onder Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Nazdar vsetci, mam mensi problem s autom: Pri vypinani motora mi trhne trochu s karoseriou viacej ako pri startovani. Z vnutra velmi nie je pocut co. Zvonku pri vypynani motora pocut ako keby sa este nieco tocilo a dobiehalo este. Neviete co to moze byt? Dakujem za rady. Skoda Fabia I Elegance 2001, 1,9 TDi 74kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitris.K Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Možná hloupost, ale co takhle uložení motoru?Může být vymačkané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 (editace) po stopnutí motoru může ještě doběhnout rotor altíku díky volnobězce. otázka je, co znamená trochu trhne s karoserií. třeba při vypnutí v6 tdi např. v passatu to s autem trhne jak kdyby se mělo převrátit na střechu Editováno: 24. Listopad 2010, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 škubnutí autem 1.) závada na chcípací klapce EGR 2.) načatý - utžený silentblok motoru 3.) kombinace obojího ale dle mne na 99% je závada v té chcípací klapce a to buď v ní samotné, v podtlakových hadičkách,nebo ventilu N18 - N239 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 (editace) škubnutí autem 1.) závada na chcípací klapce EGR 2.) načatý - utžený silentblok motoru 3.) kombinace obojího ale dle mne na 99% je závada v té chcípací klapce a to buď v ní samotné, v podtlakových hadičkách,nebo ventilu N18 - N239 Podle me je to taky ta klapka, jak uz jsem napsal v LOCK tematu. Akorat, ze jemu se to bude blbeji hledat. Ja to na svoji 1.4 TDI nemam ovladany podtlakem,ale servomotorkem a kdyz se mi to podelalo rozsvitila se mi kontrolka motoru na palubce. Po napojeni na VAG zavada potvrzena a kdybyste vedeli co to zpusobilo kvuli cemu jsem za to dal bura tak byste se podelali. Editováno: 24. Listopad 2010, autor: kibi necituj příspěvky nad sebou ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 on má 1.9TDI PD rv 2001 = má čistě mechanické EGR, klidně může EGR vyhodit z motoru a žádná kontrolka se nerozsvítí...navíc je EGR - chcípací klapka krásně přístupná....vyčistit, skontrolovat hadičky podtlaku, ventily...vymazat chybu a věřímže to bude OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onder Vloženo 24. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 (editace) Vdaka chlapy za rady. Pravdu povediac EGR klapka ma vobec nenapadla, maximalne ma napadla perinka motora, pripadne silentblok. Je pravdou 2001 je EGR klapka ovladana mechanicky a ziadna chyba motora mi neblyka len sa snazim predist moznemu problemu. Otazka znie ci vobec mozem odstranit EGR ventil. Nebude auto viacej dymit? Chapem ze najlepsi je pre auto cisty vzduch ako vratene vyfukove plyny do spalovacej komory, ale z nejakej priciny ten EGR ventil bude. Mozte poradit ako to mozem opravit ten EGR ventil, pripadne cistenie a podobne? Pripadne ceny ak by bolo pri najhorsom potrebne menit ventil pripadne klapku?Pripadne ak by som to nevedel vycistit sam? Dakujem za rady. Editováno: 24. Listopad 2010, autor: onder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 EGR ventil odstranit můžeš, jde nahradit tzv pipe-kitem ale počítej s tím že odstraníš i chcípací klapku a tím pádem ti při každým chcípnutí motoru auto sebou trhne - toco ti to dělá ted;) když odstraníš EGR, tak ti to víc dýmit nebude...emise bez problému, pouze se motor bude lehce pomaleji zahřívat (nevrací se horké výfukové plyny, čti bordel, zpět do motoru).....EGR je z důvodů ekologie Vyčistit EGR můžeš, ale dle mne chyba bude v podtlakových hadičkách nebo těch ventilech co jsem už psal...mrkni zda hadičky od podtlaku vedoucí k EGR nejsou někde odpojené, prodřené, popraskané....jinak EGR lze snadno vyndat a vyčistit tu je návod, snad trochu srozumtelný: PS: skontroluj ty hadičky co jdou k EGR - k plechové "čepičce" a do plastové černé baňky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.