Přejít na obsah

marfan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2376
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

marfan naposledy zvítězil 12. Únor

marfan nejvíce like obsah!

1 Sledující

Návštěvy profilu

10810 zobrazení profilu

Oznámení marfan

  1. Popraskaný bol.......menený po 250tkm. Mne to robilo ako pravidelne opakujúce sa vibrácie do sedačky, Po výmene som to necítil vôbec. Teraz mám 315tkm už a stále všetko ok. Na Leone je tiež popraskaný ale vibrácie žiadne, aktuálne má 290tkm už nabehané, rozdiel je ten, že to má adaptívny podvozok a na Octavie mám tvrdé tlmiče Bilstein B8. Ale podľa skúsenosti vibrácie nemajú nič spoločné s tlmičmi. Náboje som mal menené postupne všetky a nepomohlo, vymenené boli najskôr original tlmiče nepomohlo, vymenil som niektoré silenbloky na zadnej náprave tak isto nepomohlo, až som dostal typ na ten silentblok napravnice a pomohlo. Nerozumiem ale prečo to až tak ovplyvnilo tie vibrácie. Skúšal som aj nové disky, nové pneu, iné disky z iného auta kde to netriaslo a nič. Inak dokonca na Leone som mal tri disky ohnuté a to dosť a nebolo to skoro cítiť. Po vyrovnaní to ide ako v perínke.
  2. zatial len čiastočne, vyčistili sa sacie ventili vymenilo sa turbo, dal som aditivum do benzínu ale stale to neni vyriešené S autom som bol na STK. EK prešlo bez problémov perfektné hodnoty to malo. Stále mám problém s tým, že to trhá pri akcelerácii v určitých otáčkach. Nejde to vytočíť viac ako na 5500ot. A spotreba benzínu je tak o 1,5l až 2litre vyššia akoby som čakal.
  3. Určite netreba. Ono ešte pred kuchaním DPFka si vieš jednoducho skontrolovať funkčnosť katalyzátora. Stačí spustiť servisnú regeneráciu a ak ti nevie dosiahnuť aspoň 400°C na vstupe tak je katalyzátor na odchode ak bez problémov tak je v poriadku. Na jednom passate 2.0TDI sme tak zistili, že je kazalyzátor KO. Po tom ako sa zohnalo upchaté DPFko prehodil iba katalyzátor tak auto jazdilo bez problémov ďalej.
  4. To, že ti regeneruje DPF po 90km neznamená, že je DPFko mŕtve to si pekne na omyle. Mŕtve je vtedy ak máš prasknutú keramiku a čierny výfuk od sadzí. Ak ti regenereuje po 90km tak je tam len vysoký protitlak na DPFku nič viac. Proste je upchaté či už vysokým nájazdom, či už tým, že ti žerie olej alebo vodu alebo ich kombináciu alebo sú vadné vstreky alebo veľmi krátkymi jazdami. Ak nieje prasknutá keramika DPFka tak jednoznačne najlepšie je dať vyčistiť a ver tomu, že ak ostatné veci máš v poriadku tak regenerácie budeš mať 400-700km. Toto je len za predpokladu ak máš aktuálne zregenerované aspoň 30% z celkovej hmotnosti spalitelného popolčeka inak ti regenerácia bude pokračovať. Skôr po chipe to je iné auto. Ak ti to nedymí tak to prejde ak ano tak nie. Ak je technik STK znalý tak to dá ako Cečkovú chybu pretože auto je v inom stave ako výrobca auto homologoval. Ale väčšinou to vôbec neriešia. A ešte bonus k tomu "kuchaniu" DPF smrdí ti to ako AVIA alebo V3S. Jedine ak si nechal katalyzátor v tom prípade palec hore lebo to väčšina odstráni a potom sa za takýmito autami nedá chodiť.
  5. Nízko tlaké EGR je priamo na DPFku namontovane. Je to taký šulec z boku DPFka. Cez ten chladič idú už čisté spaliny bez sadzí do sánia. AGR ventil je namontovaný na pravej strane na chladiči sania a tu idú spaliny ešte nevyčistené od sadzí, čiže motory s emisnou normou EURO 6 majú EGR aj AGR a majú viac špinavé sacie ventily a celkovo je ten motor viac špinavejší ako motory emisnej normy EURO 5
  6. Keď dnes porovnám 1.6i 74kw v Octavii 1 spotrebu a Octavia 3 s podobným vykonom v benzíne tak je to v prospech trojky tak 2-3litre dolu. Ako tu bolo spomenuté tak nové autá idú výkonom hore, spotrebou dolu, váhou hore. Tak isto to je aj u nafty. Ano robili sa super spotreby na 1.9TDi ale to čo dokáže 2.0TDi v O4 tak to je o krok ďalej tiež.
  7. druhovýroba podľa mňa neexistuje, skús pozrieť inzeráty niektorý predávali hlavy, či už použité alebo opravované so zárukou.
  8. 1. určite to môže mať súvis s vypalovaním, ak ti to vypaluje často tak sa ani nečudujem, žeby si mal takú spotrebu. Ak ti to vyhodí aj na dialnici kontrolku DPFka tak je buď zlý snímač diferenčného tlaku a tým ti ukazuje zle protitlak DPFka a tým ti rýchlo narastie zaplnenie spálitelného popolčeka alebo je to DPFko resp. katalyzátor KO. Treba to pozrieť cez diagnostiku ako často ti to regeneruje aké to ma protitlaky a podľa toho riešiť či už ten snímač alebo čistenie/výmenu DPFka. 2. Doliať 1liter na 3000-3500km úplne bežná prax ak sa tam menieval olej každých 30tkm a nakladalo sa tomu. Ako často meníš ? Aký olej dávaš ? Máš tri možnosti kde sa to môže strácať. 1. Turbo ti púšťa 2. cez piestne krúžky a 3. cez gufero na kľuke. 3. podľa mňa by to mohlo mať súvis s kardanom resp. niečo so 4koľkou. Písalo sa tu na fóre viac krát o tom či už na O3 alebo na S2,3 nech odpovedia znalejší.
  9. Dal by som na tvojom mieste pozrieť turbo a aj odvetravanie hlavy ci ti to tam netlačí olej sem. To si tam mal celkom dosť oleja. Ale je vidieť, že DPF je funkčné a po vyčistení bude fungovať.
  10. marfan

