Jump to content

slots

Uživatel
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About slots

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Taky jsem se před několika měsíci o ty doplňky MC zajímal. Cvičně jsem si nechal zjistit cenu bočních lišt prahu a... lidová cena za jednu lištu - cca 4000.- plus speciální lepidlo. No, nekup to !!! Vyřešil jsem to černou folií masky a lišt okolo oken.
  2. Je dobře, že ještě bastlíři nevymřeli ! Jen bych ten ovládací panel schoval dovnitř. SUB se nastavuje většinou jen jednou. Jinak palec hore !
  3. Mám vysledováno, že když zůstane auto déle nezamčeno, např. v garáži a klíč je v dosahu, tak po nastartování začne hrát od 1. skladby. Když klasicky odemkneš, nastartuješ a jedeš, po jízdě zamkneš a jdeš s klíčem pryč, tak při další jízdě to hraje od posledně hrané skladby. U staré O3 kde to skončilo, tak odtud to pokračovalo dál.
  4. Nevím, jestli je to to samé, ale u O3 mně ŘJ spadla do "převozního" módu a motor začal dunět a vibrovat. Po přehrání SW vše ok.
  5. slots

    Antena

    Měl jsem něco podobného hned u nového auta, ale u mě byl jen břit toho těsnění vpáčenej pod anténu. Háčkem jsem ho vytáhl. Z obrázku nejde poznat, jestli ten břit chybí nebo je jenom zasunutý pod anténu.
  6. Tohle se stává, když je aktualizován system Android v telefonu nebo AA nebo Waze. Je třeba zkontrolovat všechna nastavení a první spojení provést přes kabel.
  7. Samozřejmě, že to má i 1,5 TSI. Je ale pravda, že spojka je hodně citlivá. Normální rozjezd je s otáčkama mezi volnoběhem a 2000 . Teď už začínám chápat, proč někteří mají tak rádi automaty.
  8. Co je to zvuk ? Vibrace molekul vzduchu. A tak stejně se přenáší vibrace motoru do karoserie, tomu se říká rezonance.
  9. Každý motor při aktivní práci vytváří rázy, jak mechanické, tak i akustické. Ty se přenáší do karoserie i vnitřního prostoru. Tzn., že když místo 4 detonací ve válcích během dvou otáček motoru budou 2 detonace chybět, tak se to musí projevit jak zvukově, tak i vibracemi. Samozřejmě když motor jede bez zatížení, tak detonace ve válcích nevznikají, a rozdíl mezi čtyř a dvouválcovým režimem je neznatelný. Já tedy považuji projev při dvouválcovém režimu vyloženě za nepříjemný ! Je to něco podobného jako rozdíl mezi sametovým chodem šestiválce a chodem tříválcového "polomotoru".
  10. Zabránit tomu nelze, ale dá se to tak z 80% omezit. Při oplachu hodně vody nebo wap. Při šampónování system dvou kýblů a kvalitní mikrovláknová rukavice. Opět oplach a sušení nejlépe vzduchem nebo kvalitním ručníkem. Ochrana dle vkusu každého soudruha, ale vhodným aplikátorem, nejlépe mikrovlákno. Leštění měkkým mikrovláknem. Všechny utěrky a ručníky musí být před použitím zcela čisté !!!
  11. Sláva, konečně chlapskej názor !!
  12. Když jsem před rokem přešel z O III do Scaly, tak jsem zde na fóru zmínil obavu z nespolehlivosti všech těch asistentů ve Scale. O III je neměla, takže to byla moje první zkušenost. Byl jsem označen za paranoidního a že se nemám bát, že je to super. Nebál jsem se tedy a hned při první jízdě se zapnutými FA, LA a SS mě FA v zatáčce v nájezdu do křižovatky šel bezdůvodně tvrdě na brzdy, LA mě tahal za volant při vyhýbání se výmolu na volné čtyřproudovce. Od té doby jsem opět paranoidní a po nastartování vše vypínám - a mám klid.
  13. Teď už chybí jenom tohle !
  14. Nic ve zlým, ale to je dotaz jak noha !! Přece když otevřu dveře, tak musí jasné, že lezu do auta a ne do drogerie. Přidám další: Budou mi ladit k bílému autu lépe koberečky tyrkysové nebo růžové ????
×
×
  • Create New...