Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


816 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  1. Volkswagen Golf mk3 1,8 GT

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 894 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 778 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 940 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 962 zobrazení
  2. Volkswagen Golf24

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 723 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 971 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 424 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 218 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 587 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  3. Volkswagen ID.7 GTX 

    • 0 odpovědí
    • 246 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 587 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 817 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 762 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobry den prajem, poprosil by som Vas o radu, na mojom Superbe 2.0 TDI 140kw , 4x4, rv.2020 76.000 km , pozorujem unik olej, prikladam aj foto, najprv si v autorizovanom servise mysleli, ze olej presakuje v oblasti klukovej hriadele, tak vymenili - gufero klukoveho hriadela a pretesnenie olejovej vane, ale po dvoch mesiacoch presne ten isty stav, takze gufero bolo podla vsetkeho v poriadku, vyzera, ze olej prepusta niekde vyssie (aj na foto vidiet, ze ten olej unika z hornej casti), kontrolovali a na nic neprisli, veko suche, trysky suche, vodna pumpa mi bolo povedane, ze je v poriadku, olej neubuda. Vedeli by mi niekto mozno zo skusenosti poradit, kde by mohol byt unik, pripadne v akych miestach tieto motory najcastejsie trpia na unik oleja? Dakujem za kazdu odpoved.
    • Mám pocit, že jen přístroje nestačí nakódovat. Třeba na Rapidu CBZA se musí upravit něco v ECU motoru. Jednomu kolegoci v Rapid klubu na Facebooku (je od Zábřehu) se to podařilo. 
    • Zdravím, Věděl by někdo kódování pro originální alarm hlídání vnitřního prostoru s náklonovým čidlem, zálohovou sirénou a tlačítkem deaktivace? Díky!
    • Zdravím, Mohl by mi někdo poradit, jak dokódovat zobrazování rychlosti tempomatu na Maxidotu? Mám přístrojovou desku 5J0 920 841 D. V adaptacích kanálu "Zobrazení tempomatu High" se po uložení nic na Maxidotu neděje. Díky předem!
    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
×
×
  • Vytvořit nový...