    Výmena oleja v DSG

    Už som to robil takto asi 20krát a prevodovky fungujú aj po 300tkm bez problémov.
  11. Zdravím, riešim teraz problém na motore 1.4TSI CAXA, že vypadáva zapalovanie na 1. a 4. valci. 1. Skusil som vymenit sviecky nemohlo, vymenil som cievky medzi sebou kde nevynechavaju a ani to nepomohlo. 2. Problem je ze turbo netlaci ako ma, niekedy tlaci aka je poziadavka potom nie. Skusil som ci nema vôlu ale nezdalo sa mi, potom som skusil ci nieje klapka zaseknuta wastegate. Ide lahucko. Kontroloval som aj cez diagnostiku vynechavanie zapalovania a deje sa to iba v pripade ze otacky su vysie ako 2200ot. Viete mi poradit naco sa zamerat ? Je mozne cez diagnostiku skontrolovat ako je synchronizacia rozvodov ? Vopred dik za kazdu radu.. Problem motor zacal trhat na diagnostike v motorovej RJ vyhodilo chyby typu vynechavanie zapalovania 1. a 4. Valci.
  12. Ahoj Marfan, mam oct 3 scout 2.0 135kW Cuna rv2018. Planujem dat vycistit dpf kvoli castym regeneraciam po cca 110km. Najazdene mam 220tiskm. Na jednom fore si pisal o demontovani dpf bez toho,aby sla dole napravnica. Podarilo sa ti ho vytiahnut vrchom? Dost som o tom precital, no vsetci pisu iba o demontazi spodkom, do coho sa mi velmi nechce, kedze tam mam aj kardan. Budem ti vdacny za akukolvek radu.Dik

    1. Zobrazit předchozí komentář  %s více
    2. peter.mesko

      peter.mesko

      Vdaka, budem to teda robit ako pises.

    3. peter.mesko

      peter.mesko

      Ahoj Marfan, menil si po cisteni DPF preventivne aj niektore sondy alebo cidla? Na niektorych forach su nazory, ze pri najazde cez 200tkm to nie je na skodu, aj ked s nimi nebol problem. 

    4. marfan

      marfan

      Nemenil, dávnejšie som menil pri cca 270tkm Lambdu pretože vyhodilo chybu keď som tomu nakladal a inak je to tam origo všetko. 

  13. Tak pozrel som tie vonkajsie spatne a vsetko ok. Mal som aj rozobrate vnutorne ale nenasiel som ziadny problem este pomeram ci tam ide napajanie ked tak slabo svieti ta Ledka. mam doma este dve auta s tymto spatnym tak skusim vymenit a uvidim.
  14. Idem to pozrieť, jedno mám menené rok dozadu komplet tak či náhodou neni rozpojené. Ale správa sa to divno. Tá LEDka na vnutornom spätnom svieti úplne troška. Rozmýšlam či tam neni zlá kostra alebo čo.
  15. Pozrel som poistku a tá je OK. Chvílu mi to fungovalo správne ale znova to nejde. Ešte nejaký typ čo by to mohlo byť ?
×
×
  • Vytvořit nový...