Přejít na obsah

Cukání motoru 1.8 TSI mezi 1 500 - 2 000 ot.


marian69

Doporučené příspěvky

Ahojte

potřeboval bych poradit, můj motor 1.8 TSI občas vynechává, projevuje se to tak, že po rozjezdu mezi 1 500-2 000 ot/m jako by vynechaly svíčky/ škubne to/,někdy to auto krásně táhne a někdy je to lenivější, v servisu žádnou chybu nenačetlo a jako naschvál, když seděl vedle technik a chtěl jsem ukázat co to dělá v praxi, tak nic, jak říkám stane se to občas, dívají se na mě jako že kecám nebo, že nepoznám nástup turba, nemůže to dělat ta váha vzduchu? Nebo snad trafo?Najeto mám 45 000km problém je od samého začátku

A ještě jeden dotaz, když dojedu auto, mám třeba zařazenou 3ku pustím plyn, brzdím motorem a pak začnu předjíždět, dám plný plyn tak to docela pěkně kopne jakoby v diferáku, v servisu mi na to řekli, že je to normální, že to jsou silenbloky , tak nevím, poradí mi někdo?

Díky moc za každou reakci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To cuknuti pocituji taky nekdy, ale jen za studena. Trojka a plny úplyn mam v pohode.... nedej se odbyta at ti zmeri vahu vzduchu ta se jim v zavadach nemuze ukazat... :p

U té trojky jsmem měl na mysli že chvíli tou 3kou brzdíš a pak hned plný, při normální jízdě je to v pohodě.

díky za reakci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
To cuknuti pocituji taky nekdy, ale jen za studena. Trojka a plny úplyn mam v pohode.... nedej se odbyta at ti zmeri vahu vzduchu ta se jim v zavadach nemuze ukazat... :p

Máme Octavii 1.8 20V turbo. Mame uplne stejny problem. Tohle "cukani" se zacalo projevovat az po ujeti 90 000 km ted mame druhou vahu vzduchu najeto 104 000 a dela to porad v servisu jsou bezradni. Mam podezreni na zasekavajici se lopatky turba. Mate nekdo nejake dalsi zkusenosti? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

benzínový turba nemají natáčecí lopatky jako TDI takže se nemá co zasekávat... a kdyby se lopatka zasekla o skříň turba, tak je to to poslední co v životě udělala při 140 000 ot za minutu...

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Modrý: Ty hadice změknou a nakonec prasknou působením olejových výparů. Napsal jsem o tom dlouhý článek s popisem výměny a projevy (cukání, vysoký volnoběh,kontrolka motoru,kontrolka ASR) Najdi si ho je v O1 sekce motor. Vyměn svíčky a mohl by to dělat i zapalovací modul jsou 4 - každá svíce má vlastní. Stojí 1000, kup a postupně systematicky prohazuj na další válec. (pořád levnější než servis... Ale v první řadě jdi po té hadici z mého článku, to je skoro jistota... a vyměn i ten ventil co je v ní (dohromady cca 1300)

Marian69:

Tohle spíš vypadá na váhu - několik lidí TSI zde mělo vadnou váhu skoro hned z fabriky. VAG chybu váhy nenačte, je potřeba auto projet a nalogovat její výstup za jízdy.

Zkusil bych vyměnit svíčky. Interval předepsaný výrobcem je jemně řečeno optimistický. Já jsem u 1,6 a později 1,8T měnil svíčky kolem 40-45tis (předepsáno 60tis) a vždy to bylo poznat - zejména změny otáček - přechody byly plynulejší - typicky při přeřazení nízkých kvaltů... Zastávávám názor levnější svíčky a častěji měnit (stejně tak olej..)

Editováno: , autor: 1.8T
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

To cuknuti pocituji taky nekdy, ale jen za studena. Trojka a plny úplyn mam v pohode.... nedej se odbyta at ti zmeri vahu vzduchu ta se jim v zavadach nemuze ukazat... :p

Mam OII MR 2008 1.8 TSI a tiez mam ten problem. Ked je studeny motor, pri rozjazde citim cukanie na 2-ke asi okolo 2000 otacok.Motor zvlastne trha.Po kratkom zohriati -ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

v sobotu sem si přivezl vysněnou octavii combi s motorem 1,8 TSI 118KW. Auto moc pěkný, rok výrony 5/2009 v plný náloži, po renaultu meganovi II, výkonově perfektní auto. Když plynule jedu, od 1800-2100 otáček auto začne prostě škubat, ten od koho sem to kupvoal tvrdil že to bdue svíčkama, ty se dnes vyměnily a je to uplně stejné - vyměnil mi je zdarma.

Mám s tim jet do servisu ? Vyřeší to nějak ? Máte zkušenos :help: t ? Co sem pročítal fora, tak s tim byly problémy u před facliftových modelů.

Případně díky moc za rady, zatim sem jen zklamán, auto má najeto 22 tisíc a nečekal sem po 2 dnech řešení rpoblému s motorem :-(

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajel bych na diagnostiku, jinak je to jen střílení od boku.

tam sem dneka byl, smazali tam asi 3 chyby, jo a ještě mi to sem tam dělá při sstudenym startu to nedrží otáčky a pak zdechne ... ale to jak kdy ...

takže nezbyde asi nic jinýho, než se tam objednat at si tam to auto nechají a uvidí se :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na studený starty by měl být flash a ty ostatní tři závady by bylo dobrý napsat jaký...

Při studenym startu kolísá volnoběh, když je motor ohřátej, tak kolem 2000 ot./min. při lehkym zrychlení motor zaškube - chce se mu, nechce a ca po 2-vteřinách se rozjede, stejně tak má někdy vykonovej propad, najednou jakoby nešel válec nebo tam netekl benzín ....

No uvidíme, každopádně dám vědět, až se to - doufám, vyřeší :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako prvé by som si dal spraviť opäť diagnostiku a napíš nám, aké závady sa tam znova vyskytli. Predpokladám, že tam zase nejaké budú.

jasně, už sem to měl na diagnostie - to udělali fofrem, závady smazali, byly asi 3 :) ... jedna z toho sporadická, smazali je, sice se ted nic neobjevilo ale chová se to porád stejně ....

Určitě napíšu, co s tim bylo, doufam že nějaká hovadina, kabel ke svíčce, flash jednotky nebo tak něco ... každopádně je to v záruce - naštěstí :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, už sem to měl na diagnostie - to udělali fofrem, závady smazali, byly asi 3 :) ... jedna z toho sporadická, smazali je, sice se ted nic neobjevilo ale chová se to porád stejně ....

Určitě napíšu, co s tim bylo, doufam že nějaká hovadina, kabel ke svíčce, flash jednotky nebo tak něco ... každopádně je to v záruce - naštěstí :o)

čau měl jsem obdobnej problém, vyřešeno flash ecu, nahrali mi do řj nový soft a je po problemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau měl jsem obdobnej problém, vyřešeno flash ecu, nahrali mi do řj nový soft a je po problemu.

Kdby se to vyřešilo takhle rychle a pohodlně, bylo by to fajn :-)

O víkendu sem si dal první delší cestu, ca 400 km, motor super, v autě ticho, tahne krasně, spotebu sem měl 6,4 a to sem to nijak zase nešetřil :)

Ale škubání od 1600- 2000 tis, ot. tam je porad, ve středu to vezu na záruční orpavu - dám vědět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...