Přejít na obsah

dfga

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1554
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dfga

  1. Ja mam stvrty rok origo kotuce + tie drahe 100eurove dosky z Kodiaqu RS a kotuce su aj zvnutra ako nove.
  2. Tento problem ma koncern od roku 2013, od Golfa 7.
  3. No videl som novsie Skodovky s plechom, 2016+ a totalne zhnite, ale zas mali okolo 300 000km.
  4. dfga

    Výmena oleja v DSG

    Pre DQ381 ma Fuchs oficialne schvalenie, len pre info. 15€/1l oproti original VW G055529A2 za 45€/1l je uz dost rozdiel.
  5. Ako pise kolega vyssie, odchadzaju snimace, daju sa vymenit, uz to vela ludi robi za dobre peniaze.
  6. Na DQ250 daj Spidan, to je jak origo., pripadne vymen klby. Na DQ381 nic okrem oriiginalu nefunguje.
  7. A v akom stave je napravnica z plechu po 13 rokoch? Sak to musi byt totalne zhnite.
  8. Neviem ci bola aj nejaka zmena vo vyrobe, mas 2019. 2015 2016 tiekli aj po 50tis km.
  9. Kukam, ze mas TSI, lahky motor, to moze byt dovod, ze to tolko drzi.
  10. Zohnal som za 300e/ks, vo VW zato pytaju 800e/ks
  11. Podla mna si si zvykol, nove funguje urcite inac. 195 000km je na DCC klinicka smrt.
  12. Tak konecne vibracie poriesene. 6te vyvazenie na Hunter ukazalo 3 zle pneu zo 4. (nove Continental TS870P). Na letnych SportContact 7 bez vibracie. Trapia ma ale nadalej jazdne vlastnosti. To auto jazdi divne, ako keby bola niekde vola, najviac to citim vpredu vpravo.
  13. Tie testy su orientacne, verit tomu mozes ale 100% to nie je. Kazdopadne ak na tom jazdis po Slovensku na R19 po 150t km su na kasu. Niektore odchadzali skor ale tyka sa to prvych kusov, rocniky 15,16,17.
  14. dfga

    Buchanie vo volante

    Skus zapnut zapalovanie ale nestartovat, volantom toc rychlo zlava doprava, ked bucha - KO riadenie.
×
×
  • Vytvořit nový...