Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/25 ve všech sekcích

  1. Můj kamarád mechanik omotává "těsnícím hadrem" hadičku od špricky, kterou pak vsune do rychlostky nalévacím otvorem a po dolití 2L nového oleje rychle vyndá hadičku i s "těsnícím hadrem" a našroubuje rychle zpět napouštěcí zátku, aby nevytekl skoro žádný olej z rychlostky. Říkal, že to tak dělají i v servisu.
    1 bod
  2. Zde ještě nějaké screeny z DP k Fabii 3 s převodovkou 02T, 0DF (5 rychlostní):
    1 bod
  3. Ahoj, píšu ti to nerad, ale to jak to popisuješ, tak to vypadá na stejný problém, jako jsem měl já a jako má spousty lidí vlastnících iV v Superbu. Já už jsem to sem nepsal potom, ale po výše uvedené výměně převodovky mi ji měnili na záruku ještě jednou a k tomu dvakrát mechatroniku a to vše v průběhu roku 2024. Mělo to přesně stejné příznaky pokaždé a stejné jako píšeš ty. Někdy to přešlo až do opravdu skřípavého zvuku. Auto jsem vlastnil celkem dva roky a za ty dva roky bylo auto v součtu skoro pět měsíců v servise a celkem se vyměnily 3 převodovky a 2x mechatronika. Vše naštěstí na záruku, ale byl jsem furt bez auta. Jakkoliv to byl můj mazlík, tak jsem to nakonec vzdal a auto loni v září s velkou ztrátou prodal. Myslím, že problém byl jinde než v převodovce nebo mechatronice jejichž porucha byla dle mého až následkem něčeho jiného. Nicméně pro Škodu to zjevně byl marginální problém a než by řešili, co je špatně, tak pokaždé jen vyměnili převodovku a nebo mechatroniku. Mrzí mě, že jsem ti nemohl dát lepší odpověď a držím palce, at se ti to podaří co nejlépe vyřešit. Já osobně mám teď Kodiaqa 2 v dieselu, ale moje další auto už bude elektro a pokud by to byl hybrid, tak pouze a jenom na operativní leasing, abych se o to nemusel starat a nemusel řešit co s tím bude. Aleš. Pro zajímavost a pobavení ti přikládám certifikát. digitalcertificate_TMBJW9NP1M7013432_20240925.pdf
    1 bod
  4. Ahoj, mám cca 2 měsíce Passat B9 1.5 e-TSI, najeto 7000 km a musím říct, že je to prima motor. Jezdím město i dálnici. Spotřeba super, pokud člověk umí pracovat s plynovým pedálem, předvídá a do každé zatáčky zoufale nebrzdí, tak při dodržování rychlostních limitů to mimo město jezdí za +-4 l/100km. Na dálnici je to také dost o stylu jízdy. Když to provoz dovolí, jezdím tak 160-170 km/h a dálniční průměr mám 6.5 - 7.5 l/100km, ale snažím se koukat hodně dopředu, využívat plachtění a na brzdu šlapat co nejmíň. Poslední cesta Plzeň -> Nový Jičín za 3:45h a s průměrnou spotřebou 5.9 l/100km. Při 170 km/h točí motor na sedmičku 3000 ot./min, což je fajn. Hlučnost není úplně zanedbatelná, když jedete po dálnici stálou rychlostí, tak motor i při vyšších rychlostech skoro není slyšet, ale při podřazení nebo při vyšší zátěži o sobě dá vědět a to ne úplně málo, řekl bych srovnatelně s dieselem. Každopádně je to první auto, na kterém mi nevadí start-stop. V kombinaci s plachtěním je to skvělá věc a vše jde hladce, není důvod vypínat. Souvisí s tím ještě jedna důležitá věc týkající se komfortu, na tomto novém motoru Evo2 za mě není možné postřehnout přepnutí režimu na 2 válce. Na předešlém Touranu s 1.5 TSI Evo1 to bylo slyšet i cítit, tady ale vůbec nic, prostě jsem to za celou dobu nezaznamenal. Úžasný krok vpřed v této oblasti. Jinak nejsem úplně brzda provozu, ale výkon mi nechybí, na dálnici je to schopné zrychlovat i ve 150 km/h bez podřazení a pokud potřebujete akceleraci větší, podřazuje to rozumně o stupeň, na krev to jde až opravdu při kickdownu. Asi úplně nemám, co bych tomu autu vytknul, když pominu hysterický protikolizní systém, který nejde nastavit na mírnější režim, jako to šlo na Touranu. Těším se na další kilometry.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...