Přejít na obsah

Vyk72

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Vyk72

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Vyk72

    FIII vs konkurence

    a ty jsi asi nepochopil pravopis
  2. Vyk72

    FIII vs konkurence

    Tak to jsem měl asi opravdu štěstí na auto, když to čtu o vašem klubu, protože jsem olej měnil vždy až po 15 tis. km, což bylo asi po osmi měsících, jezdil jsem dlouhé trasy (asi 200 km-teda jestli to považuješ za dlouhou trasu), typ oleje jsem neřešil, to jsem nechal na autorizovaném servisu, nic se preventivně neměnilo. Zkrátka jsem auto používal tak, jak předepisoval výrobce. A to je tedy moje doporučení k používání škodovky s motorem 1.0 MPI (a ostatních vlastně taky).
  3. Vyk72

    FIII vs konkurence

    Další mýtus, co tady píšeš, že ten motor na dálnici odvařím stejně jako HTP. Svoje HTP jsem na dálnici neodvařil, najezdil jsem s ním za sedm let 175 000 km bez jakýchkoliv poruch, ze 70 procent ježděno na D1 při dálničních rychlostech 130-140 km/h (pravda, že v jedné osobě a bez zátěže).
  4. Vyk72

    FIII vs konkurence

    bobanHTP: "Pak je tu to co jsem psal dříve, prostě se základní motorizací korejec 1.25 55kw/119nm deklasuje škodu 1.0 mpi 55kw/95nm". No tak prosté to zas nebude, že by ten Korejec s tím motorem Škodu deklasoval, jsem si nevšiml.
  5. Vyk72

    FIII vs konkurence

    Já mám také přibližně 180 cm, ale tyto problémy nemám, protože ve svém autě nikdy za sebou nesedím.
  6. Co to je za logiku, že "většina aut je ojeta více než se říká, jinak by je neprodávali".
  7. Přesně tak, moje HTP po 160 000 km stále stejně tiché, nájezd ze 60 procent po dálnici, při prodeji dle servisu ve výborné kondici (vzhledem k nájezdu a stáří auta).
  8. Začala mně nepříjemně vrzat přístrojovka někde v místě před spolujezdcem. Dělá to při průjezdu zatáčkou nebo i jen mírného oblouku, kde je nějaká nerovnost. Při jízdě v přímém směru to nevrže.
  9. Jezdím pravidelně trasu Brno-Jihlava a zpět. Rychlost, pokud to jde, udržuji těsně nad 130 km/h. Při cestě tam je průměrná spotřeba mezi 6.1 a 6.6 litry (v závislosti na větru - většinou fouká proti). Zpátky je spotřeba 5-5.4 litru. Najeto mám asi 3000 km.
  10. Vyk72

    Fabia III

    Mám najeto po třech týdnech 2000 km (1.2 81 kW, Style), na dálnici to bere průměrně 5.8 l, okresky+město 4.6l což je pro mě překvapení, samozřejmě příjemné, a to v hustém provozu mezi Břeclaví a Zlínem.
  11. Já ten start-stop nechávám, ať si to řídí, jak chce. Samo si motor vypíná a samo si ho i zapíná, jak potřebuje, jak jsem si už ověřil. Nijak se tím neomezuju, uvidím, co to do budoucna udělá.
  12. Vyk72

    Fabia III

    teď už jim těžko něco dokážu, ale je to zkušenost pro příště.
  13. Vyk72

    Fabia III

    asi ano, protože mně prodejce říkal, že to moje auto byl pro ně malý svátek, a chodili se u nich na to dívat, ale jezdit mně v tom neměli. Na to mají předváděčky. Žádná sleva tam nebyla.
  14. Vyk72

    Fabia III

    nějak jsem to v tu chvíli v té euforii z nového auta neřešil. Pokud se někdo ozve ze Škody auto s dotazníkem spokojenosti s nákupem, tak se o tom zmíním.
×
×
  • Vytvořit nový...