kemar Vloženo 25. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2009 No nevim..... ale zrovna alternatoru je jedno jestli je namontovanej v 2,0TDi 1,9TDi nebo treba 1,6Mpi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 Chtěl k té spotřebě co se tu řešila... Já mám 6.8L/100 (podle ukazatele, reálnou jsem nepočítal). Jezdím s klimatizací, ale i když jsem se snažil ji teď týden nezapínat tak spotřeba byla stále stejná. Na nižší se mi jít nepodařilo (navíc tankuji vysokooktanový Verva diesel od benziny) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 Chtěl k té spotřebě co se tu řešila...Já mám 6.8L/100 (podle ukazatele, reálnou jsem nepočítal). Jezdím s klimatizací, ale i když jsem se snažil ji teď týden nezapínat tak spotřeba byla stále stejná. Na nižší se mi jít nepodařilo (navíc tankuji vysokooktanový Verva diesel od benziny) To já když jsem zkoušel ject opravdu na spotřebu a využíval jsem každý kopec k puštění plynu, tak jsem se dostal na spotřebu i 4,9L/100km, ale tomu se nedalo řikat jízda, to bych dlouho nevydržel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 Ja jsem ze zacatku co toho 2,0TDi mam meril realnou spotrebu asi 2x od tankovani k tankovani... Co si tak pamatuju tak jen to ze se to lisilo max o 0,2L oproti palubnimu PC Ty same odchylky +-0,2L oproti palubnimu PC jsem mel i u Octavie I 1,9TDi Takze poslednich 30tis km jezdim s moji OII 2,0TDi spotrebu cca 5,6L/100km v lete (klima na AUTO a pneu 205/55/R16) a kolem 5,4L/100km v zime (klima v 90% na ECON a pneu 195/65/R15) S OI jsem jezdil viceme stejne trasy za 4,8-5,5L/100km Tankuju ted posledni asi 5 tankovani Verva Diesel Predtim jsem lil bud "sudovou" (z privatni rafinerie) nebo Benzinu standard, OMV nebo Luk Oil Te se chystam na spocitani skutecne spotreby po dotankovani tak uvidime a pisnu kolik me ve skutecnosti vyslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 26. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2009 Ja jsem ze zacatku co toho 2,0TDi mam meril realnou spotrebu asi 2x od tankovani k tankovani...Co si tak pamatuju tak jen to ze se to lisilo max o 0,2L oproti palubnimu PC Ty same odchylky +-0,2L oproti palubnimu PC jsem mel i u Octavie I 1,9TDi Takze poslednich 30tis km jezdim s moji OII 2,0TDi spotrebu cca 5,6L/100km v lete (klima na AUTO a pneu 205/55/R16) a kolem 5,4L/100km v zime (klima v 90% na ECON a pneu 195/65/R15) S OI jsem jezdil viceme stejne trasy za 4,8-5,5L/100km Tankuju ted posledni asi 5 tankovani Verva Diesel Predtim jsem lil bud "sudovou" (z privatni rafinerie) nebo Benzinu standard, OMV nebo Luk Oil Te se chystam na spocitani skutecne spotreby po dotankovani tak uvidime a pisnu kolik me ve skutecnosti vyslo Hmm a to je kombik? Já mám pneu R17/225, DSG a hmotnost psaná v TP je 1445kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvido27 Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Když už se tu řeší spotřeba tak já se páívě vrátl z Francie: spotřeba 8,6 l 2500 Km převážně dálnice (Praha - Dijon) prům. rychlost 110 km/h 4 lidi, plně naložený auto, na střeše rakev a na kouli 3 kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladinek90 Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 ...(navíc tankuji vysokooktanový Verva diesel od benziny) nafta má cetanové číslo ne oktanové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svond Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 Já se taky přidám ohledně spotřeby, jezdím denně Hořovice - Praha cca 60 km jedna jízda na dálnici kolem 140 celou cestu i když do kopců se snažím trochu zpomalit - průměrná spotřeba 6,3 na počítači 6,1 - beru vždy plnou tak si to zapisuju najedu do rezervy průměrne 730 km, ted jsem se snažil jezdit rozumněji ale žádná změna ve spotřebě tak to nemá cenu..:-)...Jinak s 1,9 jsem to samé jezdil kolem 5,5....no za chvíli jedem do Chorvatska tak jsem fakt moc zvědavej!!!!..Jinak s 2.0 je supr jízda, at si kdo chce co chce říká...