Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/02/25 v Příspěvky
-
1 bod
-
Nakonec nebyl problém s poloosami ani s převodovkou. Klepala trubka plnícího vzduchu o olejovou vanu motoru:1 bod
-
U mě se SS chová jinak. Dokud není úplně zahřátý motor a zároveň baterka nemá cca 13,8V tak se SS neaktivuje, Není chyba někde jinde?1 bod
-
Nejvíc se mně zobrazil po dotankování dojezd 1030 km. Jindy po ujetí 137 km ukazatel zobrazoval ještě dalších 1000 km. Sup 4 TSI 4x4.1 bod
-
Bez toho většího rozebírání interiéru to bohužel nepůjde. A určitě bude lepší tu panoramu před lakováním demontovat, ať se to udělá pořádně. Já už několikrát to proceduru podstupoval a je to zábava na celý den. Zatím jsem ale vždycky řešil jen netěsnící odtoky a promazávání kvůli vrzání. Pro představu pár fotek z opravy odtoků u Tiguana a B7. O3 se samozřejmě bude lišit (už jen kvůli jiné platformě), ale postup bude dost podobný.1 bod
-
@kohzu Ahoj, dotaz jsem přesunul do existujícího tématu o stejném problému. Nebyl jiný zásah do elektroinstalace třeba v podobě instalace parkovací kamery? Kabely v průchodce do dveří jsou teda v pořádku? Nejsou už opravované?1 bod
-
Dokonce i 154 tis. Něco mně říká, že to bude celkově prezentované jako snížení příplatku za automat na 20 tis. Kč 🙂 Oni totiž zákazníci pořád ještě kupovali manuály, tak se jim to muselo osolit. U TSI 150 kW by mohl být název doplněný o "S pozdravem politbyro z brusele".1 bod
-
Domnívám se, že start stop ve výše uvedených případech motor nevypíná ani při nastavení z fabriky.1 bod
-
Áno, ja som to osobne cítil na pružnosti ( jazdím DSG a to rado necháva nižšie otáčky). Preto som ho zapojil späť a nechal len deaktivovaný štart stop cez napäťovú metódu. Lepšie sa mi s tým jazdí takto.1 bod
-
Jsem rád, že máš smysl pro humor. Uměl bys mi odpovědět i na to jak ty vnímáš hlučnost O4 při jízdě?1 bod
-
1 bod
-
samozrejme , ak mas tazne logicky nemas kde oko vzadu zasrobovat kedze nemas vyztuhu naraznika ... auto kde ostalo oko aj tazne bola mozno Octavia 2 ine asi nie1 bod
-
pokiaľ máš DCC tak ti odporúčam ist na test tlmičov je možne že sú na hranici životnosti čo udáva škodovka a mohol by si to na záruku uhrať. umy auto a pokontroluj si lak na aute. hlavne miesto zadneho narazniku a podbehu či nekvitne. môžeš sa skúsiť sťažovať na MIB aby ti porobili všetky aktualizácie.1 bod
-
U mne to funguje tak, že v obci se dálkové neaktivují (aspoň tak to mám vypozorované). Takže, jestli jezdíš po městě, tak automat nezapne. Pokud chceš dálkové musíš páčku stlačit dolů ještě jednou.1 bod
-
Neviem kam to dat. Novinka je kontrolka pre vyhrev spatnych zrkadiel. Ikona je dostupna, zapojenie sa podarilo realizovat na prvykrat osobne by som si dany symbol trosku upravil a nechal iba vonkajsie oramovanie (bez auticka), no podla majitela aspon bude vediet, ze su to zrkadla Rad robim radost pokial to je v mojich silach ??1 bod
-
Tak ako uz @brrrrm naznacoval v mojej teme, pri 33 336 km zacina nieco pekne a mal snad pravdu. Hejteri sa najdu urcite aj teraz, tak pocuvam. Resp. si precitam Farba kontrolky je presne ta ista ako na prepinaci. Vlastne som jeden obetoval . Este je akurat midrny rozdiel v jase (svietivosti). To mozno upravim pri najblizsom projekte, ak mi to bude vadit1 bod
