-
-
D-DOT s parkovacím asistentem
To rad slysim. ted zrovna testuji noveou verzi kde se prepinaji bloky trosku jinak. Je tam prodleva mezi prepnutim a naslednym pripojenim do jednotky, takze pokud d-dot cte z vice RJ, tak nemusim po kazdym prepnuti cekat, nez to nacte, ale muzu je v podstate preskocit.
-
D-DOT s parkovacím asistentem
http://profi.edisk.cz/adresar/23956/d-dot1.49.html Pribyla podpora jednotek SIMOS, ktere maji nestandardni zobrazovani skupin. zatim beta. je zmenena stuktura konfiguracniho souboru, takze je treba pouzivat novou verzi d-dot tool kontrola tlaku v pneu zatim neni implementovana. dodavka ddotu uz neni problem, jakmile se vratim z dovolene, 28.8. je mozno dodat dalsi.
-
D-DOT s parkovacím asistentem
Tak az tak uplne to neumrelo Preci jenom se mi v Listopadu narodil syn, navic nova prace, atd. No proste cas 0. Posledni mesic jsem trosku intenzivneji pracoval na d-dotu. Ted mam jiz hotovu verzi 1.40 s podporou kwp2000. (napr. pro HTP Fabky, nove ABSky) prave testuji EDC16 a 17 z Oktavky II, ktera take bezi pres kwp2000. tento tyden by mi meli prijit budiky z o2, takze pripravim verzi pro o2, roomstera apod. Dal tam je par uprav, aby se predeslo poskozeni eepromky. (zahada u atmelu) ovladaci soft do windows mam jiz take upraven, kontroluje vstupy na zadani spatnych hodnot, ktere mohou zpusobit zhrouceni d-dotu. Jeden zakaznik mel jeste zajimavy napad, ktery hodlam zapracovat a to, ze pred CAN se precte rychlosti jednotlivych kol a pokud se nektera lisi, tak upozorni na pokles tlaku v pneu. 1.40 je zatim ve fazi release candidate, podpora kwp2000 je beta, ale pokud ji budete nekdo chtit zkusit, tak neni problem. Po prvotnim testovani kwp2000 se zda, ze neni problem. Akorat podpora tohoto protokolu neni zatim dostatecne robustni.
-
Octavia I RS - 1.8T 132 kW - problem s turbem ?
tak to bude dira ve vlnovci. me to delal take po te co jsem vymenil turbo a trosku jsem ten vlnovec pri montazi zlomil
-
Prosím pomoc - 1.8T škube a nejede
Vaha za 1500 ? To musi byt peknej cinskej smejd. Origo stoji 3500 Kc. Me to na AGU delalo neco podobnyho pred cca rokem a byla to vaha. Kolik vzduchu to ukazuje kdyz to skube ? Kdybys byl z Brna, tak ti pujcim vahu na vyzkouseni
-
Maxidot - dodělání
kontakt: dolezelk@volny.cz
-
(OI) - 1.8T 110kw 4x4 - velkej problém
Skvelej servis v Brne nejen na motory znam. Poslal jsem ti zpravu.
-
výroba chlazení IC
obcas to prostriknu hadici to je fakt , spini se to vic. Chci tam vyhledove dat vetsi intercooler dopredu pod SPZ, ale ted se mi do toho nechce investovat.
-
Vaha vzduchu 1,8 T RS - problem
olej po intercoolerem ? po rozpojeni hadice nebo to tece jen tak samo ? I kdyby byl intercooler plnej oleje, tak by to nikde tect nemelo, musi to byt dokonale utesneny. jak jsem psal vyse, dobre je natlakovat potrubi za vahou vzduchu na 2 bary, tim se odhali veskere spatne hadice, spoje, pripadne dira v intercooleru. Dobrej servis by to mel umet.
-
výroba chlazení IC
dobra brzda pri mereni postavi pred auto jeden nebo dva obrovsky prumyslovy vetraky, tak aby se simulovali realne podminky. Jinak by to mereni bylo totiz na nic, pri takove zatezi by jakykoliv intercooler, i kdyby byl pres cele auto, zadnou teplotu nesnizil a prilis teply vzduch znamena zacatek detonaci = snizeni predstihu, tlaku a vykonu. Snad se tam pristi tyden dostanu a poslu graf sam jsem zvedav, protoze po vymene turba za K04 jsem vykon na brzde zatim nemeril, pouze jsem ho urcoval priblizne podle VAG-COMu. jinak pocitove je rozdil mezi cipovanym autem s K03 turbem a cipovanym K04 turbem asi takovy , jako mezi fabrickymi 150koni a 200koni po cipu. Silena "prda" K04 turbo = + dalsich cca 40-50 koni a tak + 100Nm kroutaku oproti cipu.
