2.0 TDi
27 témat v tomto fóru
-
Známý mi říkal, že má u nového KODIAKa 2.0 TSI, 4x4 automat problém s nízkými otáčkami při volnoběhu, kdy se motor téměř dusí. Škodovka prý v posledních letech postupně snižovala otáčky kvůli emisím. Řídící jednotka prý nejde přečipovat, neboť přes eSIM neustále hlásí veškeré zásahy do řídící jednotky do Škodovky. Nějak se mi to nezdá. Co poradíte ?
-
- 1 odpověď
- 2,3tis zobrazení
-
-
-
Podařilo se mě najít v okolí prodejce, který má obě varianty, abych měl přímé srovnání. Obě auta 4x4 DSG, absolvován stejný úsek. 110kw mělo oproti 140kw o 1,2l menší spotřebu, bylo tišší, ale je poznat že je línější, ty rozjezdy jsou takové pozvolné. Ono ani ta 140kw není žádná hitparáda, jinak řečeno za ten rozdíl 60 tis. Kč jsem čekal víc. Narovinu říkám, že nevím jakou variantu bych volil. Kdo z Vás řešil tohle dilema a jak se rozhodnul a z jakého důvodu?
-
-
- 18 odpovědí
- 44,3tis zobrazení
- 2 sledující
-