Přejít na obsah

Balyd

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Balyd

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jo hlavu demontoval. Bylo mi řečeno, že pak celá hlava pak byla znovu natlakována (úplně nevím, co tím autor myslel)
  2. Ne to jsem se špatně vyjádřil, novými rozvody neléčil chybějící kompresi, jen šlo o to, že na 70 tisíc kilometrů už byly v háji i rozvody, a tak se museli vyměnit. Jak si psal, byla prasklá pružina na sacím ventilu a ta se vyměnila, ale bez výsledku. Sbírám zatím informace od autorizovaných servisů škoda a ty mi zatím moc nepomohli.
  3. Zdravím tak prasklá pružina klapky byla, nic méně po výměně společně s novými rozvody, je problém pořád stejný.
  4. Omlouvám se, že jsem ve špatné sekci. Podle servisu se skutečně ten první válec při uvedení motoru do provozní teploty chytne a běží normálně. Zvýšenou spotřebu oleje jsem nezaznamenal, ani v servise to jako problém neviděli. Ventily prý měli vyndané a vyčistili je. Jsem v tomhle ohledu úplný nováček, nic méně, díky Vám za info. Auto mám 4 měsíce, ale je to ročník 2014, tak bych takové problémy tak brzo neočekával.
  5. Dobrý den, už dva týdny mám auto v servisu, aby mi vyřešili, z jakého důvodu mi svítí kontrolka motoru. Dneska jsem se dozvěděl, že v prvním válci chybí tlak a při startu za studena se chová takto (viz video). Servisák sám neví, co by mohl být za problém. Cívky fungují, svíčky taky, klapky vyčistili. Obracím se na Vás jestli by někoho nenapadlo nebo se nesetkal s tímto problémem. Díky VID_20190130_162008.avi
×
×
  • Vytvořit nový...