-
Vaha vzduchu 1,8 T RS - problem
take z principu nikdy nejezdim do origo servisu, jsou to patlalove. Ale vzdy se snazim pouzivat orginalni nahradni dily. konkretne to se tyka vahy vzduchu, dost lidi melo problemy s neogiro vahami. Ta konkretni chyba totiz vznika tak, ze vaha ukazuje jakousi hodnotu, dal se take meri teplota nasavaneho vzduchu. Z techto dvou udaju, podle stridy N75, uhlu skrtici klapky, otacek a zatizeni motoru dokaze RJ motoru pomerne presne urcit jaky tlak vzduchu by mel byt za turbem a to porovna s namerenou hodnoutou na cidlu tlaku na intercooleru. Pokud je to mimo rozsah - nepresna vaha - tak to hlasi tuto chybu. Tot je problem neorigo dilu. nerikam, ze vse musi byt ogiro, ale jsou urcite veci, ktere by meli byt, jak se pak problemy zacnou kupit. toz tak Kamil
-
Vaha vzduchu 1,8 T RS - problem
Neorigo vaha ???? Kolik stala ? Ve skodovce to resi vymenym zpusobem za nejakych 3500 Kc a) pouzivat origo dily nasledne pak kontrolovat ostatni veci (hadice, tesneni, sponky a pod) Jinak co se tyce testovani uniku, videl jsem na jednom foru skvely napad jak to udelat. Clovek vzal plechovku od psiho zradla, urizl dno a nasadil do ni ventilek. nasledne oddelal sani s vahou a nasadil tam misto toho tu plechovku a sponku. Na ventilek pripojil kompresor na pneu a natlakoval na 2-3 bary .... nasledne jiz lehce nasel vsechny derave hadice
-
výroba chlazení IC
mam to tam uz nejakou dobu. Akorat jednou v zime jak si mi nalepil na kolo snih, tak to 'zebrovani' trosku potrhal, ale opravit se to dalo. ja mam 1.8T ted s nejakymi 250 koniky a 350 Nm a je to znat. kdyz tu diru zakryju, mam o cca 10C vyssi teplotu vzduchu .... (venkovni teplota cca 20C) Chci jet na brzdu, takze udelam 2 runy, jednou se zakrytym , podruhe s odkrytym a poslu sem obrazky
-
uprava motoru 1.8 T 20V
Je to mozne. Akorat je pak treba to doladit upravou prislusnych map v RJ motoru, jinak to take muze dokonce i snizit vykon. Samozrejme neda se tam dat jen tak nejaka vyfukova trubka, ale presne spocitany vyfuk, aby byl zajisteny spravny pretlak a rezonance, atd. ... je to uplna veda. Svody samostatne vymenit lze, ale znamena to vymenit i tesneni mezi svody a turbem, srouby na svodech, tesneni na svodech, srouby na vyfuku a vse ostatni , co je vhodne rozpojit tak aby slo turbo posunout malinko niz - (tesneni mezi odvodem oleje z turba a tesneni mezi privodem vody z bloku do turba) Celkove - zbytecne vyhozeny penize - tak odhadem 8000+ Kc, mozna to muze i zvednout vykon tak o 5 koni... Lepsi ty penize dat do cipu. -> +25 koni
-
uprava motoru 1.8 T 20V
Prave jsem vymenil turbo K03-11 za K04-01. poznatky: Olejove hadice - pasuji Vodni hadice - pasuji svody - pasuji vyfuk - pasuje vstup od vahy do turba - zde byl problem, dal jsem silikonovou hadici. na K03-11 byl prumer 44 mm, na K04 je 45mm vystup z turba - mensi prumer, tusim 45mm, dal jsem redukcni koleno celkove rozmery turba jsou prakticky temer totozne, diky cemuz vse pasuje na 100% , zadny problem s umistenim. Ovsem kdybych dal K04-2x, tak tam se musi vymenit vsechny privody, dat svody ... no zkratka zbytecny pro par koni navic. Jinak motor je to AGU, rv99. menil jsem to protoze puvodni K03 mirne poustela olej. Jeste musim doladit soft, vymenit vstriky a mozna vahu vzduchu, ale to bude zalezet na kolik koni to naladim. Zda se to byt celkem prijemna uprava, dost znacny narust kroutaku. Pak muzu poslat grafik z brzdy
dolezelk
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva