Přejít na obsah

Hospoda

Pokec o Octaviích


673 témat v tomto fóru

    • 98 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  1. Rabbit ve videoclipu 1 2

    • 28 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  2. Plasy tuning sraz 16.6.07 1 2 3 4 5

    • 117 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
  3. označení motorizace

    • 12 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  4. foto tuning Blatná 9.6.07

    • 17 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  5. Folie na notesy

    • 24 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  6. ADÉLKA OCTAVIÁNKA 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  7. Radary

    • 13 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  8. Dovolená 1 2

    • 31 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  9. Mimon 2.6.2007 14:00 1 2

    • 42 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 160 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  10. Video klipy

    • 9 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  11. Prostě smůla

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  12. Lipsko

    • 11 odpovědí
    • 2k zobrazení
  13. Škoda Tuning Doksy 1 2 3 4 7

    • 166 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
  14. Proč já?????? 1 2 3 4 6

    • 133 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  15. On-line dálnice

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...