Díky. Měl jsem FIII Tsi 2020 81 kw, co se týče motoru a výkonu, žádný problém. Měla vzadu kotouče a jelikož díky služebnímu nejezdím pravidelně, tak zadní kotouče vypadly ještě hůře, než tomu kdo jezdí často(i tak jsou zrezlé). Ve srovnání s 1.0 70kw 2017, tátovo auto, to nemělo konkurenci, po svezení mě donutilo přehodnotit všechny předsudky a přestal jsem preferovat okolo toho roku 2017 diesely. Tak odspoda to auto šlo, že mě začalo strašně bavit, připadal jsem si jak v dieselu. Od té doby jsem měl vše možné, ale většina aut byla benzín tsi. Jedná se mi o to, že koukám na videa, kde recenzenti haní F4 - 70kw, že do 2tis duní a nejede. Když nejede, tak nejede, ale co to dunění, to neznám. Ale jestli mají 4stupeň 1500ot a dají pedál na podlahu v tom případě, se ale nedivím. Ale určitá obava tu je, že ten motor je přepracovaný k horšímu. Teď jezdím s novou F4 MPI a myslím že to snad bude jen lepší. Když to shrnu je možné si koupit F4 1.0 85k, ale zase pro mě ty kotouče, má dvouhmotu, takže část vibrací pobere, ale zbytečné pro mě +20tis,když to nevyužiji a kotouče budou stále trpět. Tu 85 jsem byl projet a k ní nic nemám, byla Ok. Vychází mi tedy nejlépe ta 70kw a modlím se aby se ten motor choval přinejmenším, alespoň jako v trojkové Fabii, kde i v 70kw 2020 + verzi i 81kw 2020 jsem s ním neměl žádný problém.