Publikováno Prosinec 8, 201014 r Ahoj. Vyměnil jsem baterii na O1 1.8 20V a po namontování nové mi motor při uvolnění plynového pedálu nedrží volnoběžné otáčky a "chcípne". Nemáte někdo podobné zkušenosti. Nevím čím by to mohlo být. Dobíjení nesvítí, světla nepohasínají, prostě nevím.
Prosinec 8, 201014 r Autor a nemáš náhodou tucha, jak to udělám? Nemám k tomu nijak závratné vybavení. Odhalí to diagnostika? Upraveno Prosinec 9, 201014 r od HanyZ necituj předchozí příspěvky
Prosinec 9, 201014 r blbost, klapka se nastaví sama po cca 50-100 km... kolik jsi po výměně baterky s autem najel ?
Prosinec 9, 201014 r Autor blbost, klapka se nastaví sama po cca 50-100 km... kolik jsi po výměně baterky s autem najel ? No. Ne že bych to teď z hlavy věděl, ale 50 jsem ještě nenajel. Takže myslíš, že se nastaví do 100 Km sama? Víš jak dlouhých bude těch 100 Km
Prosinec 9, 201014 r Já bych jí rovnou vyčistil a potom udělal základní nastavení, přesně jak psal kolega, správně se má klapka nastavovat VAGem...
Prosinec 16, 201014 r Autor Tak jsem najel přes 150 Km a nic. Zítra jedu na VAG. Taková jízda v koloně, to je Vám povim žrádlo.
Prosinec 16, 201014 r Odpoj znovu baterku, tak na minutku. Zapoj a zapni zapalování, ale nestartuj hned. počkej třeba půl minuty a pak zkus nastartovat. Pokud je to klapkou tak by se měla nastavit sama. Potom jedině VAG. kdo ví co se s autem dělalo.
Prosinec 16, 201014 r přesně tak, jak píše Albert :palec2: já měl baterku odpojenou asi 5x už za poslední 3 měsíce (svařování, výměna subwooferu apod.) a na VAGU jsem s klapkou ještě nikdy nebyl
Leden 10, 201114 r Jen pro vysvětlení: milan29892 tu měl dotaz, který se do tohoto tématu nehodil. Tak jsem ho s polu s odpovědmi přesunul do tématu, které paralélně založil.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.