Přejít na obsah

Fábia RS


century

Doporučené příspěvky

Jezdim posledni dobou dlooooouhodobej prumer za 7.2, rekl bych tak 70% mesto (Plzen), jinak po meste, kdyz jsem "svuj" a malicko se svezu :) tak nejak kolem 9ti litru, ale da se i za sedm, kdyz je snaha, dalky jezdim typicky tesne pod 7 litru, kolem 7,5 - 8 kdyz se chci trosicku svezt, kdyz se chci vic svezt, tak kolem 9ti litru, po dalnici se da i za 5,5 ale ja to neumim, jezdim kolem 160 tacho, misty vice a Plzen - Praha delam tak nekde kolem 8 litru, ale obcas mam i den, ze jedu kolem 140 a pak se da klidne do 6ti litru... Zalezi, jak budes jezdit... Pritelkyne s mojim autem jezdi kolem 5,5 i mesto (ne ve spicce)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejmin sem jel za 3.6...nejvic asi 9.5...pocitam vzdalenosti delsi nez 30km...to ze jedu po Praze 5 km a prumerna je 12,5 pac se to neohreje a jeste to stale nekde stoji tak to neberu:)

Dlouhodobej mam 6.8...50 procent Praha...a pak cesty Praha-Vary,Praha-Ostrava,Praha-Most,Praha-Pribram,Praha-Zlin,Praha Ceske Budejovice...takze dalnice a statovky...

Ted co je bodovej system tak musim rict ze jezdim fakt za 5 litru...predtim sem jezdil tak za 6,5...dalnice vetsinou 160 a vic...ted tak max do 150...

Podotykam hlavni vec...mam chip na cca 125kw...

A dalsi vec...s TDI se musis naucit jezdit,predevsim radit,to ma na spotrebu obrovskej vliv...najit si hranici optimalniho kroutaku atd...vzit si auto na odpoledne a dat si tam aktualku a jezdit a divat se na jaky kvalty to jak zere a jak to tocit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dalsi vec...s TDI se musis naucit jezdit,predevsim radit,to ma na spotrebu obrovskej vliv...najit si hranici optimalniho kroutaku atd...vzit si auto na odpoledne a dat si tam aktualku a jezdit a divat se na jaky kvalty to jak zere a jak to tocit...

presne tak, clovek podle PP cumi kdy a jak to zere, protoze treba ja bych jel na spotrebu uplne jinak podle otacek a citu

druha vec je ta, ze pokud budes jezdit a porad cucet na okamzitou tak se stavas otrokem svyho auta, coz je teda dle me blbost a u RS dvonasobna. Na okamzitou prepinam pouze kdyz chci aby se tam neco hejbalo jinak to mam radsi prepnuty na radio :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A dalsi vec...s TDI se musis naucit jezdit,predevsim radit,to ma na spotrebu obrovskej vliv...najit si hranici optimalniho kroutaku atd...vzit si auto na odpoledne a dat si tam aktualku a jezdit a divat se na jaky kvalty to jak zere a jak to tocit...

presne tak, clovek podle PP cumi kdy a jak to zere, protoze treba ja bych jel na spotrebu uplne jinak podle otacek a citu

druha vec je ta, ze pokud budes jezdit a porad cucet na okamzitou tak se stavas otrokem svyho auta, coz je teda dle me blbost a u RS dvonasobna. Na okamzitou prepinam pouze kdyz chci aby se tam neco hejbalo jinak to mam radsi prepnuty na radio :p

Nerikam at tak jezdi ale at si ti zkusi at proste vi jak to jezdi a zere...ja kdyz si RSo koupil,predtim sem mel VR6 a GIV taky v benzinu tak sem jezdil snad za 9:))naucil sem se radit...8...naucil sem divat na jaky kvalty to zere..7..naucil sem se tahy a stupne prevodovky...6.5..Prisel bodovej system...5.. :D

BTW:jinak RSo si na spotrebu nekupuj...to spis nejakou 66Kw nebo 81Kw TDI...PDecka zerou o neco vic nez klasika diesel....ale rozhodne RS neznamena Rychle Setri....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobně jako Student. Cca 70% Praha s dlouhodobou spotřebou 6.2. Pokud jedu mimo, tak okolo těch 5 až 6.1, ale dá se i za 7, 8... Jinak taky jsem přecházel z benálovýho kompresoru (C200 Sportcoupe) a ze začátku tragédie, ale časem jsem si na to přišel. Jinak nejvíc sem na PP viděl asi 12.4, ale to bylo po dni blbnutí na letišti v Mimoni - x-krát z 0 na 200km apod... Určitě "starý" TDi baštěj míň, ale i mámy 2.0TDiPD v OII Kombiku umí jet za 5.9 na 100km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dluhodobý průměr na 100h se pohybuje za ty necelé tři roky mezi 5,1 až 5,8. podle toho jak zrovna jezdím ( někdy mám spořivou, někdy ne )

Nejmíň jsem jel 3,8 Vimperk-Pha absolutní brzda provozu.

Nejvíc Pha po D1 na exit 66 - 12,3 v noci minimální provoz cihla na plynu.

Pha - Tábor a zpět přesně podle předpisů obvykle 4,4-5,0 dle provozu.

Pravidelně jezdím Pha - Prievidza (SVK) - Pha ( 420 km) a dle podmínek a provozu a situace rozpětí 4,2 ( 88km/h průměr) až 7,4 ( 118 km/h průměr)

;)

Editováno: , autor: MELLO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 5 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...