Přejít na obsah

Zicar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Zicar

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak pred rokem probehla vymena ridici jednotky doby zhaveni a motor celou dobu startoval.Prvi letosni mrazy a situace se opakuje.Opet vymena jednotky doby zhaveni ale kontrolka zhaveni jen blikne a motor nenaskoci.Kdyz se zahejbalo kabelama od jednotky zhaveni se treba nahodne rozsviti i na 3 vteriny.rozdelani svazku a opticka kontrola vedeni nic nenalezeno(netusim jestli nemuze bejt problem v kabelu nekde pod buzirkou) ukazuje se i tedka chyba p0562 napajeci napeti napeti prilis male.Baterie vymenena za novou.Kdyz motor naskoci v merenych hodnotach kontrola dobijeni je cca 14,3 voltu.Nesetkal se stim nekdo ?
  2. Ahoj vsem.Nesetkal se prosim nekdo z podobnym problemem ?Rano kdyz je -5nebo vic tak motor pouze toci ale nechytne.Pri otoceni klicku problikne kratce zhaveni pak se znova rozsviti a zhasne.V tomto pripade motor jen toci a nechytne.Prijdete za 3 hodiny.Otocite klickem zhaveni se uz rozsviti,sviti cca 2 vteriny a motor chytne.Pak chyta celej den.Prijdete rano a situace se opakuje.Dneska minus 2 stupne a nastartuje okamzite na brnk.Vse to zacalo tim ze nejdriv za jizdy blikalo zhaveni,pak se pridala kontrolka motoru a auto spadlo do nouze.Nacteni pomoci VCDS chyba potenciometru na EGR ventilu.Egr demontovanej,vycistenej a pouze soft.vypnut.Chyby zadny na aute nejsou ani po neuspesnym startu.Zhavicky zkontrolovany pouze elektricky ze do nich jde proud.Nebyly demontovany z vozu.Ale cca dva roky zpet vsechny 4 novy.Po odpojeni kabelaze ze svicek naskoci chyby na vsech valcich po nacteni VCDS.Nemel nekdo podobny problem?Je to dost na h... kdyz neco zkusite a cekate az do rana jestli chyba zustala nebo ne.Dekuji Lukas
  3. Ahoj dokazal by nekdo jeste poskytnout iso soubor ? Dekuji za pomoct
  4. Ahoj vsem.Neresil uz nekdo predelani prednich svetel ze Superba 2 na svetla Superb 2 facelift ?Kde je DLR v hlavnim svetlometu jako led pasek?Vymenil jsem svetla,z puvodnich mlhovych svetel kde je zarovka pro DLR jsem vypinoval kontakt ktery jsem pripojil do patice od noveho svetlometu.Bohuzel ted se peru s kodovanim ktere delam pres VCDS a nedokazu poradne ty svetla naucit svitit.Ve VCDS v centralni eletrice si svetla dokazu odzkouset ale proste nevim kde delam chybu ze nesvitej pri beznym provozu.Dekuji za rady nebo napad.
  5. Ahoj ja jsem delal vse v motorovem prostoru pouze.Teda u Yeti moc mista nebylo ale dalo se.
  6. Ahoj všichni,tak termostat vyměnen teplota se podle diag drží na 87 st.
  7. Ahoj všichni,tak termostat vyměnen teplota se podle diag drží na 87 st.Samozřejmně se ještě přidalo dobíjení tak při jedné práci rovnou výměna alternatoru a nová volnoběžka.Auto dobíjí teplota se drží.Proběhla jednou úspěšně regenerace za jízdy,ale rozsvítila se kontrolka motoru.Po načtení lamda sonda(řada válcu 1-sonda 1 signál příliš vysoký).Závada smazana po ujetí cca 50 km opět.Takže se lamda objednala a dneska ji zkusim vyměnit a uvidime co bude dál.
  8. chybu to psalo dlouha regenerace.Ale podle me to prerusuje porad nizka teplota kdyz me to padne na 60 stupnu.Ted jsem odjel na 14 dnu takze zacnu termostatem a pak dam vedet a uvidime co dal.
