Přejít na obsah

octavia_66_tdi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    253
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

3474 zobrazení profilu

Oznámení octavia_66_tdi

  1. Tak co borci nemá někdo zkušenosti s 2024? Já zatím před vcds jen z verzí BETA načtu jednotky nic víc. SFD2 se zatím nedaří. Jak je na tom OBDEleven? Doufám že se vše prolomí a půjde vše co si člověk přeje jako např u FIII 2020 !! Díky
  2. Zdravím majitele Fabie 4 generace. Dnes jsem jednu převezl ze salonu a už při denním světle mě zarazilo jak se neustále mění intenzita osvětlení přístrojů. Nelíbí se mi to, jednou to svítí hodně za chvíli zase málo. Pravděpodobně podle světelných podmínek, nevíte, zda se to dá vypnout?
  3. Chytrolíni na YT v testech tvrdí, jak motor u FIV ani do kabiny není slyšet 🙀.
  4. Ať hledám, jak hledám, nikde nic ani mimo forum. Potřebuji od nějakého majitele vědět zda mu jde citigo startovat i bez spojky. Mám 2016 a jde to, takže buď normálka, nebo závada (spínač na spojce má, proměřením je funkční). A druhá věc, která by mohla mít spojitost, nezvedají se rozjezdové otáčky při pouštění spojky. U Fabie MPI 44kw to funguje, zařadím, pouštím spojku a ř.j. automaticky zvedne otáčky na nějakých 1200/min, aby se lepe rozjíždělo (klidně i bez plynu) Mělo by to být u Citigo také funkční?
  5. Děkuji. Toto mám už načtené. Nasledoval jsem vše možná videa na YT a nic konkrétního FIII vs FIV mpi. Papírově to vypadá zajímavě rozdíl 44vs59kw i když kroutící moment stejný, ale jaká je ale realita zatím nevím. Nevadí, ukáže asi čas, nechám to běžet, myslím, že s tím MPI chybu neudělám.
  6. Auto , dopadlo podle očekávání jsou prodejci kteří nedají ani korunu a jiní i přes akční model vymyslí i 14.ooo,- další slevu. Momentálně ještě bojuji s pocitem, zda jsem vybral dobře MPI. Mám ještě druhou trojkovou 44kw a je dobrá. Doveze nás kam potřebujeme i s vlekem přes půl republiky pro motorku jela. Ale stále mě hlodá pocit, abych nelitoval. Poslední jsem měl FIII 81kw 6kvalt, s tím už se dalo pohonit kdejaké auto. Šest rychlostí jsem mermomocí chtěl a pak ve finále zjistím na co vlastně, když převážně jezdím do práce 20 tam a 20 zpět. Myslím, že mám poslední šanci promyslet, případně udělat změnu 😏. Myslel jsem zda tu není někdo, kdo např měl 44kw a přešel na FIV 59 a napíše své poznatky. Díky
  7. Máte někdo MPI 59kw, jak jste spokojeni? Máme FIII 44kw a nemůžeme si v příměstském provozu stěžovat.
  8. diky, tak to je perfektni zprava pro nadsence co objedal novou F4 a vzdy si vse odbavil sam diagnostikou 😶😏
  9. Zdravím. To tu není žádný nadšenec, který by už věděl jak to kódováním funkcí u Fabier IV je ? Právě jsem jednu objednal a zajímalo by mě, zda je to tak blbě zaseklé jako např. u O IV onlinem do škodovky. Pořád si říkám, že to je šuplíček, že by to mohlo být jak za stara (např jako u FIII) 😂
  10. Kluci zajímalo by mě, zda jste oslovili více prodejců při koupi nové Fabie IV. V konfigurátoru na skoda auto je cena a ta je jasná, ale zajímá mě, zda je možné něco ušetřit výběrem dealera, zda s cenami ještě dodatečně vexlují. Např. větší prodejce, vyšší obraty, lepší cena. Nebo si vybrat podle sympatií a cena je všude stejná. Díky
  11. Je to tak normální. Nedá se s tím jezdit kotel, protože když to vytočíš co to jde, nemůžeš hned řadit , protože otáčky jsou nesmyslně vysoko. Má to asi schválně těžký setrvačník z nějakého důvodu.
  12. Super díky, jde mi jen protáhnout to setření z 6 sec na víc. Zkusím to najít. Tak jsem sice něco našel, ale nic nereaguje na prodloužení intervalu. Věděl by někdo proč? Díky
  13. Kluci nastaveni prodlevy zadniho sterace FIII dalo by se?
×
×
  • Vytvořit nový...