Přejít na obsah

Jan Vítek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jan Vítek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Najeto má 124tkm. Nejdřív se to začalo projevovat tak, že při plným plynu na S při upshiftu šly otáčky dolů pomalu (1-2s) místo skokově. To se stalo párkrát a ne vždy. A pak jsem jel asi 120km trasu a najednou to zahlásilo "nelze řadit zpátečku", žlutá kontrolka, vyřadilo to a game over. Po nastartování to chvilku fungovalo, takže jsem doskákal asi natřikrát do cíle (asi 2km) a nechal auto odtáhnout k Přerostovi. Tam zjistili, že je v háji mechatronika a je celá převodovka je na výměnu. Naštěstí se k tomu garanční odd. Škody postavilo čelem a vezmou to na sebe z 90% na kulanci, i když už mám auto asi 5 a 1/2 roku, resp. aspoň to mám předběžně slíbené - teď jsem právě v očekávání, až se ozvou, za kolik to teda bude.
  2. Ahoj, já jsem skončil dost podobně: vyměněn variátor sání v autorizovaném servisu. Také vyměnili to DSG, ale to s tím nesouviselo. Auto teď funguje bez problémů, rozvody řešit nebudu.
  3. Ahoj, já jsem se konečně pohnul, hrozný příběh. Dal jsem auto k “odborníkovi” s dobrou referencí. U něj auto stálo šest týdnů a za celou dobu na to ani nešáhnul. A pak se mi po 100km vysypala převodovka (DSG). Nechal jsem to odtáhnout a včera mi volali, že je v převodovka na výměnu (naštěstí pokryjí z 90% kulancí, i když mám auto přes 6 let) a že kromě převodovky nic jiného nenašli a zabývali se tím i přímo škodovkáři z MB. Tak uvidíme, až to projedu po servisu, tj. asi příští týden. Určitě dám vědět, myslím na to, že sem napíšu, až budu chytřejší, ale zatím to absurdně dlouhou dobu nenastalo. Počítám, že kdyby to nebylo tím DSG a byl to nesouvisející problém, bude to ten variátor. http://repas-motoru.cz/repas-motoru-vw-seat-skoda-audi-tsi-fsi-tfsi/
  4. Já jsem zatím pokročil do fáze, kdy mám auto od pondělí (nakonec až teď, odložilo se to) u ověřeného nezávislého dobrého “motoráře”. Z předchozí diagnostiky (někdo jiný) se ukázal problém s nějakými čísly, která házel přestavovač vačkového hřídele sacích ventilů. Zatím se to tedy prý jeví tak, že by mohl být například skočený rozvodový řetěz. Ale přesně zatím nevím nic, ještě se ten mechanik neozval. Ještě že to auto přes léto moc nepotřebuju... Až budu něco vědět, napíšu sem.
  5. Ahoj, v pondělí jdu do servisu, tak dám vědět. Za ten měsíc jsem jel autem jel jen několikrát, protože bylo hezky a jezdil jsem na dvou kolech, nicméně i tak se problémy trochu zhoršily: chcípá to čím dál razantněji, jednou už ani nechtělo nastartovat a jednou jsem pozoroval velmi pomalé klesání otáček při upshiftu ve vysokých otáčkách (DSG), místo obvyklého okamžitého poklesu se snižovaly otáčky ze 6k na 4k třeba dvě vteřiny. Uvidíme, na co se v pondělí přijde a napíšu. Honza
  6. Zdravím, mám zjevně stejný problém. Ten samý motor, DSG, r.v. 2014, 122tkm. Prakticky stejné příznaky: chcípání na P/N při ne úplně zahřátém motoru (ne studený, ne v provozní teplotě). Typicky po několika km, když se ručička chladící kapaliny pohybuje mezi 9 a 12 (hod). Někdy se to děje, někdy ne; přijde mi, že se to zhoršuje. Byl jsem s tím u Přerosta a ty udělali co umí, tj. diagnostika (tam nic) a když to byli projet, tak zrovna nic, a tak z jejich pohledu vše OK. Dnes jsem byl v malém servisu, primárně je na pneu, ale umí i jiné věci a ten zjistil, že nejpravděpodobnější (ale ne jediná možná!) příčina je klapka sání. Ani jemu ale nic neukázala diagnostika. Jsme domluveni, že se stavím cca. za 14 dní a mrkne, jestli něco nedojebali u Přerosta (týden předtím jsem tam navíc byl na 120tkm servisu) a když nic nenajde a nezjistí mezitím, co jiného by to mohlo být, vyměníme tu klapku (11tkč). Když na něco přijdete do té doby, ozvěte se mi prosím na mail jan tečka vitek zavináč gmail tečka com nebo mi napište aspoň pro kontakt a když na něco přijdu já, taky se hned ozvu. Honza V.
×
×
  • Vytvořit nový...