-
Aktuální příspěvky
-
vše je stejné, přesně jak píšu tak to je.. lze ověřit podle PR kodů.. pouze 1.6TDI má z výroby větší chladič pokud má tažné z výroby.. ted jsem si dal tu práci a zkontroloval všechny motorizace.. u většiny motorizací jsou s tažným z výroby silnější ventilátory
-
Tak se podívej co tam máš za kompresor, resp jaký je na něm výrobce a číslo a hned budeš vědět, jestli máš ten problémový...
-
Takto to je psáno v návodu. Roztočit zahřátý motor nad 3000 ot/min, decelerovat a několikrát opakovat. Je otázka, kde se něco takového v dnešním provozu dá udělat, zvlášť s dvoulitrem a DSG. U DSG (snad) jde podřadit pákou, snad mají všechny M/S mód. Na GPF jsem u tohoto motoru zapomněl, r.v. by odpovídal (ten rok to dostalo i DLBA, čili 2.0 TSI 180 kW). Úplně vidím, jak běžný ovladatel volantu toto dělá každý druhý den.
-