- 110kw vs. 140kw
- Žárovky povinná výbava
-
Kodiaq vs konkurence
Nevim jak 5008 ale meli jsme nekolik 307 a 407. Takze z Peugeotu jsem jiz vylecen. 307ky nekvalitni material a oproti skodovce se to sypalo (zarovky, kroutici se brzdove kotouce, sypajici se turba). 407 v pohode az na problemy s "Depolution system fault".
- Žárovky povinná výbava
-
Žárovky povinná výbava
@havrosh mam vybavu - Full LED světlomety s AFS a LED mlhové světlomety s Corner funkcí a vzadu to dle konfiguraku pise Zadní skupinové svítilny s diodami (LED). Ale proste ten blinkr je takova "specificka oranzova sklenena zarovka". Lenost me premuze ( tak premohla a zabehl jsem do garaze ). Tak krabicka kterou jsem k tomu dostal nese oznaceni "Sada zarovek LED" v niz jsou pouze samy pojistky a jedna zarovka oznacena podle popisku Lamp W5W 12V@5W. Part numbert na ty krabicce neni zadny. Jinak ta "zarovka" je nejspis tohle dle google -> Zarovka do blinkru Kodiaq ( nevim jestli je to primo do kodiaqa ) Krabicka
-
Žárovky povinná výbava
Zdravím, chtěl bych si ověřit jednu věc. Hned první den co jsem začal jezdit mě praskla žárovka pravého zadního blinkru. Tak jsem zjistil co a jak a chtěl jsem ji vyměnit. Přístup jak pěnezům ale hlavně jsem zjistil že v autě jsou v krabičce jen pojistky nikoliv však náhradní žárovky. Jak je to u Vás máte tam také pouze pojistky ? Navíc, když jsme tu žárovku měnili, je to nějaká oranžová, v životě jsem to neviděl a servisák co to měnil říkal že to někdo zmršil při montáži protože žárovka praskla, ne vlákno ale prostě celý sklo a odpadlo dovnitř. Platí stále vyhláška že musím mit od každé žárovky jednu náhradní ?
-
Dodací lhůta
No me naopak prijde v 21.stoleti divne ze pokud nekdo ty data ma tak proc je nevystavi na web, vyslovne tam uvest ze je to orientacni ze se muze datum zmenit atd. Ty data se daji vyexportovat 1x denne nekam, zas tak ziva nejsou. Takhle kazdej otravuje dealery, popripade zname, exskodovaky, skodovaky kdo ma pristup do ovexu nebo jak se to jmenuje :-).
-
Dodací lhůta
Uz se odbavují objednávky z května nebo se ještě dojíždí duben ?
- Konec downsizingu ?
-
Motor 1,5 TSI EA 211 evo
Mě je docela jedno jakej se tam ma lít olej, pokud ho to nebude žrát např. jako 1.8 benzín u Supa II. Je fajn že výrobce se ochrání tim že napíše do manuálu že to může vzít až Xlitrů oleje na 1000km nebo jak je to tam uvedeno, výsledkem bylo přechod z plné syntetiky na normální olej a snížení serviního intervalu. Docelá drahá sranda používat plnou syntetiku za cca 600kč litr jako palivo ;-).
-
Dodací lhůta
OT^2: Ne mas pravdu je to tezka rocket science, ktera vyzaduje komplexni tym analytiku, projektovych manazeru, test leadu a jednoho prihlouplyho programatora ktery to zboucha za 2 dopoledne ;-), samozrejme v JZD by to byl projekt na 3 roky :-)
-
Dodací lhůta
To máš jednoduchý, naprogramovat a zveřejnit to například na webovkách by zase nebyl takový problém, ovšem docela škodovku chápu proč to neudělá. Potřebuje trochu volnosti v tom logistickým pekle co si vytvořila. Těch kombinací co lze naobjednat, zmatky při výrobě který způsobí výpadky dodávek, stávky atd. Navíc je tím krytý prodejce který prostě ví že auto není schopen dodat, slíbý termín v kterém si myslí že to dá ( kšeft je kšeft ) no a zákazník čeká a čeká .. Btw. k tématu, mám objednáno počátek května Ambition ( protože mi bylo řečeno že pokud objednám Style bude to jistě březen 2018) , spousta blbostí přidáno, 2.0TDI, DSG dodání počátkem září tak uvídíme.
-
Konec downsizingu ?
Chybel jsi na hodinach fyziky nebo to jenom hrajes ? Z podstaty veci ty 3 hrnky vyvazit nejdou, proto tam maj ten dvouhmotovej setrvak a buhvi co jeste. Ten dvouhmotovej setrvak ti soupe vibrace z 1200-2400 otacek ( bezne u normalniho setrvaku) nekam tesne nad hranici volnobeznejch, proto taky ten 1.0TSI zazrak nejvic vibruje v techto otackach. Ten dvouhmotak je jasny kurvitko, proste je tam jako dusledek tech 3hrnku, je to klasicky neco za neco. Proc asi 6ti-valce maji mnohem kultivanejsi chod nez ctyr-valce a ty zase lepsi nez 3-valce ? Ja chapu fabriku proc takovej motor udela, proste je zahnana do kouta dobou v ktere produkuje. Tlaky na snizovani nakladu, nizsi spotreba materialu, lehci motory atd. Posleze ekologicke tlaky ( funny vec jak vyresili dieselgate, nacpaly do vyfukovy cesty nejakej bazmek, auto min jede, vic to zere ale zato to mene "kouri" ) no neberte to. Ted tusim EU pripravuje novou metodiku mereni emisi ktera tyhle "super motory" posle do vecnejch lovist kam imho patri. Btw. nedavno jsem se bavil s clovickem co ma autoservis kterej mi rikal ze nektery super-cuper motory dnesni doby neprojdou emisema po 40k kilometrech. To ze vyrobej malou kubaturu a foukaj do toho turbem o 106 aby nahnali vykon, ze se to turbo prehrejva a oni ho chladej benzinkem kterej na nej cakaj a dalsi a dalsi .. Nehraju si na specialistu na motory, jenom se snazim i v dnesni dobe pouzivat selsky rozum .. PS: EGR ventil je take kurvitko ktere je u dnesnich "modernich" motoru dan za "ekologii".