Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


814 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  1. Volkswagen Golf mk3 1,8 GT

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 872 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 757 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 909 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 942 zobrazení
  2. Volkswagen Golf24

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 698 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 950 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 147 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 560 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  3. Volkswagen ID.7 GTX 

    • 0 odpovědí
    • 186 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 558 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 785 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 739 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 772 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo  by nestiekol).
    • Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja. Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje.  Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
    • To, že auto drží pri zatlačenej brzde 1100 otáčok namiesto 800 mi pripadá trochu divné. Toto bude buď spôsobené tým, že netlačíš dostatočne na brzdu, alebo to spôsobuje aktívny režim šport, alebo potom ma už napadá iba to, že to je nejaké špecifické nastavenie modelov RS.
    • Zkoušel někdo přehrávat video? V návodu je napsáno že by to mělo jít, do max rozlišení FHD. Mě se prozatím nepodařilo přehrát nic kromě zvuku 🙄
    • @davi72 Dobrý postřeh. 👍 Diskuze přesunuta z tématu v sekci Karoq.   Jelikož je to pro oba modely shodné, přidávám odkaz na postup odkódování.  
×
×
  • Vytvořit nový...