Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, nespochybňujem tvoju hmotnosť, len som chcel vylúčiť to, že tu budeme riešiť tie otáčky cez 10 strán a nakoniec zistíme, že iba veľmi jemne tlačíš na brzdu. Nakoľko si túto možnosť vylúčil, napadajú ma ešte tieto teoretické možnosti: Veľa krátkych jázd, 12 V baterka má stále nízke napätie, auto dáva vyššie otáčky aby alternátor viac dobíjal. Máš zapnutých veľa elektrických spotrebičov (vyhrievanie sedadiel, okien, zrkadiel, volantu, prípadne zapnuté nezávislé kúrenia ako ho máš) a preto RJ drží vyššie otáčky. Motor stále nie je zohriaty. Motor drží tých 1100 otáčok aj po 30+ kilometroch, keď už je aj teplota oleja 80°C a viac? Teoreticky ma napadá ešte nižšia kvalita paliva a s tým spojený nerovnomerný chod na voľnobehu, čo by mohla RJ kompenzovať zvýšením otáčok. Možno by nebolo od veci porovnať správanie iného RS-a s rovnakým motorom, najlepšie rovnaký ročník, či sa bude správať rovnako. Ak áno, tak to je vlastnosť RS-a, ak nie, tak by som s tým išiel do servisu.
    • 1.) Co to je za auto? 2.) Proč to je v hospodě a ne v odpovídající sekci?
    • Ahoj, nedávno jsem musel sundat plast madla dveri v tapecu dveri ridice (viz.foto) a z nejakeho duvodu uz mi tento plast nejde uplne zacvaknout zpet(horni cast vycniva smerem ven). Je to malickost, ale prece jenom bych byl rad kdyby to bylo zase jako pretim XD. Mate nekdo zkusenost se spravnym nacvacavanim techto krytek zpět do tapecu?  Predem dekuji za odpovedi  
    • Reklamovat v místě nákupu, co jiného 🤷‍♂️.
×
×
  • Vytvořit nový...