý problém. Jal jsem se tedy přetěsnit sání. Sání jsem přetěsnil, zkusil jsem cca 100km testovací jízdu, vše se tvářilo v pohodě, zdálo se, že je problém vyřešen. Včera jsem jel něco vyřizovat, asi 10km a zase to samé, nehorázně mi lítaly při jízdě otáčky Teď už mě jen snad napadá že klapka je po smrti :'(, jedině ji snad rozpárat a vyčistit dráhu potenciometru? Nevím zda by to k něčemu bylo. Nicméně jsem se dočetl, že po vyčištění klapky samotné nastavení vagem nestačí, ale že se musí smazat EEPROM pomocí softu od Motordiagu. Co je na tom pravdy? Byl by tu popřípadě někdo ochoten, z okolí Brna (nejlépe směr Tišnov?) toto nastavení provést? Zadarmo bych to nechtěl, ale v servise by chtěli více než to auto stálo :-/ Díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackKnight Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 S nastavením klapky to je přesně tak jak píšeš,samotným vagem to nejde nastavit,chce to udělat přes ten soft. Jinak ještě zkontroluj lanko na klapce,aby nebylo moc našponované,to pak taky dělá bordel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3enit Vloženo 16. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 A proč se musí vymazat ta EEPROM, kdyby přece byla klapka už OK tak by to mělo chodit dobře. Já to dost dobře nechápu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackKnight Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 V řídící jednotce je nějaká krpa z výroby,díky které nastavení přes vag ve většině případů nefunguje,se právě nepřehrají ty data pro základní nastavení klapky..sice to přes vag jakože proběhne,žádnou krpu ti to nevyhodí ale prostě to proběhlo jen na oko..a právě proto je ten dodatečný soft,kterým do EEPROM nahraješ tovární data a tím tu klapku dostaneš do základního nastavení..sice sem to delší dobu nenastavoval ale mám tušení že po přehrátí EEPROM musíš beztak znovu provést nastavení přes vag,tentokrát jsou ale již tovární data a klapka se nastaví již správně. Jinak předpokládám že máš 1.3 MPI,pač ta krpa je jenom v této motorizaci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3enit Vloženo 16. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 No, předpokládáš správně mám MPi, napřed jsem z toho měl radost, teď bych radši jednobod. Kdybych koupil kábl, poradil by jsi mi, jak se klapka nastavuje přes VAG? Na ten motordiag jsou i obrázkové návody... Ještě k tomu potenciometru, mám to párat a čistit nebo ne? Už jsem z toho fakt v kaši Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackKnight Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Upřímně já mam taky MPI a žádné problémy jsem s tím ještě neměl,klapku sem čistil víckrát,poprvé mě to taky rozhodilo,pak jsem to nastavil přes ten soft a vždy klid..jinak práce s ním je hračka,nastavení přes vag taky.Na potenciometr bych se zatím vykašlal,radši zkontroluj to lanko,musí tam být malá vůle. Každopádně si myslím že i zde na fóru najdeš hodně lidí co to umí a jsou z okolí Brna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3enit Vloženo 16. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Může být taky řídící jednotka KO? Jestli ses s tím už setkal, tak to myslím... Já to auto mám asi měsíc, byl tam vadný motor, tak se to měnilo. Lanko bych řekl že má vůli tak "akorát", nebo mi poraď, na jaký zářez mám dát segrovku, aby to bylo opravdu akorát Pokud se mi nikdo neozve tak si hold budu muset poradit sám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.