Říjen 31, 201311 r S tím počítám, pájka, termo bužírka s horkovzduškou to jistí. Právě je škoda, že nevím kde končí, pak by to byla sranda, ale vzhledem k tomu, že od jednotky stagu jsou všechny kabely v izolaci - bužírce, tak doufám že nebude cvaklej někde tam, ale až někde na konci. No uvidím. Možná bude čas o víkendu na to mrknout.
Listopad 4, 201311 r ja taky namam na zadnem aute lambdu zapojenou... a korekcim verim co hlasi ecu nejake litani napeti na lambde je na me moc rychle abych stacil vyhodnotit
Červen 10, 201411 r A na ktorú lambdu je vhodné sa pripojiť? Pretože môj stag podporuje buď 2x napäťové alebo 1 prúdovú. A pretože na motore je jedna napäťová (ZA KAT) a jedna prúdová (PRED KAT) tak nemôžem obe.
Červen 11, 201411 r není třeba se napojovat na žádnou...má jen kontrolní činnost, systém to nevylepší...
Červen 12, 201411 r ja viem. Ide len o to ze to uvidim v softe od stagu a bude to zalogovane spolu s datami LPG bez nutnosti pouzit VAG. Ale celkom ma odradzuju od prúdovej lambdy (PRED) a tá lambda ZA má asi malú vypovedaciu schopnost ohladom bohatosti....
Červenec 9, 201411 r Tak som sa skúšal napojiť. Ja tu silne pokusničím a nemôžem sa dopracovať k rozumnému výsledku.Prerusil som drát do lambdy (svorka 6) a tie 2 dráty zo STAG som vložil do okruhu.Lenze lambda v STAG ukazuje len hodnotu pri chudobnej zmesi (ide do maximálnej hodnoty 2.5) a pri volnobehu je signal rovnaky ako pri bohatej zmesi (asi 1.9, silne zarušený).Samo že som v softe nastavil UEGO->Fullrange. Multimeter ukazuje správne kladné aj záporné hodnoty prúdu.Zaujímavé že keď som nastavil UEGO->Voltage, tak to chodí o dost rozumnejsie, len to ma uzky rozsah podobne ako napatova lambda. Zatiaľ som sa pripojil na Lambda2 (napäťová) a pre srandu na Lambda1 ale ako na napäťovú. A poslal som dotaz poľským súdruhom.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.