  9. To nevim,videl jsem pouze protokol o vycisteni kde byly hodnoty pred a po.Dneska jsem to byl projet pres VCDS jsem dal regeneraci za jizdy.Vse se spustilo z auta se kouriloale zase me klesla teplota na 67stupnu a nedokoncilo se to.Proste jsem se pres 80stupnu nedostal.Tak nevim jestli to muze bejt opravdu termostat nebo neco spolecnyho s EGR ventilem ?
  10. Ahoj a zdravim vsechny klubaky. Kamarad je majitel Yetiho a pozadal me jestli bych nemohl vznest dotaz tady na foru a popsat jeho situaci. Takze zacnem hezky poporade.Auto jezdilo vzdy pouze kratke trasy.Najednou se rozsvitil filtr DPF jelikoz s autem jezdily rodice kamarada odvezly auto do servisu kde zjistily ucpany filtr DPF.Tam rodicum bylo receno ze je to na novy filtr.Rodice s autem odjely a auto prijelo ke me kde jsem po napojeni na diag zjistil ze jsou nefunkcni zahvice na 2 valcich.Po otevreni kapoty se dokonce zjistilo ze nebyly ani zapojeny(svuj nazor dal na zminovany servis radsi psat nebudu).Svicky se zapojily a zkusila se provest regenerace na miste.Ta probehla 2x uspesne.Auto odjelo a po cca 200 km se opet filtr rozsvitil.Tentokrat byla chyba na diagu ze regenerace probihala moc dlouho a neuspesne.Opet jsem pustil servisni regeneraci na miste.Vse ok.Pro jistotu jsem vyvolal i regeneraci za jizdy a jel auto projet.Taky vse probehlo bez problemu.Auto si kamarad odvezl a opet po cca 300 km zse filtr.Rikam ok asi uz je ucpanej a my to doma uz neudelame.Auto jsem odvezl do Prahy na vycisteni.Vse probehlo bez problemu.Dostaly jsme protokol ze je vse ok.Tak jsem auto dovezl domu,kamarad odjel a po 4 dnech me opet vola ze uz mu to zase sviti.Filtr dpf blika zhaveni a auto v nouzaku. Kdyz jsem s autem jel vsimnul jsem si ze mu dost kolisa teplota.Jednou je 90 pak spadne pod 70 na dalnici kdyz jsem zastavil v zacpe dokonce az na 40.Rikam si aha kdyz neni dostatecna teplota tak se asi regenerace taky nespusti ale to je moje myslenka potreboval bych ji spis od vas potvrdit a musel bych asi nejdriv resit termostat.Pak je dalsi otazka jestli to nedela treba EGR ?ze by zustaval otevreny ?Nedokazete poradit jak ve VCDS overit jeho spravnou funkci ?Kamarad je celkem zoufalej auto se 4x4 si velice chvalil ale po techto problemech a hlavne financni narocnosti na opravy uz mu nedokaze prijit ani na jmeno.Dekuji Lukas
  11. Ahoj chtěl jsem se jen zeptat jak jsi dopadl pri vyměne ?Kamarad ma asi taky problem s termostatem.Auto se v jeden okamzik ohreje na 90 stupnu pak zase teplota spadne treba na 70 a kdyz jsme staly v kolone tak az na 40 stupnu a to jsme predtim jely cca 90 km uz.On ma neustale problem s regeneraci DPF, filtr byl ve firme vycisten a po 100 km opet regenerace ktera se nedokonci a auto spadne do nouzaku.Nekde jsem cetl ze auto musi mit minimalne 70 stupnu aby probehla uspesne ale kdyz mu to tak kolisa tak bude asi nutna vymena.Je to jak zacarovanej kruh.A mam pak obavy i o EGR ventil.
  12. Tak uz se na tom pracuje,tak uvidime.Odeslal jsem dotaz na vsechny ty funkce ale zatim bez bez odpovedi.
×
×
  • Vytvořit nový...