Dovolím si nesouhlasit s posledním odstavcem, tedy, že "... ani prodejce a ani nikdo jiný s tím vůbec nic nenadělá ". Někdo s tím v ŠA jistě něco udělá a dělá, a někdo je určitě rovněž, alespoň z části, odpovědný za současnou situaci. Někdo prostě neodhadl termíny náběhu nových motorizací, délku vývoje, délku homologací, podcenil rychlost náběhu nové legislativy, či pozdě objednal homologace v laboratořích, atd. V situaci, kdy jiné automobilky mají homologaci komplet hotovou a jiné ne, je zcela určitě zaviněna lidským faktorem v nějakém bodě celého administrativního procesu. Nicméně nemá smysl hledat viníka konkrétně a veřejně ho lynčovat. Jsem přesvědčen, že ŠA dělá maximum pro urychlené vyřešení situace, protože současný stav jim přináší jen vyšší náklady, snižuje cacheflow a omezuje zisk a to se zcela určitě nelíbí vrcholovému managementu ŠA a hlavně investorům.