Říjen 27, 20159 r Ja dával obdobu powerpipe, ale teda za pulku ceny i s záslepkou (Nemá přírubu pro snímač tlaku). S tim, že neni třeba upravovat ŘJ. No a teď při výpisu před chipem vyběhlo z VAGu, že je chyba na EGR. Takže i když mám 2002 tak sice žadnou chybu na palubce neukazoval, ale do ŘJ ji zapsal. No jednoduchá pomoc při chipu, že ten EGR odpojil i v softu. Před tím než začnete říkat, že stačilo jen zaslepit a nedávat power pipe, tak řeknu že mi zhášecí klapka nešla už dýl. Měl jsem ulomenej přívod podtlaku ke kotvě zhášecí klapky. Tak než schánět jinej EGR nebo opravovat tenhle, jsem to vyřešil takhle. Beztak nezkušené ucho ani nepozná, že tam není. A jestli je to pro motor horší netuším, dal jsem na zkušenosti lidí co jí nemají už dýl.
Prosinec 7, 20204 r Zdarec skupino , před nějakou dobou se mě rozsvítila kontrolka motoru a po připojení diagnostiky jsem zjistil že je špatný EGR ventil, tak jsem ho vyměnil a chybu vymazal ale co se nestalo cca po 300km se kontrolka motoru rozsvítila znovu s chybou vadný EGR ventil, netušíte někdo co s tím ? Jedná se o motorizaci 1,9 TDI 66kw motor má najeto cca 300 000km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.