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sector Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Zdravim vsetkych, tiez som riesil "klasické nemoci 2.0TDI-PD", tak sa podelim o svoje skusenosti. Teď začlo zlobit pravděpodobně turbo, auto hlavně při předjíždění ztratí výkon - VAG piše závada na snímači plnícího tlaku, podle technika asi zůstavají vyset lopatky. Po vypnutí a zapnutí zase jede. Mne sa to stavalo tiez, ale zriedka (asi preto ze sportovu jazdu nemam vo zvyku a nebolo to tak zatazovane) hlavne pri razantnejsej jazde. Turba pri 2.0TDI maju naklapacie lopatky (tzv. variabilna geometria). Stane sa, ze po urcitej dobe sa proste zanesu uhlikovymi spalinami a prestanu sa naklapat. Turbo potom nedava taky tlak ako by malo a ked tomu clovek slape na krk, aby sa to neznicilo, tak to spadne do nudzoveho rezimu (motor poriadne netaha). Riesenie je dat to na repas, kde to v podstate vycistia (ked to nema inu zavadu). Ked to takto nechate dlho tak musite kupovat vacsinou nove. Este zaujimavost: u mna sa to este prejavovalo aj tak, ze ked som prudko som stupil na plyn (pri rozbehu, ale nie uplne na podlahu), tak to az nezdravo trhlo dopredu a spotreba na PC bola 99.9 Ak sa vam to takto sprava, tak radim dajte to na repas/vycistenie cim skor. Neprejde to samo a casom to bude robit castejsie a castejsie, az to uplne odide. Mna repas vysiel 220EUR. Jazdim skor na spotrebu ako o zavod, takze verim ze turbo este posluzi. Po vycisteni turba sa citelne zvysil vykon auta pri akceleracii (presnejsie je taky ako by mal byt :-) Majitel servisu, ktory robi auta cely zivot a dobre sa s nim poznam mi povedal, ze toto sa stava aj u Fordov a dalsich aut, a v podstate sa to casom moze zaniest znova a je to taky nedomysleny aspekt turboduchadiel. A z DSG se na volnoběh ozývá klepání - asi setrvák,.... U mna detto, bol to zotrvacnik. Prejavuje sa hlavne bezprostredne po nastartovani tym, ze citit od motora znacne vibracie (este vyraznejsie sa to zvykne prejavit ked parkujete v kopci, aspon u mna to tak bolo). Rovnako z motora idu zvuky ako keby mlatil kombajn Iba na N alebo P, ked zaradite D tak to v podstate prestane. Novy zotrvacnik som kupil cez http://www.cc-autodily.cz , praca ma stala 75EUR (trvalo to 1,5 dna, je to dost pracna procedura, vybera sa prevodovka...). Este som riesil vymenu homokinetickeho (opravte ma ak sa to vola inak) klbu na lavej poloosi (220 EUR tusim tiez to bolo). Dodam info o spotrebe (podla PC) dlhodoba: 5,4 l/100km Tankujem V-Power od Shellu, chcem skusit Benzinu kedze ste niektori pisali, ze to potom trocha stichne a je to zivsie, som zvedavy Slovenska Benzina ma len 3 stanice (vid. benzina.sk), neviete nahodou ci v BA kupim tu vervu? Alebo to je len v CZ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 sector zbytocne tankujes taku drahu naftu tankuj ako ja obycajnu a pridavaj tam vif aditivum vyjde ta to lacnejsie akurat je to pracnejsie ze si to aditivujes sam pri kazdom tankovani ale rozdiel je poznat ja aditivujem odkedy mam diesel 2005 a bez problemov zima leto vsetko ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delf Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Jen tak pro zajímavost: O víkendu jsem jako vždy zastavil na svém oblíbeném místě, které je drobátko dokopce a poprvé jsem měl nafty tak že každou chvilku by měla zahlásit rezerva. Druhej den ráno jsem přišel k autu a né a né ho nastartovat až nakonec po několika minutách motor naskočil. Natankoval jsem a uz je to ok. Z toho usuzuju, že díky nízké hladině nafty v nádrži a mírného kopce došlo ke "spadnutí" nafty z pal. soustavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 Proti "padání nafty", tj. strátě tlaku v palivovém systému je velmi jednoduchá pomoc. Když auto stojí delší dobu, tak je nejlepší několikrát za sebou zapnout zapalování, počkat asi pět vteřin, vypnout a opět zapnout. Toto stačí opakovat asi třikrát. Palivové čerpadlo v nádržy znovu natlakuje skoro celou soustavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 14. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2009 (editace) Ja jsem ze zacatku co toho 2,0TDi mam meril realnou spotrebu asi 2x od tankovani k tankovani...Co si tak pamatuju tak jen to ze se to lisilo max o 0,2L oproti palubnimu PC Ty same odchylky +-0,2L oproti palubnimu PC jsem mel i u Octavie I 1,9TDi Takze poslednich 30tis km jezdim s moji OII 2,0TDi spotrebu cca 5,6L/100km v lete (klima na AUTO a pneu 205/55/R16) a kolem 5,4L/100km v zime (klima v 90% na ECON a pneu 195/65/R15) S OI jsem jezdil viceme stejne trasy za 4,8-5,5L/100km Tankuju ted posledni asi 5 tankovani Verva Diesel Predtim jsem lil bud "sudovou" (z privatni rafinerie) nebo Benzinu standard, OMV nebo Luk Oil Te se chystam na spocitani skutecne spotreby po dotankovani tak uvidime a pisnu kolik me ve skutecnosti vyslo Tak k mereni skutecne spotreby u meho 2,0TDi.... Jedna nadrz projeta cca 600km nemecka dalnice,rychlostni tempo 180-200km/h zbytek standardni jezdeni mesto i mimo kolem meho domova palubni PC ukazoval 6,2L/100km Skutecna spotreba po dotankovani "po víčko nadrže" na stejne benzince a u stejneho stojanu 6,5L/100km Dalsi nadrz projeta cca 400km jizda krkonoše-jižní čechy a zbytek standardni jezdeni mesto i mimo kolem meho domova palubni PC ukazoval 5,4L/100km Skutecna spotreba po dotankovani "po víčko nadrže" na stejne benzince a u stejneho stojanu 5,8L/100km Takze asi tak... Dalsi mereni kdyztak budu zase pridavat Editováno: 14. Srpen 2009, autor: kemar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 ty jo, kde vy ty spotreby berete, ja se ted vratil z kratke dovolene na Slovensku, mam za sebou bez kilometru 1500km a spotreba 7,5 :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palmexman Vloženo 23. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2009 ty jo, kde vy ty spotreby berete, ja se ted vratil z kratke dovolene na Slovensku, mam za sebou bez kilometru 1500km a spotreba 7,5 :-) Tak já mám na OII dlouhodobou někdy pod 7 litrů (ale to je 80% město). Teď dovolená na Lipno cca 500km spotřeba 4.6l....pak zácpa takže u baráku-5.1L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC Vloženo 24. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2009 jeste by me zajimalo jak rychle jezdite, abyste dosahli takoveto spotreby a jak moc prudce zrychlujete??? popripade pouzivate tempomat??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sector Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 jeste by me zajimalo jak rychle jezdite, abyste dosahli takoveto spotreby a jak moc prudce zrychlujete??? popripade pouzivate tempomat??? Myslim ze zaklad pre dosiahnutie takejto spotreby je v povahe vodica - instinktivne jazdit s "lahkou nohou". Ja jazdim vacsinou medzimesto, a ked mesto tak nie v spicke, v aute idem vacsinou sam, takze to su faktory co to o mna vyrazne ovplyvnuju. Jazda len po meste v spicke mi urobi medzi 7-8l. Spotrebu zdviha hlavne prudke zrychlovanie, takze tomu sa treba vyhybat ak sa da. Samozrejme tomu obcas nalozim "plny kotel", ale to len tak pre radost :-) Tempomat nemam. Chystam sa odmerat aj realnu spotrebu, tak uvidim ako sa mi to podari. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirko66 Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 OII 2.0TDI 56tis. km. Obcas mi po nastartovani na volnobeh trasie auto, akoby islo na 2-3valce, cca do 1min. to prestane a potom uz nic. Registrujem to tak posledne 2mesiace a deje sa to tak 1-2x do tyzdna, len prvy ranny start (vonku 20-25C, leto) Nejake skusenosti, cim to je? Hadam sa mi to do prehliadky 60tis. km nerozsype... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 (editace) mizerná nafta nebo zhavičky KO Ale asi prvne bych zajel na VAG Editováno: 29. Srpen 2009, autor: kemar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC Vloženo 29. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2009 Myslim ze zaklad pre dosiahnutie takejto spotreby je v povahe vodica - instinktivne jazdit s "lahkou nohou". Ja jazdim vacsinou medzimesto, a ked mesto tak nie v spicke, v aute idem vacsinou sam, takze to su faktory co to o mna vyrazne ovplyvnuju. Jazda len po meste v spicke mi urobi medzi 7-8l. Spotrebu zdviha hlavne prudke zrychlovanie, takze tomu sa treba vyhybat ak sa da. Samozrejme tomu obcas nalozim "plny kotel", ale to len tak pre radost :-) jj, jasny, ja na svym stylu jizdy nic menit nehodlam, nehonim se za spotrebou, spis me to tak zajimalo jak kdo s tim autem naklada :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 mizerná nafta nebo zhavičky KOAle asi prvne bych zajel na VAG Zdravim, chtěl jsem se zeptat na VAG, to je napíchnutí na PC v servisu?? Mám totiž problém jenom se studeným startem, tak bych to zkusil nechat napíchnout, jestli by něco zjistili. Přes ten VAG jde zjistit množství předvstřiku?? Protože když při studeném startu 3xnažhavím a potom nastartuju, tak to chytne normálně. Díky moc za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Tak to je presne ono VAG je diagnosticky pristroj pro napichnutí PC auta :-) S tim nechytanim studeneho si tam zajed ale mozna budou KO zhavicky Ted jsem byl kamosce na servisce s OII 1,9TDi po 60tis km a zhavicky na 2 a 3 valci dle VAGu KO :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 Tak to je presne ono VAG je diagnosticky pristroj pro napichnutí PC auta :-)S tim nechytanim studeneho si tam zajed ale mozna budou KO zhavicky Ted jsem byl kamosce na servisce s OII 1,9TDi po 60tis km a zhavicky na 2 a 3 valci dle VAGu KO :-( No to jsem si taky myslel, ale pdoel servisky byly měněny v 90 tisících km a tedka mam najeto 103 tisíc km. Pokud to VAG odhalí, tak je vyměním. Jenže bojim se toho, že když tam přijedu, tak už to nebudou první studený starty a nic se nezjistí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 To nevadi ale pokud nejaka chyba bude (treba ty zhavicky) tak bude ulozena v chybovych hlasenich a po napichnuti jim to stejnak vyskoci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 mam prakticky od noveho auta jeden problem s motorom (vyrobene 10/2008): pri rozbehoch z miesta alebo aj pri zrychlovani kym su otacky pod cca 2000/min je motor strasne lenivy, presnejsie povedane akoby sa "dusil" (pridanim plynu mam pocit ze to motor doslova dusi). Viem urcite ze to nie je "normalne", nakolko toto je uz druha O2 Combi 2.0TDi co mam, mal som moznost ist nedavno na mojom starom aute (vyroba maj 2005) a porovnat - stary motor ide neporovnatelne lepsie. Motory maju rovnaky kod (BKD) nove ani stare auto nemaju DPF. Nove ma najazdene 17000, stare cca 120000. Robi to od noveho auta, chcel som mu dat trocha viac km na zabeh, ale zjavne je to bez zmeny... Ked som sa raz stazoval na nekultivovany chod motora este so starym autom (niekedy v r 2006) tak mi v servise nahrali novy FW do motora a vyrazne to pomohlo, ale ani so starym FW motor nesiel tak zle ako tento novy http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=326954 Zajtra sa chystam do servisu, ale predpokladam ze odpoved bude ako obvykle - "diagnostika neukazala ziaden problem..." Neviete ci nie je nejaky novsi FW of 10/2008? Nemate este niekto podobny problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.