Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


920 témat v tomto fóru

  1. SL Tuning 1 2

    • 32 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  2. Co dělat

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  3. hviezdicove nastavce

    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  4. podperna mista

    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  5. Plast

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  6. Čirej Turtle Wax

    • 17 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  7. Ceny prislusenstvi

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  8. Technické parametry

    • 6 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  9. Fotky

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  10. Kam se to strká ??

    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  11. Tazne a FRS

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  12. Rozpěra motru

    • 15 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  13. Samolepka ŠKODA

    • 9 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  14. Programování PIC16F84

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dnes som rozhodil palubnu s cielom kontrala klapky tepla. Po prve, hadica privodu vzduch do odkladacej schranky pricvaknut z vyroby, oska ventilatira vuduchu v privode hrdzava na vrchu-menil som aj pelovy. A vysledok, klapka teplo toci. Osku krasne tocil motorcek ako som menil teplotu. Ani cez manualne otvorenu klapku ziadne teplo. Radiator odvod horuci, privod studeny. Rano bol este vlazny. Takze radiator je v prdeli. Ved oreco by to bola klapka za 60 eur co vymenim doma, ked to moze byt radiator ci musi na preplach systemu aj, plus samotny radiator 230 eur a praca k tomu. Ach jo…cele zle to auto.
    • Dobrý deň, mám nasledujúci problém, prosím o radu. Mám Octaviu 4 2020, Columbus. Pred cca 3 týždňami sa mi pokazil infotaiment (ostala úplne čierna stredná dotyková obrazovka, nedalo na nič nastaviť čo sa cez ňu nastavuje - klíma, rádio, navigácia, sedačky... V servise po diagnostike povedali že "umrela" MIB jednotka a je potrebne ju vymeniť, našťastie som mal auto ešte v záruke. Auto mám už 2 týždne opravené, infotaiment funguje ale nefunguje mi wireless pripojenie na Android auto. Funguje to jedine cez usb kábel. Pričom pred výmenou na pôvodnej MIB jednotke mi bezdratove Android auto fungovalo. V čom by mohol byť problém? Ďakujem 
    • Zdravím takže posílám zde údaje z měřených hodnot : 18:18:11 Skupina 068: Částicový filtr (vyfuk. Plyny II) 90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient 0.0 Částicový filtr hmotnost uhlíku 18:18:11 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:18:11 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 62.1*C Teplota 54.9*C Teplota 10000000 Provozní stav 18:19:31 Skupina 075: Částicový filtr (vyfuk. Plyny IV) 162.0*C Teplota pred. Turbo 102.0*C Teplota pred. Částicový filtr 90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient 00000000 Stav 4 regenerace 18:19:31 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:19:31 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 63.0*C Teplota 57.6*C Teplota 10000000 Provozní stav 18:19:00 Skupina 072: Částicový filtr (aditiv) 0.00 proud aditiv Úroveň 0.0 Počet Strokes aditiv cerpadlo 9.82 aditiv spotreba 0.00 aditiv koncentrace 18:19:00 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:19:00 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 62.1*C Teplota 56.7*C Teplota 10000000 Provozní stav A chyba zde : 1 nalezena chyba: 18434 - filtr pevnych castic rada valcu 1 P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 38.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h bez jednotek: 0.0 Pracovní cyklus: 89.6 % bez jednotek: 10.20 Teplota: 27.0*C Čas: 4459.5 s Ještě mi servisák kolega řekl, že pokud bude ucpané dpf tak je to prý problém v motoru, kde uniká olej a nafta a zanáší DPF, každopádně koukne na to prej.... Hadice od DPF jsem prokouknul, žádný únik nebo ucpané nejsou, tak já už nevím čím to je.... Teď dotaz myslíte si, že by mohlo být DPF opravdu vyřazené kvůli tohoto problému s únikem oleje od turba ???
    • Díky všem za příspěvky. Co se týče 1.5TSI, vyzkoušel jsem ho v Karoqu (taky automat, sice tam není MHEV, ale i tak) a byl jsem jako docela nadšený jak z té spotřeby tak kultivovanosti (když nepočítám to když se na to šlape, to už mám pocit, že startuje stíhačka ve špatném slova smyslu).  Diesel jsem zkoušel pouze 85KW v manuálu, ale i tam mi přišel dost fajn takže v tomhle mi asi je nějako jedno co to vlastně bude :D.    Nakonec, ale vím, že půjdu do Exclusive selection s 18 palcovýma kolama a asi bez DCC. Ale furt si nejsem jistý s TDI nebo TSI . Z dlouhodobého hlediska mi nějakým způsobem o pár tisíc vychází lépe TSI, ale jaká je u TDI a TSI nějaká údržba netuším.
    • Ahoj Všem, v současné době mám Kodiaq FL a uvažuji o koupi Kodiaq 2, ale...     "Nové" benzínové motory 1,5TSI dostaly servisně velmi nákladné trakční baterie - MILD malou a Plug-in poměrně velkou. (tím se srovnaly náklady u většího nájezdu a stáří auta s motorizací TDI, kde bude stát raketu výměna DPF).  Otázka je co udělá nové častější vypínání vnitřních válců s karbonováním motoru.   "Nové" nafťáky nebyly nijak přepracovány co se týče u většiny z nich katastrofické spotřeby oleje zejména u silnější naftové verze. Ta slabší verze má obecně spotřebu oleje menší, ale často u ní dochází k netěsnosti gufera na klice - na rozdíl od silnější verze, která olej díky velkým výrobním tolerancím a slabým stíracím kroužkům na pístech spaluje olej ve válcích s naftou a pomalu a jistě zasírá DPF. Ta slabší verze TDI vám zase krásně nakonzervuje podvozek kvůli špatnému těsnění na klice uloženého v plastovém(?!) krytu na bloku motoru - pokud o to nestojíte dá se řešit výměnou modifikovaného těsnění na klice - ale je to poměrně náročná záležitost.         Pokud nebudu dál řešit motorizace a zcela novou ergonomii ovládání tak mi přijde, že Kodiaq 2 je oproti jeho předchůdci chudší o:   - měkčené plasty a tapec na zadních dveřích, kde jsou na novém pouze tvrdé plasty a plastová imitace kůže. - KESSY odemykání na zadních dveřích, kde na novém lze dotykově otevřít pouze dveře přední - vnitřní filcová výplň přední schránky před spolujezdcem, kde nový má jen tvrdý plast - el. zásuvka na 230V AC 150W, kde nový má možnost jen zásuvky na 12V DC - ostřikovače předních světlometů, kde nový nemá ostřikovače předních světlometů - menší palivová nádrž, kde nový má 55l oproti 58l předchozí generace - kaplička virtuálního kokpitu, kde nový Kodiaq nemá zastínění přístrojové desky, která je vystrčená na palubní desku.      naopak co v něm novém přibylo:   + el. ovládané žaluzie před chladičem motoru + 2-ventilové tlumiče + dokonalejší matrix světlomety     a co se bohužel nezměnilo vůbec:   = tragické spotřeba oleje zejména u silnější naftové verze motoru = nevyhřívaný kryt předního radaru, který v zimě namrzá a vyřadí tak adaptivní tempomat (který je nově navíc umístěný níže než tomu bylo u předchozí verze)         
×
×
  • Vytvořit nový...