-
špinavý kryt přistrojového panelu (vnitřní strana)
Jde to extremne spatne vycistit z vnitrni strany, protoze je skoro nemozny odstranit vlakna z uterky a to ani stlacenym vzduchem. Pokud to jde tak reklamovat.
-
Drnčení plastů a pazvuky v interiéru
Taky se mi na 2.0tsi pri nizsich teplotach objevuje drnceni od spolujezdce v otackach kolem 1900. Jsem si jistej ze to neni interier, protoze ten uz mam vypodlozenej vsude dvakrat :D Bylo tady zminovano drnceni palivove vedeni v nosniku, neni na to od SA podobne opatreni jako to topeni? Potreboval bych vedet jak se k tomu dostat a vypodlozit ho. Diky
-
RS245 spotřeba / dá se jezdit kolem 7l ?
Tyto TSI naopak dost vynikaji nizkou spotrebou, pokud tomu clovek prizpusobi jizdu. Umi i pod 6.5l pri prumerne rychlosti kolem 80km/h - okresky do 110, sem tam predjizdeni a akcelerace ale hlavne plynulost provozu, zadny vyrazny kopcovity profil trasy. Kdyz jedes velkej klobouk tak se dostanes i pod 6 - to je uz opravdu jen lechtani plynu :)
-
Varhanky na sedacce ridice SCOUT
Tohle mi dela latkovy potah v rs, protoze to je nejaka tenka smejdska "latka". Pomuze to vytepovat, ale jen na chvili nez to povoli.
-
Volant alcantara
to je vlastnost volantu z alcantary, mnohem rychleji se opotrebovava. Neni to do spotrebaku, ale do aut na okruhy kde opravdu vyuzijes ten vetsi grip, coz je asi tak jedina prednost pred klasickou perforovanou kuzi. Tak reklamuj, dupej po nich a za 5 mesicu znovu nashle :)
-
2.0 TSI EA 888 Gen. 3
zajimavej clanek, btw. zachova si nove generace i neprimej vstrik? Nejak jsem se tam o tom nedocetl, ale nekde jsem slysel ze by uz mela mit pouze primej.
-
2.0 TSI EA 888 Gen. 3
Pouze ze sve zkusenosti s 2.0tsi rv 2013 a najezdem 75t km musim rict, ze zatim jsem naprosto spokojenej. Ikdyz tenhle rok vyroby mel nejspis starou verzi turba, ktery se nehodi na chip a obcas se vysype, tak v serii je bez problemu. Olej to nezere, umi jet usporne kolem 6.5l. Musim ale rict, ze muj najezd probehl v zasade opacne jak bude probihat tvuj, tzn 80% dlouhe trasy nad 100km. Urcite se tu najde nekdo se zkusenostma s vice exemplari a bude znat nejaky nemoci toho motoru. Obecne ale pokrok lepsim smerem oproti predchozi generaci motoru, na tom se asi shodnou vsichni.
-
Plastový kryt budíků - mikro-škrábance
kdyz budes mit cistou uterku, tak ti to smouhy neudela. Ja na tyhle veci, displeje a okna pouzivam slabej roztok isopropylakholu a destilky a nikdy na nicem nezustala jedina smouha.
-
Plastový kryt budíků - mikro-škrábance
zakladni vec je tyto lehce poskrabatelne povrchy cistit zasadne necim s dlouhym a jemnym vlaknem, ktery necistoty "vstreba" a nesune je po povrchu - coz priklad te uterky na bryle. Samozrejmost je to pred prvnim setrenim necim poradne zvlcit. I tak je podle me nemozne to plexi udrzet bez skrabancu. Asi bych byl pro ten stlaceny vzduch na odfouknuti toho nejvetsiho bordelu a ten drobnej tam proste nechat
-
Jaké letní pneu na RS?
letos jsem presel na dunlop sportmaxx rt2 z conti sportcontact 2, ktere jsem mel z vyroby a ke konci uz byly docela poskakane. Prekvapilo me jak moc jsou tissi, a celkove maji nizsi valivy odpor. Na druhou stranu mi prijde, ze tolik nedrzi v zatackach, ale asi to je tim ze za sebou maji jen par stovek km.
-
Plastový kryt budíků - mikro-škrábance
No asi uz s krizkem po funuse, hlavne ze se to povedlo Musi se vytahnout cely budiky, odmontovat zadni kryt kvuli odjisteni toho nulovaciho tlacitka. Pak se jen vycvakne ramecek s plexisklem, je na zapadkach.
-
Plastový kryt budíků - mikro-škrábance
jinak kdyby to nekoho zajimalo, budiky jdou vpoho vytahnout a plexi z nich jednoduse demontovat. Jde to krasne vylestit rucne nejakou jemnou brusnou pastou a na zaver jemnou lestici pastou. Pak aplikovat nejakou ochranu proti UV. Dobre je mit vnitrni cast plexi stale zakrytou, jak tam jednou napadaji vlakna z mikrouterky, je problem to z toho dostat (reseno destilkou).
-
Drnčení plastů a pazvuky v interiéru
jo, nekdo tady problem s rezonujicim vedenim paliva resil. Myslim ze musel dolu celej ten plastovej kryt ze spodu. Pak jeste nekomu vibroval nejakej uvolnenej kabelovej svazek ve spodni casti B sloupku.
-
Demontáž centrálního výdechu klimy
no nic, odpovím si sám. Chce to jen hodně hrubé síly a tahat nejdřív spíš na levou/pravou stranu, pak vycvaknout druhou . Prosím admina o zamknutí tématu..
-
Demontáž centrálního výdechu klimy
Zdravím všechny, mám problém s vyndáním rámečku s výdechy v centrální části. Loni jsem ji vpohodě vytáhl abych narovnal chromovou listu, která ji lemuje. Včera jsem to celý chtěl vyndat abych to podlepil, páč se mi zdá že nad ní drnčela palubovka. Teď ji ale za boha nemůžu vytáhnout, drží tam jak přišroubovaná. Mám vytáhlej displej infotainmentu a tahám ji směrem k sobě a nahoru jak je v dílenské příručce, ani ťuk. Nemáte někdo osvědčenej návod jak ji uvolnit ze západek?