Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ahojte, problém viz nadpis, mám octu v 1,8 benzín a nefouká mi klima na 1,2,3.. fouká až na 4ku a netopí, lépe řečeno podle toho jak ukazuje ručička teploměru, když jsem ve městě a motor hřeje tak, že ručička vystoupá do půlky, tak to začnne foukat teplý vzduch, ale nic slavného, při ustálené jízdě kdy mi ručička teploty klesá až na skoro na 0 to nehřeje vůbec... v servise říkali nějaký "odpor" a cena tak 4 tisíce... nejde to vyřešit nějak levněji nebo co bych měl přesně hledat a koupit? na netu odpor do klimatizace nic nenajde... předem všem díky za rady, hlavně rychle protože v autě je fakt kosa :D

Vloženo (editace)

děkuju :palec2: tohle jsem opravdu přehlédl. 2 tisíce furt lepší než 4. Ještě jednou díky moc, kdyby ještě někoho něco napadlo tak pište :)

teď konečně vím aspoň jak se to jmenuje, a co je ještě lepší, v auto kelly to maj za litr... :palec2:

Editováno: , autor: matyytam
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Jsem opět zde pro radu. Mám vyměněno ten předřadný odpor a termostat, nyní už auto fouká vzduch na všechny stupně, kontrolka teploměru se po nějakých 15 km usídlí na normálu v půlce stupnice. Do této chvíle vše ok, problém nastane, když chci aby mi foukal teplý vzduch. Absolvoval jsem 165 km v -8,5°C a teplého vyhřátí vozu jsem se nedočkal. Co tam může být za problém, že vzduch je takový vlažný?

Vloženo

ahoj, ono se tam podle mě něco hýbe když to dokáže na polohu studený foukat vyloženě led a na polohu teplý to fouká takový vlažný vzduch... někdo mi radil nějaký radiátor.. nebo snad nějaké topné tělísko? ještě se zeptám kde to mám kdyžtak hledat to táhlo přesně?

Vloženo

je zespodu telesa topeni v prostredku auta, mohlo by tam byt videt od pedalu, po sundani deklu nad nima, nebo vyndat kaslik

bovden k misici klapce ma bezovou barvu

  • o 4 týdny později...
Vloženo

ahoj, tak opraveno, dal jsem to do normal servisu... vyměnili opět termostat a opravdu nějaký táhla v topení byly špatný, tak to rezbrali a nějak vyspravili... hlavní je, že teď v těch -10°C to topí :-)

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Zdravim pánové mám stejný problém, jen s tim rozdílem že mi to topí, ale na 1,2,3 rychlosti to nefouká zřejmě to asi bude dělat ten předřadný odpor, ale kde ho najdu v autě? poradí někdo? Děkuji za odpověd

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

zdesim: dík za reakci

pojistka je OK, ventilátor se po připojení na 12V točí, takže podle mě celkem na jistotu vypínač. kdyby někdo věděl o ovládání topení na oktávu 99´ s manuální klimou, měl bych zájem :)

  • o 4 týdny později...
  • o 8 let později...
Vloženo

Tak umě to byl odpor, nicméně má někdo racionální vysvětlení proč ten odpor v okruhu kam zjevně může zatéct ? Neni lepší ho vyndat nechat zapojení bokem a v původním otvoru nechat ten rozbitý ... nebo to tak topí (ten odpor, že by něco od něj mohlo chytnout, a v tom okruhu je chlazen?? No v létě asi nic moc když půlka fabii ani nemá klimu a fouká na to člověk horkej vzduch.... nevim bych to radši vyvedl mimo aby byl v "suchu" ale nevim jestli mu ten filc udělá dobře, má někdo radu?

 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...