Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • náprava na Scale je skrátka hlučná, rany sa ozývajú celý čas.   Jazdné vlastnosti sú podľa mňa ok, ani to veľmi neodskakuje (v porovnaní s korejcami s viacprvkovym zavesenim), len ten komfort je slabší.   Nafúkanosť pneu na to nemá vplyv.
    • celý problém je nekvalitný materiál a odmietanie škodovice uznať zodpovednosť. Ja som kúpil disky a platničky od číňana, celkom za asi 60 € a prehodil som si to sám. Môžem osrať celú škodovicu.   Jo a tie čínske brzdy už prešli viac ako originál, vrátane STK.
    • Pro 1.5 TSI/150 kW PHEV je to přesně 2490.9 ot/min ve 130 při pneu 235/40R19   EDIT: 1.4 TSI/160 kW PHEV v předchozí generaci má uplně stejné převody i obvod kola.
    • Neumí to asi ani to TSR....je to kamera jen na LED matrix. Ještě jeden dotaz...stejný zdroj mi říká, že když koupím jinou sarší kameru A5, může být zamčená, pokdu nebyla při demontáži odhlášená. Takže z vrakáče nekupovat?
    • Tak já mám Octavii cca od dubna letošního roku (úplně nová z fabriky). Včera se mi tohle stalo poprvé. Mám najeto cca 6k km. Stiskl jsme tlačítko, rozsvítily se oranžové kontrolky v té horní liště nad budíky a v levém budíku se zobrazilo, že je problém s 48v sítí a ať kontaktuji servis. Vystoupil jsme, zamkl auto, ihned odemkl, sednul a normálně nastartoval jako by se nic nedělo.. Předpokládám, že mám tedy SW někdy z dubna a tam evidentně chyba opravená ještě není. Dost mě to překvapilo u auta za milion..
×
×
  • Vytvořit nový...