Takže hlásím plný úspěch při resetu. Byla to moje chyba, ten nápis se tam objeví skutečně jen na 1 sec a holt jsem byl pomalej.
Ještě jednou dík za rady.
Dík za reakci. Káblík praktikuju už od začátku, to, že "inteligentní dobíjení" je chorobný výplod debilního šílence, s tím souhlasím. Kdybys našel to FA, myslím, že bys udělal radost nejen mně.
@kerasDík za odpověď. Mě teda všechny ti "asistenti" vyloženě s.... , pardon, obtěžují. Nemám rád, když si auto žije vlastním životem. Holt budu muset zůstat u standardní předletové přípravy - FA, LA, SS Off !
Přesně takto shrnuté těsnění jsem měl i já. Všimnul jsem si toho hned po koupi auta, takže guma těsnění nebyla ještě zdeformovaná. Vytáhl jsem okraje háčkem, nakonzervoval styčné plochy a těsnění sedí po celém obvodu.
Tak včera jsem se na to shodou okolností díval, venku 32°, olej se nedostal přes 107°. Trasa dálnice 130 - 140, část přes město, hustý provoz. Scala 1,5.
Když jsem dříve jezdil s O3 1,6 TDI, tak olej často chodil kolem 115°.
Taky jsem se před několika měsíci o ty doplňky MC zajímal. Cvičně jsem si nechal zjistit cenu bočních lišt prahu a... lidová cena za jednu lištu - cca 4000.- plus speciální lepidlo. No, nekup to !!!
Vyřešil jsem to černou folií masky a lišt okolo oken.