Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

NAzdar Lidi, chci se na něco zeptat, ale vyhledavač mi to nenašel takže se ptám vás

Chci si nechat chipnout auto ale jelikož mám 44kw tak musim koupit i nové sací potrubí což je asi 3500 bez DPH...což mi přijde docela dost, tak se chci zeptat jestli je možný požít sací potrubí z 1,4 50kw, kterou bych uměl sehnat docela levně a skoro novou, co si o tom myslite??? vymejšlim blbosti nebo to tak jde???

Myslim ze sa tu o tom pisalo. To sacie by Ti malo pasovat a po vymene by si mal hned vidiet resp. citit rozdiel aj bez chipu. Myslim ze potrubie a Soft je jediny rozdiel 44kW oproti 50kW. Neviem , nech ti da na to odpoved niekto kto to robil, alebo o tom vie viac nez ja, ale ja si mylim ze na 99% su zamenne.

  • Autor

vím že se vymění jen Sof a to sací potrubí, ale jde mi o to zda musim koupit to sací potrubí u cimbu nebo zda když seženu vlůastní tak mi ho tam dají, zajíma mě proto zda z tý 50kw tam půjde

Myslim ze cimbu ti tam da to iste ako si zozenies ty sam. Cize to co je s 50kWataka.

Inac ked to poriesis tak daj vediet jak si dopadol . Ja mam 50kW fobcu taktiez ju chcem dat chipnut. Ked to budes mat za sebov tak napis svoje pocity.

To potrubie tam pasne ale spýtaj sa Martinoslava ten má myslím túto úpravu (asi aj vačku).

Rozdily mezi 44kW a 50kW jsou v sacim a vyfukovem potrubi - maji sirsi kanalky a ve vacce. Nejdulezitejsi z toho je asi to saci potrubi, to rozhodne doporucuju vymenit a rozdil je opravdu hned znat.

Martinoslav a ty máš ten chip?Ak ano, tak ako to hodnotíš-pochvál sa. ;)

Velmi pozitivne. Predcilo to moje ocekavani... Cekal jsem, ze se to moc nezmeni, jen se upravi otacky, ale opravdu je citit zlepseni v celem spektru...

Martinoslav.O koľko ti stúpla spotreba?Ak vôbec?

Spotreba se mi zda stale stejna... Na delsi trasy pri opravdu ultra klidne jizde bych rekl, ze je dokonce nizsi...

Velmi pozitivne. Predcilo to moje ocekavani... Cekal jsem, ze se to moc nezmeni, jen se upravi otacky, ale opravdu je citit zlepseni v celem spektru...

a takový to byl odpůrce s názorem, že to je na nic :palec2::);) , mám zkušenost, že když je to na nic - tvrdí ti, kteří úpravu nemají. :feve:

Mám jeden dotaz -keď sa vymení sacie potrubie z 50kw na 44kw pravdepodobne sa zvýši množstvo vzduchu v sacom potrubí nie je z toho riadiaca jed. motoru dopletená?

Myslím bez upravy soft. RJ.

Mám jeden dotaz -keď sa vymení sacie potrubie z 50kw na 44kw pravdepodobne sa zvýši množstvo vzduchu v sacom potrubí nie je z toho riadiaca jed. motoru dopletená?

Myslím bez upravy soft. RJ.

čip a výměna sacího potrubí musí být provedena současně

Rozdily mezi 44kW a 50kW jsou v sacim a vyfukovem potrubi - maji sirsi kanalky a ve vacce. Nejdulezitejsi z toho je asi to saci potrubi, to rozhodne doporucuju vymenit a rozdil je opravdu hned znat.
java script:add_smilie(":worthy","smid_26")

Podla tejto odpovede som predpokladal,že je to možné meniť aj bez chipu lol

Upraveno od vikino1

Rozdily mezi 44kW a 50kW jsou v sacim a vyfukovem potrubi - maji sirsi kanalky a ve vacce. Nejdulezitejsi z toho je asi to saci potrubi, to rozhodne doporucuju vymenit a rozdil je opravdu hned znat.
java script:add_smilie(":worthy","smid_26")

Podla tejto odpovede som predpokladal,že je to možné meniť aj bez chipu lol

to jistě můžeš, ale čipem upravíš řj na nové poměry v sání, které výměnou vzniknou. pokud dáš jen to potrubí, pak nevytáčej motor přes cca 3.500 ot. - hrozí poškození pístů, právě díky těmto novým poměrům v sání.

P2M ma v podstate pravdu.

Ja jsem nejdriv vymenil potrubi a az par mesicu na to jsem sel na chip. CImbu doporucoval pred chipem netocit motor nad 4000ot. Ale uz tu byl i nekdo, kdo vvymenil sani a jezdi s tim uz pres rok a zadne potize nepocitoval. Nicmene ten chip je k tomu fakt vhodnej :)

Jinak abych doplnil - RJ je z vymeny opravdu trosku dojebana ;) Po vymene saciho potrubi se mi rozsvitila kontrolka elektroniky motoru a hlasila neco o vzduchu a neplatnem parametru. Po vymazeni chyby se uz neobjevila, ale od prechipovani to neresim, vsechno je v poradku.

OK -vyčerpávajúce odpovede o to cennejšie že sú od tých ktorí skúsili na vlastnej koži. :palec2:

Ja by som mal ešte jednu otázočku.Chip už mám skoro dva roky,ale potrubie by som chcel vymeniť až teraz.Je to možné a bude mi to fungovať,alebo musím ísť na chip ešte raz?Pokiaľ tomu dobre rozumiem,tak chip treba prispôsobiť parametrom sacieho potrubia.Alebo je možné po chipe dodatočne vymeniť potrubie a bude to fungovať?

Môže mi niekto napísať číslo dielu toho sacieho potrubia.Našiel som v ETKE nejaké,ale neviem ich rozlíšiť.Dík.

Upraveno od ramon

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.