Přejít na obsah

Vibrace při vypnutí motoru


Doporučené příspěvky

Nazdar vsetci,

mam mensi problem s autom:

Pri vypinani motora mi trhne trochu s karoseriou viacej ako pri startovani. Z vnutra velmi nie je pocut co. Zvonku pri vypynani motora pocut ako keby sa este nieco tocilo a dobiehalo este.

Neviete co to moze byt?

Dakujem za rady.

Skoda Fabia I Elegance 2001, 1,9 TDi 74kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po stopnutí motoru může ještě doběhnout rotor altíku díky volnobězce.

otázka je, co znamená trochu trhne s karoserií. třeba při vypnutí v6 tdi např. v passatu to s autem trhne jak kdyby se mělo převrátit na střechu :)

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škubnutí autem

1.) závada na chcípací klapce EGR

2.) načatý - utžený silentblok motoru

3.) kombinace obojího

ale dle mne na 99% je závada v té chcípací klapce ;) a to buď v ní samotné, v podtlakových hadičkách,nebo ventilu N18 - N239

Podle me je to taky ta klapka, jak uz jsem napsal v LOCK tematu. Akorat, ze jemu se to bude blbeji hledat. Ja to na svoji 1.4 TDI nemam ovladany podtlakem,ale servomotorkem a kdyz se mi to podelalo rozsvitila se mi kontrolka motoru na palubce. Po napojeni na VAG zavada potvrzena a kdybyste vedeli co to zpusobilo kvuli cemu jsem za to dal bura tak byste se podelali.

Editováno: , autor: kibi
necituj příspěvky nad sebou ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

on má 1.9TDI PD rv 2001 = má čistě mechanické EGR, klidně může EGR vyhodit z motoru a žádná kontrolka se nerozsvítí...navíc je EGR - chcípací klapka krásně přístupná....vyčistit, skontrolovat hadičky podtlaku, ventily...vymazat chybu a věřímže to bude OK :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka chlapy za rady.

Pravdu povediac EGR klapka ma vobec nenapadla, maximalne ma napadla perinka motora, pripadne silentblok.

Je pravdou 2001 je EGR klapka ovladana mechanicky a ziadna chyba motora mi neblyka len sa snazim predist moznemu problemu. Otazka znie ci vobec mozem odstranit EGR ventil. Nebude auto viacej dymit? Chapem ze najlepsi je pre auto cisty vzduch ako vratene vyfukove plyny do spalovacej komory, ale z nejakej priciny ten EGR ventil bude.

Mozte poradit ako to mozem opravit ten EGR ventil, pripadne cistenie a podobne? Pripadne ceny ak by bolo pri najhorsom potrebne menit ventil pripadne klapku?Pripadne ak by som to nevedel vycistit sam?

Dakujem za rady.

Editováno: , autor: onder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR ventil odstranit můžeš, jde nahradit tzv pipe-kitem ;) ale počítej s tím že odstraníš i chcípací klapku a tím pádem ti při každým chcípnutí motoru auto sebou trhne - toco ti to dělá ted;) když odstraníš EGR, tak ti to víc dýmit nebude...emise bez problému, pouze se motor bude lehce pomaleji zahřívat (nevrací se horké výfukové plyny, čti bordel, zpět do motoru).....EGR je z důvodů ekologie ;)

Vyčistit EGR můžeš, ale dle mne chyba bude v podtlakových hadičkách nebo těch ventilech co jsem už psal...mrkni zda hadičky od podtlaku vedoucí k EGR nejsou někde odpojené, prodřené, popraskané....jinak EGR lze snadno vyndat a vyčistit ;)

tu je návod, snad trochu srozumtelný:

PS: skontroluj ty hadičky co jdou k EGR - k plechové "čepičce" a do plastové černé baňky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...