Sundej trubku od klapky škrtící,i klapku.tam má výdech odvětrání palivové nádrže a v tom potrubí je motorový olej v tom sacím traktu tak ho odsaj ,vycisti to ,dej to všecko zpět ,nastav klapu a můžeš jezdit veselé dále.
Chlapi já nevidím důvod proč by ti nikdo nedal papíry? Když přijedeš k nám dostaneš a musíš dostat vždy papíry o návštěvě autorizaku. Velice divné ale určitě bych to neplatil , pokud klepou písty jako skoro pokaždé tak si vem že jeden píst stojí 7tisic a ojnice kolem 9tisic a to chceš platit? To je nesmysl. Kam jezdíš do servisu?
Ahoj , toto způsobuje spínací skříňka. Spínací skříňka ovládá stěrače, výhřevu sedačky ventilátor atd... Same voloviny. Stačí na spinacce ze zadu vyměnit proudový spínač za 750kc a vše facha. Má moc cest jedna z nich je slabší. Stačí změřit proud daného pinu k relé co ovládá sedačku úplně jednoduché. Takové věci řeším v práci dnes a denne. Zdar Mara
Čuska, máš na to TPI , svolavacku od škodovky. Je to vadný kompresor Klimy. Je třeba vyměnit na záruku kompresor. Přijedeš udelaji video na Duše hlášení pošlou, vymění se kompresor páč spony z ložiska lítají trubkamavtak to cvrlika , vymění se vysoušeč v chladiči ,propláchneme a nazdar bazar ?
Nefunguje elektrická regulace vodní pumpy , nafoukl se kroužek za clonitkem oběžného kola a zůstal zasekly. Stabilní problém který způsobuje špatný G13. Klasika...
Čus, hele na trojkových řadách je vždy kombinovaný AGR chladič spojený s filtrem pevných částic. Je to dráhy spás. U nás ve škodovce stojí kolem 15tisic. Je zabetonovaný. Osud.
Zdar, dělá to odstředivý regulátor oleje v čerpadle. Normalni jev. Žádný strach. Dělá hluk protože regulátor je excentrický a tím jak obíhá v komoře tak to dělá takový zvuk. Takže na pohodu!! Zdarec
Zdar kluci, už nějakej ten pátek delam mechosa v škodovce a v podstatě děl jen motory. Cvakani dělá vysokotlaké čerpadlo. Je to v pořádku. Má to tak dělat. Je to normální jev nových generací čerpadel. Jde o to že tam je změna v konstrukci. Žádnej strach. Je to v pohodě. Mění se tehdá kdy máš naftu u rozvodového kola. Teče gufero a pak se mění. Jinak to nevezmou. Obvykle poznáš když odejde pumpa , pusti špony do oběhu k tryskam a pak to začne cinkat doslova. Tehdá hledejte problémy u pumpy. Zdarec
Pokud máš prodlouženou záruku tak zdarma , jde to na škodovku pokud auto je už staršího roku tak pocitej 12tisic matros a nějaká ta práce. No do 20tisic se jistě vylezeš ?