Přejít na obsah

fag

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení fag

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ano, včera jsem za to nechal 3 litry. Výměna svazku kabelů.
  2. Hoši tak už je to zoufalé. Kabeláž vyměněna, stále stejný problém. Po nastartování naprosto stejná chyba. Prý je tam ještě krátký kabel mezi klapkou a egrem, pokud jsem to správně pochopil, ale to už dost nepravděpodobné. Napadá ještě někoho něco?
  3. je tedy vyložené problém, že jsem nekoupil díl "K" na konci ? nevím, zda shánět rovnou nový nebo zkoušet kabeláž, nový SW ř.j ...
  4. takže jsem pořídil špatný EGR? ani v jednom servisu se mi o ničem takovém nezmínili navíc během "přeučení" řj. se na displayi normálně procentuálně otevíral a zavíral. Dneska už jsem se pomalu těšil, že je problém pryč, ale po ujetí 10km zase nouzák bohužel
  5. prosím trochu vysvětlit. to se ty EGRy musí měnit v přesném pořadí? proč se mi o tom nezmínil technik ve škodováckym servisu?
  6. 03L 131 501 E , nicméně myslím, že původní EGR byl v pořádku. Po výměně se absolutně nic nezměnilo a před vyčištěním nebyl v nijak zapraseném stavu...
  7. Nový Francie Valeo, přesně ten, co tam byl.
  8. Ahojte, potřebuji poradit. Po ujetí 500m auto padá do nouze, bliká žhavení (občas se rozsvítí i kontrolka motoru). 2.0Tdi, 125kw, CEGA 2008, 160tis km chyba P0403 EGR Contol Circut Procedury: EGR vyčištěn Klapka vyčištěna EGR vyměnen Klapka vyměněna ŘJ přeučena na nové díly Bohužel stále stejný problém. Vím, že už to tady kolega s podobným motorem řešil, ale u mě se jedná o CR vyrobený v létě 08, ale ještě všechno - interiér, čumák... předfacelift. EGR není dole pod motorem (tam je asi pouze chladič), ale nahoře mezi klapkou a sáním. Nějaké nápady? Díky moc, už nevím co s tím.
×
×
  • Vytvořit nový...