-
Nefunkční jeden xenon
1500 za obě mi nepřijde nějaká raketa. Je to philips akorát v obale Koncernu. A z velkoobchodu náhradních dílu Škoda.
-
Nefunkční jeden xenon
Tak nakonec jsem se odhodlal a vyndal obě světla a zkusil prohodit výbojky a tam kde nesvítilo ta dobrá výbojka šlapala. Takže jsem koupil dvě nové original Škoda a jede to. Otázka co s nastavením světel. Předpokládám, že se to pohnulo a také mám tu samonivelaci. Možná kdyby byl někdo z kladna a okolí a dokázal by se na to kouknout ...
-
Nefunkční jeden xenon
Ahoj, před necelým rokem jsem měnil obě světla. Jedno už slabě svítilo. Včera vše OK. Dnes ráno nastartuji a svítí na mne kontrolka světla. Myslel jsem, že nějaká žárovička v zadních světlech nebo SPZ tak jsem neřešil. K mému pozdějšímu zděšení se jedná o přední pravé světlo. Mám jen Delphi a ta hlásí - Svítilna pravého potkávacího světlometu. Zkrat na plus nebo přerušený obvod Trvale. Kabely se zdají být OK na pohled. Je tedy možné, že odešla výbojka? Když začala odcházet před tím tak to bylo zřetelné, rozdílná barva atd.. Ale po necelém roce že by odešla nevím nevím. KM najeto cca 60 000 za ten necelý rok. Jinak ta parkovačka svítí.
-
HandsFree Nokia CK 7W - používáte?
Trošku to oživím. Mám taky Nokia CK-7W. Zjistil jsem to až po nějaké době co jsem připojoval telefon klasickým AUX kabelem co je od radia vyvedený pod loketní opěrkou. Náhodou jsem zjistil a spároval. Abych pravdu řekl tak je to jak píše Juke.box. Já slyším suprově. Podle mého to je napojeno na repráky v autě, ne na jejich repro, tzo jsem nikde nenašel.. Horší to je s tím, že já nejsem slyšet. A to mám vyvedený mikrofon pod sluneční clonu a ani když ji odklopím. Mikrofon je pár centimetů od hlavy a stejně je blbě slyšet. A stejně tak jako kolegovi, občas se stane, že se telefon nespojí vůbec. Toť mé poznatky k této sadě. Jo a ovladač ani držák telefonu nemám. Možná je někde schovaný. Řešit to asi nebudu.
-
MaxiDOT
Zdar, je tu někdo kdo by dokázal poradit s koupí, případně rovnou dotat maxidot a nakodovat z okolí kladna, praha? O2 datum výroby 11.12.2006 a datum prvního prodeje 1/2007. Je to combi Elegance 1,9TDI PD BXE. Ted mám budíky takový jen jakoby "poloviční" maxík. :D Jde mi o správný díl který si jsem schopný vyměnit, ale nakodovat už ne.
-
Klimatizace únik chladiva
Ahoj, neví někdo od jakého roku se dávali už ty vyměnitelné vysoušeče? Případně jestli to jde nějak zjistit na autě.
-
Rádio z číny?
Mám takový pocit, že bude obojí Aliexpress akorát škoda sklad to má sakra předražený :D
-
Jaký motorový olej pro OII 1.9 TDI PD 77 kW
Tak nakonec koupeno X-FLOW PD 5W40 SYNT. 5L. Od této značky tam byl olej i předtím. Jen jiný typ. Tenhle má normu 505.01. Takže jsem opět vzal COMMU.
-
Berry309 změnil svou profilovou fotografii
-
Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
Jen taková otázka. Pokud si dokodujete rozsvícení mlhovek při zatáčení. Netrpí ty mlhovky? Podle mě nejsou stavěný na to aby se každou chvilku rozsvěceli a zase hned zhasínali. Jen taková myšlenka. Sám to nemám a je otázka jestli moje O2 2007 to vůbec umí. Ale zatím jsem se bez toho obešel. Spíš mne zajímá jestli někdo nemusel měnit žárovky dříve tak.
-
Jaký motorový olej pro OII 1.9 TDI PD 77 kW
Tak nějak jsem si to myslel. Jen otázka jak poznám jestli je prekodovano? Na delphine to asi nikde nenajdu. Ale podle mě je. Kontrolka servisu vyskočí po 15000 km. Já chci měnit po 10 000 takže tak 2x do roka. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Jaký motorový olej pro OII 1.9 TDI PD 77 kW
Servisní knížka pravé není. A jak píšu hned po koupi mi tam v servisu měnili co jsem psal výše a to bylo 505 00. Neřešil jsem to až do zeď co jsem kouknul do dilenske příručky. A pak i do diskuze. Jde mi o to, ze já mam podle štítku mít proměnlivým interval QG1 ale oni mi tam dali na pevný interval. V dilenske příručce se píše 506 01 ale tady v diskusi, ze tam nesmí být 506 01 tak mi jde o to co si nastavim já i do budoucna a to už se měnit nebude. Pak už bude pořad jeden a ten samy. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Jaký motorový olej pro OII 1.9 TDI PD 77 kW
Zdar. Řeším výměnu oleje O2 1,9 tdi motor PD. Když jsem auto koupil dal jsem hned do servisu na rozvody a nechal jsem i vyměnit olej a byl použitý X flow G 5w40 norma vw 502 00 a 505 00. Ted už si chci vyměnit olej sám. Na datovém štítku je psáno QG1 tedy proměnlivý interval a podle dílenské příručky pro vozidla s proměnlivými intervaly QG1 pro vznětové motory norma vw 506 01. Ale tady přímo v tomto vlákně na straně 2 píše Fakulták celkem dlouhý text a v něm je mimo jiné i QG1/QG2 - v těchto motorech se NESMÍ použít olej LongLife dle specifikace VW 503.xx / 506.xx (hrozí poškození stěn válců), a to ani v případě, že tento olej použijete jen na běžných 15.000 km. Takže kdo má pravdu? :D To, že QG1 a QG2 se dají přeprogramovat jsem četl už dríve. Ted tedy co tam mám dát. Když připojím na diag (mám jen Delphi) tak to tuším byl pevný interval, Nelze nastavit v kolika km, ale pouze nastavit, že byla výměna.
-
Oprava prodřených kabelů
K té smršťovačce se zatím přikláním Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Oprava prodřených kabelů
Ahoj, čeká mne kontrola svazku kabelů a prý najdu určitě nějaký prodřený. Případně dva prodřené a spojené. Jak tyto kabely opravit. Výměna kabelového svazku nebude reálná. Nějaké pájení a pak nějaká páska nebo ta smrštovačka? Nebo nějaká opravná sada. Diagnostika hlásí vadný snímač polohy vačkové hřídele a prý na 99% bude jen prodřený kabel ve svazku u startéru.
-
Vrzání větráku klimatizace
Ted jsem dělal na Octavii 2 a pohodička. Nejvíc mi dalo zabrat ty gumový zarážky. Jen dodám, že pokud není k dispozici diagnostika tak neodpojovat žlutý konektor na airbag. Pak to svítí. Naštěstí doma mám :D