Přejít na obsah

Milan Michel

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Milan Michel

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takhle jsem pak dojel do Prahy. Byla to taková malá economy run, tzn. max 90-100 na tempomat, ale zase po většinu času se zapnutou klimou.
  2. V Hannoveru jsem natankoval 18,6kg při 20 stupních a vše v pohodě. Němci mají na některých plničkách vyšší tlak, údajně však rychleji odchází ventil nádrže. Jinak by to vadit nemělo.
  3. U kolegy jsem viděl, že nechat během tankování a provozu na CNG nastartováno. Nestalo se nic. Vše bez problémů.
  4. Měl jsem možnost porovnat stejný motor a výbavu v mém před fl (65 000km) a novém fl (15 000km). Zajímavé bylo, že před fl. verze táhne pocitově mnohem lépe do 4000 otáček. Po fl. verze je právě do 4000 mnohem méně výrazná, ale vynahrazuje to větším tahem právě nad 4000. Asi jiná emisní norma (podverze 6?)? Každopádně to je znát. Pak jsem na svém před fl. (v 60 000km) řešil silné vibrace kolem 1750 otáček, které šly od pravých předních dveřích. Jednalo se o povolené palivové trubky. Po dotažení celé auto hezky ztichlo. Dále jsem řešil špatné turbo (v 10 000km), ale záruka to jistila. Nicméně to na mne neudělalo moc dobrý dojem. Celkově se mi nezdá Octavie moc kvalitní vůz. Těch problémů bylo vážně hodně. Třeba přední uložení tlumičů, ale to je na jiný příběh.
×
×
  • Vytvořit nový...