banicek Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Zdravím všechny fans YETIHO. Měl bych takový, možná" hloupý" dotaz, ale jsem laik. Mohu použít šrouby kterými jsem měl uchyceny elektrony k uchycení plechových disků, nebo musím zakoupit jiné ? Dík za rady. Banicek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 ANO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Na vetšinu hliníkových disků se používají šrouby s kuželovým tvarem (rovné plochy směrem do špičky) a na ocelové disky jsou šrouby kulové.Tak je lepší dát novou sadu šroubů pro ocelové disky.Ty co máš na hliníková kola jdou použít ale ty ocelové disky do nich mohou vytlačit drážky a po následných montážích na hliníkové disky bude docházet k ničení hladké dosedací plochy na šrouby a bude se to kousat a bude se to špatně povolovat. Tak dej jiný šrouby kdybys měl zájem mám doma jedny starší z OII.Kdyžtak SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banicek Vloženo 17. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 Takže už jsem z toho blázen. Mám hlinikáče Dolomite a měl jsem na nich od výroby šrouby kulové. Teď jsem dal na Yetíka plecháče takže mohu ty kulové použít ? Nebo tam dát šrouby kuželové ? Dík za rady. banicek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 (editace) Uz som ti odpovedal. Sroby ktore mas na aute mozes pouzit jak na ELEKTRONY tak aj na PLECHACE. LINK: http://www.skoda-auto.cz/CZE/service/accessories/Pages/Accessories.aspx?id=CFA071004&searchcat=0000000109&ref=%3fc%3d0000000109%26p%3d3 Editováno: 17. Listopad 2010, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...