Přejít na obsah

samll_01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1310 zobrazení profilu

Oznámení samll_01

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. To jsi objednával OIII facelift ne? :-)
  2. Zdravím, chtěl bych se s vámi podělit o jednu zkušenost s O III. Asi před měsícem se na autě objevil problém se stahováním předního okna u řidiče. V případě, že jste dali ovládací tlačítko do druhé polohy pro otevření, tak okno normálně sjelo celé dolů, následně bylo možné opět okno stiskem tlačítka do druhé polohy pro zavření celé uzavřít. Tedy na první pohled bez nějaké závady, ovšem když jste místo zavření najednou posunuli okno výše a následně pak stiskli tlačítko do druhé polohy pro úplné zavření, okno vyjelo nahoru, tam se "otočilo" a jelo dolů o cca 10-15 cm a tak zůstalo. V případě stisku tlačítka do druhé polohy se situace opakovala, tedy okno vyjelo nahoru a pak zase o 10-15 cm dolů. Po pár pokusech přestala fungovat druhá poloha tlačítka pro úplné zavření. V případě, že jste použili postup podle manuálu na "kalibraci" oken, tak se sice obnovila funkce druhé polohy zavíracího tlačítka, ale bylo pouze možné okno celé otevřít a následně uzavřít. Jiné použití tlačítka vedlo ke stejné závadě. Následně jsem auto reklamoval a servis vyřešil reklamaci s tím, že - závada nebyla způsobena nečistotami v okně, - závada nebyla způsobena špatným ovladačem, - závada nebyla způsobena špatným stahovacím motorkem, - došlo k přeprogramování mezních hodnot pro detekci překážky. Prostě auto si myslelo, že okno, které jede nahoru a došlo ke kontaktu s těsnící gumou, že narazilo na překážku a proto ten pohyb o 10-15 cm níže. Teď to funguje "zatím" v pořádku a jen doufám, že to s těma mezníma hodnotama nepřehnali tak, abych neměl z auta obrácenou gilotinu. Třeba to někomu z vás pomůže.
  3. Podle mě to víc asi nesvítí (myšleno počtem lumenů), ale díky ostrému ohraničení to opravdu budí dojem, že to lépe svítí a je to lépe vidět. Bohužel já mám led jenom na prdeli, předek jsou halogeny...
  4. Není nic jednoduššího, než náležitě ohodnotit "kvalitu" servisu až budou volat ze ŠA. Jinak vše je bohužel o lidech. Jedna zkušenost z automedia Brno - moje bývalá fábia špatně topila, zjištěna závada na termostatu a předpokládaná cena opravy cca 3,5 tis. Následně mě volali, že daný díl není skladem a dodání bude trvat cca týden, ale tak dlouho jsem nemohl čekat, tak mi navrhli, že mi vymění jen nějakou část termostatu (použit originální díl) a světe div se, výsledná cena byla četně práce cca 1700 Kč. Tím chci říct, že vše je o přístupu, bohužel na spoustu věcí člověk nepřijde a mnohdy ani nemá možnost zjistit, že by to šlo se stejným efektem levněji.
  5. K regeneraci DPF si dovolím napsat pár postřehů. Probíhající regeneraci jde bezpečně poznat podle zvýšených otáček motoru a spuštěného větráku. Dříve jsem nechával poctivě regeneraci doběhnout nebo dokonce jsem se u garáže otočil a jel ještě pár kilometrů, aby to proběhlo. Uvedené je ale blbost. To auto to má nastavené docela dobře např. poté co jsem přerušil minulé dva dny 2x regeneraci (jednou se zapnula těsně před barákem, i když jsem předtím jel cca 50 km po dálnici tak +- 140-150km/h a podruhé když jsem jel jen do obchodu (předtím auto zahřáté, teplota oleje tak 90)). Dnes ráno se spustila regenerace již po cca 500m po startu, následně teplota chladící kapaliny byla na 90 během 2km jízdy, což normálně trvá tak 7 km. Rovněž byla spotřeba vyšší tak o 0,5 litru (průměrná od startu). Regenerace se ukončila po 13 minutách od startu auta. Tím chci říct, že to nemá cenu hlídat, to auto si to udělá po svém a musím uznat, že docela dobře.