-
Příteli okřídleného šípu, pro: Peposu. Chlape, netřese se to Tvoje auto, když k němu jdeš s kladivem a šroubovákem? Já bych se třásl. Ty plastové čudle drží v tom plechu plastový držák, ke kterému je ze zadu stahovačky připevněn zámek. Kolega David21, tady přidal fotky jak tlumil dveře. Je to předposlední fotografie. Je to ten plast vedle té gumové průchodky. Mimochodem ta gumová průchodka jde vidět i na Tvé fotografii. Radek.-1 bodů
-
Příteli okřídleného šípu, pro: Peposu: já jej přinýtoval. Potom ještě všechno obtáhnul neutrálním silikonem i vešteré díry ve stahovačce. To aby se voda nedostávala do vnitřku auta. Pouvažuj nad tím, v jakém stavu máš těsnění stahovačky, případně stahovačku ke dveřím dotěsni nějakým karosářským tmelem, který jde v případě potřeby dobře dolů. Jinak je možné, že přes stahovačku Ti poteče dovnitř. A je tady toho hodně na foru co naštudovat, než se začneš pouštět do oprav. Vše potom půjde skoro jak po másle. Radek.-1 bodů
-
Přátelé okřídleného šípu, já se jal rozleštit levý světlomet. Brusné papíry a na konec tempo a leštička. Hodně mne inspiroval kolega Ekkar_z_Bastlírny, dodela dost ví a má zkušenosti. Když jsem měl vyleštěno, bál jsem se na ten plast použít jakýkoliv čistič na bázi lihu. I na plexisklo se nesmí žádné lihové čističe používat. Proto jsem to očistil Jarem. Následovalo stříkání UV odolným lakem. Výsledek byl kouzelný. Jenže v současné době se lak začíná pomalu šupinkovitě odlupovat. Vím, co není dokonale odmaštěno, to je problém. Koketuji s myšlenkou světlo přelepit UV odolnou folií, aby nedocházelo k stárnutí plastu. Ano, vím, že folie by neměla být na světle, ale dodatečný lak, také ne. Pokud dojde k poškrábání laku, je to problém, pokud dojde k poškození fólie, sloupne se a nahradí se novou. Pojďme o tom podiskutovat. Radek.-1 bodů
-
Přátelé okřídleného šípu, pro: budlik512. Moc Ti děkuji za návod jak na to a video. Moje první výměna na tomto stroji mne čeká v prosinci tohoto roku. Díky Tobě, to půjde bez obav. Ať Ti autíčko dobře slouží, pokud možno bez závad. Díky. Radek.-1 bodů
-
Přátelé okřídleného šípu. S založením tohoto tématu, jsem dlouho váhal. Prohledával jsem v sekcích výměna oleje, zadával jsem do vyhledávače : výměna olejového filtru Octavia a nepochodil jsem. Opravdu jsem se snažil. Z naftové Fabie 1, jsem přešel do Octavie 4. Mám stažené dilenské příručky k tomuto automobilu a vím, že je zapotřebí: odšroubovat čerpadlo, odpojit konektor, dát to tak nějak bokem a přístup k onomu filtru by měl být. Jenže, jak jsem se na motor díval ze spodu, je tam těch hadic více a připadá mi to, jako by se měl vytáhnou ježek z klece ven. Proto bych chtěl požádat toho z Vás, kdo již filtr měnil o rady, jak na to, jak si práci usnadnit, aby vše klaplo. Děkuji. Radek.-1 bodů
-
