-
Záměna motoru 2.0 fsi 110kw BVX za jiný kod motoru
Dobrý den zajímá mě jestli je možná záměna motoru 2.0 Fsi 110 kw kód BVX, 2008 za stejnou motorizaci s jiným kódem ( BVY nebo BLX) za případnou odpověď či reakci děkuji.
-
Motor vypnul za jízdy a nejde nastartovat
Tak pro někoho snad kdyby se mu něco stalo podobného. Tak výměna Comon Rail a auto šlo nastartovat ale s motoru šel hrozný klepot, který se táhl s Turba. Po kontrole turba střihlá hřídelka mezi lopatkami. po výměně turba a vyčištění potrubí a oleje s filtrem šlape motor jako hodinky. Sešly se mi dvě závady najednou. Turbo jsem měnil horem a jde to má to zapeklité cca tři šrouby, ale po vytvoření správných klíčů to šlo. Samozřejmě všude nové těsnění.
-
Motor vypnul za jízdy a nejde nastartovat
Zdravím mám Octavii III 2.0 tdi cr, 110 kw, r.v. 2014, 4x4. za jízdy při podřazení 2 rychlostní stupeň a přidání plynu v motoru cvaklo a vypnul se a nejde nastartovat. Občas má snahu chytnout ale ihned zhasne. DIAGNOSTIKA NIC NEPÍŠE. Poznatky čerpadlo s nádrže tlačí 200 L/1h. to by mělo být Ok. Rozvody zkontrolovány také Ok. snímače vačky a kliky synchronizace Ok. tlaky motoru 21 OK. Regulační ventil na Reilu OK. Teplota paliva OK. Snímač tlaku na lište při startování hází 270000 až 450000 hPa ??? Naftový filtr cca 1 měsíc nový při jeho kontrole na dně byli 4 špony. při zkoušce vstřikovačů na autě leze nafta se třetího válce rychleji o jednou tolik než u prvního a třetího a poté se přidá čtvrtý. vstřiky jsem vyměnil za 4 funkční a pořád to leze stejně ??? Přikládám se že by mohlo odejít vysokotlaké čerpadlo. Můj dotaz je jestli s ještě na něco zaměřit než budu něco dále kupovat. Děkuji za každé info. Jeden poznatek ještě přikládám mohlo by to souviset EGR ventilem že to nejde nastartovat v READINESS je přikládám foto.
-
Chyby nezávislého topení Webasto
Nejprve děkuji za rychlou, stručnou a trefnou odpověď. Musí tedy ven webasto a vyměnit celý to těleso nebo se to někde dá odzkoušet, popřípadě diagnostikou nastavit.
-
Chyby nezávislého topení Webasto
Zdravím všechny Škodováky, tak mám taky problém s origo webastem v Superbu T3 125w tdi. Ať pustím na climatronicu nebo dálkou rozběhne se ale nezapálí se a po cc1-2 minutách vypne. Nerozběhne se ani vnitřní ventilace ale to je krátká doba, nebo se má spustit hned to už nevím. diagnostika píše: 02754 - Topný prvek pro předehřívání paliva Z66 010 - přerušen/zkrat na plus info o závadě: stav závad: 01100101 priorita závad: 7 frekvence závad: 1 počet resetů: 230 Kilometry: 154043 km indikace času: 0 V akčních členech se spustí: čerpadlo v nádrži, dávkovací pumpa, žhavící svíčka, ventilátor webasta, vodní čerpadlo. To samé se spustí i při zapnutí topení dálkou nebo climatronicu. V maxidotu nastaveno topení. Vypadá to že tam nejde palivo přímo do webasta. Zajímalo by mě ještě kolik má jít s čerpadla v nádrži při jeho zkoušce k přívodu k dávkovací pumpě z něj pouze kape nafta tak nevím kolik to má tlačit. Webasto bylo venku ohledně opravy auto a fungovalo před i po. bylo uděláno Základní nastavení, odvzdušnění, přizpůsobení, a pořád stejné. Pokud by někdo věděl a mohl poradit. děkuji.
-
Rozvody 2.0 TDI
JJ díky, origo mám vše včetně přípravků. Jen jsem chtěl pro kontrolu mít manuál postupu. Moc děkuji jdu na dílenskou příručku.
-
wrosi začal sledovat Rozvody 2.0 TDI
-
Rozvody 2.0 TDI
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jestli by se zde našel někdo kdo měl nastavení rozvodů a zda by bylo možné zaslat obrázek s aretacemi a s postupem výměny rozvodů. Na Superb 3 2.0 cr, DFCA, 4x4, 03. 03. 2016 DSG. Přikládám VIN: TMBLJ7NP9G7059297. Za jakoukoliv informaci děkuji.