  6. Tak spraveno, dle technika to bylo potrubí s naftou co vede pod autem, které v určitém spektru otáček rezonovalo, ale dílenská/servisní/svolávací (přesně nevím co je správně) se na to nevztahovala - to bylo údajně první co kontrolovali. Nakonec to prý dopadlo tak, že nastartovali auto, zvedli ho i s mechanikem na zvedáku, ten pak přidával plyn do drnčícího spektra otáček (1800-2100) a další postupně chytal a stláčel jednotlivé komponenty pod autem až prý došli na to potrubí, které podlepili nějakou páskou. Každopádně mám klid a doufám, že klid vydrží...bohužel na toto jsem prostě ale háklivý, u žádnýho auta co jsem kdy měl, jsem nestrpěl nějaké pazvuky a o to horší bylo, že Octávia drnčela a předchozí auta Favorit, Fóbia I, Fóbia II nikoliv.
  7. Tak včera volali ze servisu s tím, že je to opravené. Po telefonu mi bylo sděleno, že to bylo naftové potrubí, ale přesnější info napíšu ve středu až si auto vyzvednu.
  8. Ještě dotaz a ozývá se ti to drnčení v celém spektru otáček? V mém případě je to pouze rozpětí cca 300 otáček (zhruba od 1800 do 2100) nad ani pod těmito otáčkami nevydá žádný plast ani prd....
  9. Tak teď jsem mluvil s technikem, svolávací akce se na to nevztahuje. Jinak jsou z toho docela v pasti, protože neví co to může být. Podle popisu příznaků to odpovídá uvolněné trubce klimatizace (dle popisu závady v nějakých interních dokumentech ŠA), ale po kontrole u mého vozu je vše OK, takže jsou na začátku svého snažení...Každopádně prosím majitele O3 s jiným motorem než 1.6 77kw, aby napsali, zda jim něco v interiéru rezonuje či nikoliv, aby se potvrdila/vyvrátila spojitost s konkrétní motorizací. děkuji
  10. Zdravím, tak minulý týden jsem navštívil servis a při té příležitosti reklamoval drnčení/rezonování/pazvuk plastů, které se projevuje jen v úzkém rozsahu otáček (1800-2100 - motor 1.6 77kw) Po dvou dnech mi volal technik s tím, že zvuk nemá původ v interiéru a že je to od motoru. No každopádně tento týden to budou řešit a doufám, že to vyřeší. Pak napíšu výsledek.
  11. Zdravím, chtěl jsem se zeptat majitelů OIII s 1.6 TDI 77kw, zda jim jejich auto "žere" olej, případně kolik. Já mám najeto 20 tis. km a nedolíval jsem nic, ale soused kupoval do firmy dvě Octávie s tímto motorem a jedna z nich začala od 27 tis. km "žrát" litr oleje na 1000km, což mě přijde šílený. Samozřejmě auto reklamoval, ale podle servisu je to v normě. Docela mě to vyděsilo, tak jsem se chtěl zeptat jaké jsou zkušenosti. Pozn. Druhá octávia, která byla kupovaná ve stejný den je v pohodě a nežere oleje ani kapku, tedy jak říkal soused zatím....
  12. Aktuálně mám najeto cca 14 tis km. Drnčení plastů začalo kolem 8 tis. km a kolem 11 tis. přestalo, což jsem poznal okamžitě. Bohužel dnes se pazvuky od spolujezdce začaly ozývat znovu, bohužel stále se mi nedaří identifikovat přesně odkud - kastlík, schránka na brýle, dveře....prostě nevím. Je to vždy od 2100 otáček výš (1.6 TDI).Každopádně prosím o radu zda reklamovat či to nemá cenu, protože se mi s tím jezdí opravdu blbě, člověk už nic jinýho nedělá, než poslouchá drnčení
  13. Tak a je to tu...první problémy s mojí O III. Drnčení plastů (rezonance)...v místě u spolujezdce, přesně nevím odkud to vychází, ale je to pěkná otrava, člověk teď nedělá nic jinýho než poslouchá...nejznatelnější je to to při jízdě z kopce bez plynu. Ve vyšších rychlostech to ustává nebo to už neslysím. Případné rady a typy vítány, hlavně od majitelů se stejným problémem. díky
  14. Zdravím chtěl jsem se zeptat majitelů O III s front assistantem, jak systém funguje, připadně zda ho již využili apod. Já ho mám na autě a popravdě moc moudrý z toho nejsem. Jednou jsem zkoušel nedobrzdit a cca půl metry před autěm jsem to už nedal a šlápl na brzdu a asistent vůbec nezareagoval. Prosím napište vaše postřehy apod. pozn. Pro ty co to zvažují, tak tento systém nelze kombinovat s chromovou lištou ve spodní části předního spojleru (volitelné jako příslušenství).
  15. Mám OIII 1.6 TDI a start stop tam nemám. Možná jsem moc konzervativní, ale tohle mě příjde pouze systém na papírové snížení spotřeby.
×
×
  • Vytvořit nový...