Přátelé okřídleného šípu, pro Pawouk: Zdravím Tě. Já se onehdy výrobce dotazoval, jak poznám během jízdy, že probíhá vypalování DPF. Odpověď přišla v tomto znění: Vážený zákazníku,děkujeme za Váš email.V tomto případě se prosím obraťte na autorizovaný servis Škoda, kde se Vám dotaz zodpoví nejpřesněji, níže zasílám odkaz, kde naleznete prodejce ve Vašem okolí a kontakty:https://www.skoda-auto.cz/apps/retailers/. Jen řeším otázku, zda to v tom servisu bude lépe vědět uklízečka, nebo pan majitel. pro: Pavel 5: Obávám se Pavle, že výrobce neudává, jakou má DSG převodovka životnost. Ovšem bomba by byla, kdyby Ti odpověděli, že doživotní.😂-1 bodů
-
Příteli okřídleného šípu, pokud máme stejnou loketní opěrku, což bychom mohli mít, já mám O4 před FL, zajímá mne, co je to ta horní poloha. Výškově není nastavitelná, max. úhel a délka. Domnívám se, že Tobě jde asi o vrzání, když je odklopená kolmo a není o ni ruka opřená, je to tak?-1 bodů
-
Příteli okřídleného šípu, pro: Ján Mekiňa. Tak jsem nějak hledal, ale se mi nedařilo. Označení RS-e, to je mild-hybrid? Ten zvýšený volnoběh, je to zvláštní. Pokud se nedostaví fundovaná odpověď na ten volnoběh, zde na foru, tak bych to konzultoval v servise, zda je to v pořádku u tohoto auta a žádal bych vysvětlení. K té DSG. Já se vždy vzorně staral o miláčky, které jsem vlastnil. Nyní vlastním dvouletou Octavii 4 v naftě 110kW s DSG. Té mojí první DSG budu dopřávat co 3. léta výměnu oleje + proplach, nebo po ujetí 60 000km - podle toho, co nastane dříve. Také si přeji, aby byla pořád v cajku, jak s ní budu jezdit na veteránské srazy 😉. Ať Ti Octavia dělá radost, a dej vědět, jak Ti dopadl ten volnoběh. Radek.-1 bodů
-
Příteli okřídleného šípu, máš asi dvě možnosti. Nají místo onoho vrzání a pokusit se to odstranit. ( nějaké případné docvaknutí spoje plast - plast, či se pokusit dané místo promazat, či poupravit jinak. Druhá varianta, asi to máš ještě v záruce, navštívit servis. Věřím, že nás všechny, kteří si zakoupili vozidlo značky Škoda, nás mají v MB dostatečně rádi a Tobě tu loketku vymění v rámci reklamace. Radek.-1 bodů
-
Příteli okřídleného šípu, pro: JirikHL. Já onehdy přešel z Fabie 1 do Octavia 4. Pro mne to je jak přechod z doby kamenné do kosmického věku - lusknutím prstu. Osobně - jsem šťastný, že jsem se toho dožil. To je fáro! Dík za to vysvětlení k tomu volnoběhu, Jsem rád že se fundovaná osoba našla a kolegovi to pomůže. S tím autoholdem to u sebe vyzkouším. Ať Ti to jezdí bez problémů. Radek.-1 bodů
-
Přátelé okřídleného šípu, pro: bouchy01. Fajn, asi jsem v zápalu boje přehlédl, že tento jev se vyskytuje pouze u studeného motoru, jak popisuje kolega Ján Mekiňa. Příště už do toho nepůjdu tak prsama.😉. Ať Vám to kluci benzínoví jezdí. Radek.-1 bodů
-
Přátelé okřídleného šípu, pro: JirikHL. Tak jsem zkoušel ten autohold v kopci a zařazeno D. U mojí nafty běžel motor na volnoběh. Tolik k poznatku. Tak ať se Vám to kluci nekazí. Radek.-1 bodů
-
Příteli okřídleného šípu, pro: Marsonic. V zaměstnání krotím osobní automobily, níkladní automobily, bagry, a speciální nákladní automobily. To je dost hluku někdy. Když potom přesednu do své O4, je to šepot květin. Ale jistě, pneumatiky hrají na vozidle důležitou úlohu. Ale Tobě jde o hlučnost pneumatik. Tak to by Tě měl zajímat valivý odpor pneumatik. Čím menší budou mír valivý odpor tím by měly být tišší. Ovšem taková pneumatika potom může mít ty další vlastnosti horší.-1 bodů