škodazoufalec Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 Zdravim všechny škodameny.Prosím o radu, jestli tohle někdo řešil.Předem chci říct, že za dva dny jedu na Vagínu, ale nejdřív to na vás zkouším-zkušenost je zkušenost...Řešim Fabku 1.2 htp 12v, která má obtížné starty když je teplá, nebo spíš VLAŽNÁ.Ohřátá na provozní teplotu, nebo úplně studená chytá na škrtnutí a krásně běží (no,tříválec neběží nikdy krásně:-)...), ale jakmile se s autem jen popojede, nebo se na chvíli odstaví a lehce vychladne, jde velmi těžko nastartovat.Špatné starty vypadají asi takto:Startér točí a točí, motor se jakoby snaží chytit(jakoby nepravidelně chytají různé válce),nebo chytí a hned chcípne.Takhle to probíhá asi 10 dlouhých startování a pak se za krátkého šíleně nepravidelného chodu chytí a pak šlape jak má...Chování mi připadá jakoby nepálily svíce, protože smrdí benzín z výfuku a při jízdě svítí kontrolka lambdy(spalin)...Jenže zap.cívky jsou tam dvě měněny nedávno, navíc když už motor běží na volnoběh, nebo jede, je naprosto v pořádku (vyrovnaný chod i výkon).No, vlastně akorát víc žere a smrdí.Možná je špatná bohatost směsi kvůli špatné lambdě, ale i kdyby by byla v řiti, tak by přece mělo auto nastartovat, nebo ne?.Lambda přece řídí bohatost směsi jen v ustáleném režimu motoru, když po něm nic necheme(akcelerace atd...).Přeskočený řetez už tohle auto absolvovalo, takže se spoléhám na to, že tam opravář dal ty delší vodítka řetězu a tenhle problém to není, ani podlálený ventily, už jen kvůli tomu, že když motor frčí, nevykazuje problémy...Vím, že je v sání ta bimetalová klapka na sání ohřátého vzduchu z výfuku, ale ta by snad nezapříčinila tohle, aby motor nešel nastartovat...škrtící klapka je vysmejčená...předem dík za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škodazoufalec Vloženo 14. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Závada vyřešená.Půjčil sem si Vagínu a ukázala mi 16500-snímač teploty chlad.kap. G62-nesmyslný signál.Našel sem si tabulku odporu vůči teplotě na jeho proměření, abych měl jistotu a to čidlo studené měřilo dobře.Jakmile sem ho ale pomalu začal ohřívat(cca 20-30 stupňů), vyhazovalo nesmyslné obrovské odpory, namísto plynulého klesání odporu...Ř.J. byla tak zmatená, že cpala moc bohatou směs, kterou tenhle úchylnej tříválec nepobral:-)...No, myslim že jakejkoliv obyčejnej 4-válec by tohle nezastavilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.