Tak čekal jsem, že se na něco vymluví. Ale tohle mě nenapadlo 😄. Ten díl je tam původní a jestli na tom AS dělal nějaký rozstřik, nebo to ještě při výrobě nějak upravovali, tak to já bohužel neovlivním a špatně se to kontroluje (když to člověka nenapadne). Napsal jsem jim mail, tak uvidíme jak se k tomu postaví. Jestli to uznají či nikoliv a jestli se případně vymluví na něco dalšího.
Jinak to že je tam povrchová rez, by nemělo mít vliv na to, že toto rezne zevnitř. Ptal jsem se právě, jestli tu už nikdo neřešil korozi na trojkové fábii i jinde než na 5. dveřích a jak to případně dopadlo. Svůj příklad sem dávám hlavně pro ostatní, kdyby je nedejbože něco podobného potkalo.
neviem aky rocnik ale ratam ze zadne silenbloky ramien budu KO urcite ... a bola kopa problemov aj s riadenim , aj klepanie aj tuhnutie
boli tam aj nejake softwarove upravy , ale skor to riadenie tuhlo pri dlhsej jazde bez pohybu a ten prvy pohyb bol kostrbaty
kryt zle zalozeny no ale na strane motora ok , chyteny je to nemozes upriet ale aj tak nerozumiem co sa riesi , tieto plechove vane su po styroch rokoch hrdzave vsetky ako liska , chytil by som to smirkem a trochou farby a kaslal na to ... ked bude tu vanu menit ten isty mechanik co nevie trafit kryt do uchytu tak aby si potom neriesil uniky oleja a podobne veci ...
ja si myslim ze sa na to proste vysrali a nechce sa im to reklamovat , tieto veci sa bezne riesia a robia , su to skor opravy na predaj ako trvacne ale s tym treba pocitat
su k tomu aj technicke infa od skodovky a celkovo s tym nebyva problem ... co je to vyssia hrubka laku ? konkretna hodnota chyba