-
Počet příspěvků
258 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Satas
-
Dobrý den.
Chtěl bych Vás poprosit o radu ohledně špatné funkce mého plynového pedálu. Na fóru jsem viděl, že jste v téhle problematice zběhlý a tak bych Vám byl vděčný za jakoukoli radu a za radu která by mi problem vyřešila, bych s radostí i zaplatil. Popíšu vám svůj problem a napíšu co jsem už zkusil udělat.
Octavia II 2.0 TDI 103 kW BTK 2007/8 před FL - Začalo to tak, že cca jednou týdně (100km) přestalo auto reagovat na plyn - při jízdě,v různých rychlostech. Vždy stačilo přeřadit rychlost a plyn se okamžitě chytil a pak byl opět třeba týden klid. Problém se začal projevovat čím dál častěji, až to dospělo do stádia, že přeřazení rychlosti nepomohlo a otáčky spadly na volnoběh(i se zařazenou rychlostí) a s každým sešlápnutím plynu mě to vyskočilo cca na 1200ot a hned padlo na volnoběh - poté se rozsvítila kontrolka žhavení a musel jsem motor vypnout a nahodit. Po nastartování problem někdy zmizel a někdy ne, musel jsem prostě tak dlouho zkoušet mačkat plyn, než se chytnul a dojel jsem domů.
Očistění konektoru u pedálu - bez úspěchu
Prohození pedálu - bez úspěchu
Proměrení svazku od pedálu k ŘJ a vůči kostře - bez problému
Rozepnutí konektoru od brzdového signal do ŘJ - bez úspěchu
Očistění el. skříně pod kapotou (mírná oxidace) - bez úspěchu
Očistění většiný konektorů
a vizuální kontrola dostupné kabeláže (ze zoufalství) - bez úspěchu
Po těchto zásahách jsem se dostal do stadia, kdy auto už nevypadává tak časlo, ale zas třeba jen 1x za 100km, ale vím, co mě brzo čeká :(.
Diagnostika psala nejčastěji chyby:
Snímač referenčního napětí A - signal nízký 225x
snímač polohy vack./klik.křídele - nevěrohodný 225x
Motor klapky saciho potrubi - preruseni/zkrat 225x
Ridici jednotka motoru - zadny signal/komunikace 199x
Za každou radu budu moc vděčny a kdyby jste se chtěl nějak spojit tak tady mate kontakty: Tel: 604606022
Mail: Kratinaantonin@email.cz
Mockrát děkuji a doufám že se ozvete.
Děkuji, Kratina Antonin - Vsetín
-
Ahoj,chtěl bych se zeptat,jestli uz jsi se setkal s tim,že by na 2,5 114kw meli dva válce vedle sebe kompresi 5 baru a na dalsi hlave prostředni válec jenom devet. Ostatní válce jsou dobrý. Vačky v naprostém pořádku. Ale tuká to dost hlasite. Za studena aby to chytlo,tak musím odpojit cidlo teploty aby to dlouho žhavilo. Pak to chvilku hulí jako tank a pak dobrý. Při jízdě na dálnici v motoru něco bouchlo a od tý doby to takhle blbne. Myslíš,že by mohl být vymlácený tři ojnice vedle sebe? Protože to na mě pusobí,jako by mlátil píst do hlavy. Děkuji za odpověd......