Publikováno Prosinec 5, 201014 r nazdar! sorry ak som sa netrafil do rubriky ale chem sa opytat ci nema niekto nejake materialy o klime, je jedno ake, a z akeho to je auta. napriklad nejake navody, manualy, ako to pracuje, popis suciastok, hodnoty namerane pocas diagnostiky, LOGY proste vsetko co suvisi s klimou.... potrebujem to na semestralnu pracu do skoly... DIKI MOCC!!!!
Únor 2, 201114 r Odkud to mistře máš? Z toho jasně vyplývá, že tady to není všechno. Minimálně jsou další, jako č. 10, 11, 15 a tady tato. Jenomže jednoduše podle čísel to tam najít nejde. Máš nějaký tip?
Únor 3, 201114 r Teď už si samozřejmě nepamatuji, kde jsem to stáhnul, ale myslím, že snad tady na foru byl kdysi už před lety nějaký odkaz. 38 OCTAVIA 2001.pdf
Duben 9, 201114 r Autor chlapci nemal by niekto tuto prirucku ale v CZ lebo sa mi nechce prekladat... diki moc 10_základy klimatizace.pdf
Prosinec 25, 201212 r Dobrý den, neznáte někdo přesnou funkci tlačítka "odmrazování čelního okna" klimatroniku? Teplo jde hned, dle principu otočení tepel. čerpadla, nebo je bráno z chladicí kapaliny? Ve druhém případě nechápu proč se tomu říká odmražování, když to stejně chtě nechtě oškrabu. Nikde jsem to nevyčetl.
Prosinec 25, 201212 r Odmrazování předního skla: Po stisknutí tlačítka pro odmrazování předního skla se na dipleji zobrazí týž symbol, jako na tlačítku. Zapnutím odmrazování předního skla se automaticky přeruší režim ECON. Tento režim se používá, jak už jeho označení napovídá, k odmrazování, ale také k odmlžování předního skla. Využívá se ho také pro zvýšení vysoušecího účinku, např. tehdy, nastoupí-li do vozu cestující ve vlhkém oděvu. Tolik z příruček. Teplota se doporučuje nastavit na HI - intenzivní odmrazování. Tato funkce samozřejmě za nikoho neoškrábe namrzlé čelní sklo.
Prosinec 29, 201212 r Děkuji za odpověď. Upřesním otázku. Měl jsem na mysli zda klimatronic umí topit hned po nahození motoru tj. otočením funce výparníku a kondenzátoru, technicky možné, nebo zda teplý vzduch potřebný k odmražování dá až chladicí kapalina motoru. Toto jsem nikde nevyčetl, takže nevím zda řešit problém s klimačkou. Pokud opravdu dle lit. spíná kompresor po staru do 5°C nověji do 0°C, teplo tedy v teplotách kdy je odmražování potřeba, opravdu nevyrobí klim. a škrábu a čekám na ohřátí motoru. Ptám se protože u některých jiných výrobců automobilů tak klimatronik funguje. Děkuji všem za případné komentáře.
Prosinec 31, 201212 r Ne, zde klimatronic topit neumí a teplý vzduch je skutečně až od kapaliny v motoru. BTW: Není to "nověji" JEN do 2 °C?
Leden 5, 201312 r Děkuji za odpověď, dočetl jsem se 0°C na stránkách autorizovaného servisu, to ale neznamená neomilnost zasvěcených. V publikaci "Jak na to" to není rozebráno. Pokud ještě najdu zdroj mých informací, dám ho sem.
Leden 5, 201312 r Já už vím kde jsem to četl. V dílenské učební pomůcce 25. A nejsou to 2, ale 3°C. Manuál sice říká 5°C, ale vím, že to později upravili na 3°C. EDIT: Tak tady tomu moc dobře nerozumím, ale myslím, že pravdu máme tak nějak oba dva. Je tu jedna hranice pro vypnutí 0°C (do MR99 2°C) a pak druhá pro zapnutí 5 °C. Upraveno Leden 5, 201312 r od Wojnar
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.