-
Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)
Ano, i technik mi řekl, že 1000 km jsou ochotni tolerovat, ale moc se u toho netvářil
-
Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)
No experimentovat nebudu Jezdím za rok celkem dost - 20 000, denně 150 km, 15 000 km ---> servis mi vyhovuje i časově, nehledě na to, že LL olej je o půlku dražší, než normál, který tam mám teď. Nejraději bych si to dělal všechno sám doma, ale záruka je záruka no
-
Originální litá kola
Jasný no, antracitových moc není no, a v kombinaci s tou Saharou už vůbec ne. Dík
-
Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)
Nevím no, ale řekli mi to dva lidé v servisu a teď i tady, tak raději se toho budu držet, protože záruku mám 5 let a nechci o ní přijít. To mi tich 1000 km za to nestojí
-
Originální litá kola
Ty první tři obrázky jsou jiná kola, ale ty poslední dva jsou ono na googlu jsem nic nenašel, díky
-
Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)
Jasný, za rok dám zhruba 20 000, každopádně +- chci chodit vždy po 15 000 A navíc myslel jsem si, že když chci normál olej, tj. ne LongLife, tak musím automaticky přejít na pevný interval, což si mi vyvrátil. Nicméně jsem rád, že nemám filtr pevných částic. To jsem koukal, když jsem řekl, že bych chtěl do 2.0 TDi dát normál olej, ale prej to nejde, protože kvůli DPF tam musí být LL Díky za info :))
-
Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)
Chlapi, už jsem si tady četl a i u prodejce se ptal, byl jsem v 16 000 na výměnu oleje a nechal jsem si přehodit na pevný interval. Tím pádem jsem si myslel, že to bude 16 XXX + 15 000 = 31 000 km a půjdu na garančku. Moje domněnky potvrzoval i štítek na dveřích, kde další servis v 31 XXX. Ale potom jsem tam byl i se Supem, a tam mě druhý technik upozornil, že dojít musím před 30 000 na garančku, jinak mohu dojít o záruku. Je to tedy tak? Díky
-
Originální litá kola
Tak co? Najde se tu někdo, kdo by je měl na svém Supu? Přemýšlím o nich, ale nevím jak by vypadaly s mojí barvou - Béžová Sahara
- Převodovka DSG
- Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.
- Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.
- Výrobní vady a špatné zpracování Superbu III.
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
Analogový-software mi Škoda už přehrála a chvíli ok, ale už to zase blbne. Servisman mi říkal, že mu to mám vyfotit a že to pošlou do Mladé B. a nechají to prozkoumat tamními mozky... Když na nic nedojdou, tak říkal, že půjde celá nádrž ven a dostanu novou. To je tak asi jediné. Ještě jsem si vzpomněl na divné cyklické zvuky při vypnuté AC jdoucí z motorového prostoru, ale to už jsem se tady na fóru díval, že to dělá kompresor, takže při oleji nejspíše dojde i na toto.
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
To je mi známo, ale mě spíše udivuje, že ani u Octavie a Supa to nedělá a od nového auta až po začátek ledna to nedělalo. Ujel jsem 100 km a úbytek na palivoměru odpovídal +- úbytku paliva v nádrži.. :-)
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
Já mám teda 15 000 km (9/2016) a taky bez problému. Chystám se teď na olej jít. Dlouhodobý průměr 6,1 litrů, jezdím 60% dálnice, 40% město. Tankuji jedině Vervu 100, olej jsem nedoplňoval. Spokojenej OPRAVA: Jeden problém mám a to, že ujedu 300 km a ručička palivoměru ukazuje plnou nádrž. Už jsem s tím byl i ve Škodovce, nic nenašli, přehráli software a nějakou dobu to neblblo...teď zase ale jako to je trochu off topic. Co se motoru týče, tak bez problému.