Přejít na obsah

rec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení rec

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak plynový pedál vyměněn a je klid, problém zmizel!!
  2. Tak ventil nepomohl, dneska vyměněn plynový pedál a po krátke projížďce se zdá, že problém je pryč. Ještě v pondělí testnu a uvidíme..
  3. Auto dneska v servise, vyčistěn ventil u odvětravání z klikové hřídele, uvidí se, jestli to pomohlo (byl zajetelený karbonem). Jardin ještě radil plynový pedál, až bude k mání, tak vyzkouším vyměnit i ten (byť to k tomuto problému moc nesedí, ale kdo ví). Dík za rady!
  4. Zdravím chlapi, prohledal jsem celé forum, bohužel podobné vlákno jsem nenašel, tak zakládám nové. Mám Fabia I rv. 2007 1.4 16V 55kW BKY, najeto cca 150t km, auto je předěláno na LPG (sekvenční střik.) už cca 10t km. Problém je následující, při zahřátém motoru (například, když auto stojí 8 hodin na slunci) když dojíždím např. do křižovatky a brzdím, až do úplného zastavení, tak se otáčky drží na cca 1200, pak se většinou po uvolnění brzdového pedálu vrátí zpátky do normálu - 850 (ne vždy, někdy zůstanou viset na 1200 i po uvolnění brzdového pedálu). Čistil jsem škrtící klapku, zkoušel vyměnit škrtící klapku za jinou (obě vymazány VAG po výměně a vyčistění), diagnostika neukazuje žádné chyby, žádné chyby na palubovce ani ostatní závady/symptomy, PB sprejem kontrolováno sání, jestli nepřisává vzduch, ... Když je motor studený, tak otáčky drží bez problému. Nenapadá vás, čím by to mohlo být? Děkuji za veškeré tipy.
×
×
  • Vytvořit nový...